TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

YL Ventures מרחיבה את המועצה המייעצת Venture שלה עם 24 מומחי אבטחת סייבר מובילים בשוק נוספים


Venture_Advisors_YL_Ventures_Jpg_High_Res
ההוצאה הגלובלית על אבטחת סייבר חזויה להסתכם ב-96.3 מיליארד דולר ב-2018, גידול של 8 אחוז לעומת 2017

YL Ventures, חברת הון הסיכון בשלב הסיד שהמטה שלה בעמק הסיליקון המתמקדת בחדשנות ישראלית באבטחת סייבר, הודיעה על הרחבה גדולה של המועצה המייעצת Venture שלה. צוות המנהיגות הייחודי הזה מחזק עכשיו את תהליך בדיקת הנאותות של YL Ventures ומעניק לחברות שבתיק שלה תמיכה מתמשכת בפונקציות רבות לאורך כל מחזור החיים שלהן.


אל ארבעת היועצים הקיימים (Tom Baltis, מנהל אבטחת המידע הראשי של Delta Dental Insurance, Andy Ellis, מנהל האבטחה הראשי של Akamai, Amichai Schulman, מייסד שותף ולשעבר מנהל הטכנולוגיות הראשי של Imperva Inc. ו-Justin Somaini, מנהל האבטחה הראשי של SAP) יצטרפו 24 מנהלי אבטחת מידע ראשיים ומומחי אבטחת סייבר מובילים בשוק נוספים:
Colin Anderson, מנהל אבטחת המידע הראשי של Levi, Strauss & Co.
Tomasz Chowanski, מנהל אבטחת המידע הראשי, בנקאות קהילתית, הלוואות צרכניות ותפעול של Wells Fargo
George Do, מנהל אבטחת המידע הראשי של Equinix
Adam Ely, סגן נשיא וסגן מנהל אבטחת המידע הראשי של וולמרט
Brooks Evans, מנהל האבטחה של נטפליקס
Satish Gannu, מנהל האבטחה הראשי של ABB
Rob Geurtsen, סגן מנהל אבטחת המידע של נייקי
Jay Gonzales, מנהל אבטחת המידע הראשי של סמסונג אלקטרוניקה
Ken Gonzalez, מנהל כללי של NightDragon Security
Ryan Gurney, מנהל האבטחה הראשי של Looker
Roger Hale, מנהל אבטחת המידע הראשי של אינפומטיקה
Stacey Halota, סגנית נשיא, אבטחת ופרטיות מידע של Graham Holdings
Dave Hannigan, מנהל האבטחה של ספוטיפיי
Kurt Lieber, סגן נשיא ומנהל אבטחת המידע הראשי של Aetna
Brian Lozada, מנהל אבטחת המידע הראשי של זוקדוק
Tim Mather, אסטרטג האבטחה הראשי של PatternX
Pritesh Parekh, סגן נשיא ומנהל האבטחה הראשי של Zuora
Billy Rios, המייסד של WhiteScope LLC
Richard Rushing, מנהל אבטחת המידע הראשי של מוטורולה מוביליטי
Sherry Ryan, סגנית נשיא ומנהלת אבטחת המידע הראשית של Juniper Networks
Bradley Schaufenbuel, סגן נשיא ומנהל אבטחת המידע הראשי של Paylocity
John L. Sullivan, מנהל האבטחה הראשי של Boston Scientific
David Tsao, מנהל אבטחת המידע הראשי של Veeva Systems


"אנחנו שמחים להודיע על יועצי Venture החדשים הנהדרים האלה, אמר יואב לייטרסדורף, שותף מנהל של YL Ventures. "הרשת האמריקנית העמוקה של YL Ventures הייתה תמיד רכיב ייחודי של הדנ"א האסטרטגי שלנו. הפיכת הקשרים האלה לפורמליים וההרחבה שלהם על ידי שילובם לתוך המועצה המייעצת Venture הם שלב חשוב אבל טבעי של היתרון התחרותי הליבתי של YL Ventures".


ההוצאה הגלובלית על אבטחת סייבר חזויה להסתכם ב-96.3 מיליארד דולר ב-2018, גידול של 8 אחוז לעומת 2017. וישראל מפיקה את הריכוז השני בגודלו של הזנקי אבטחת סייבר בעולם אחרי ארצות הברית. הקרן הנוכחית של YL Ventures שסכומה 75 מיליון דולר עדיין מתמקדת בעיקר בחיבור חידושי אבטחת הסייבר הכי טובים של ישראל לרשת מובילי השוק הנרחבת שלה בארה"ב ובעולם. המועצה המייעצת המורחבת באופן דרסטי של YL Ventures -- שחבריה מייצגים חברות עם שווי שוק מיצרפי של יותר מטריליון דולר -- תעזור לחזק עוד את יכולתה הייחודית לקשר בין שני השווקים האלה בדינמיקה עם תועלת הדדית.


גישה לא כבולה למנהלי אבטחת מידע ראשיים בעלי שם עולמי מחזקת את תהליך הבדיקה של צוות ההשקעות של YL Ventures ובתוך כך גם מספקת משוב, תובנות והנחיה רבי ערך ליזמים הישראלים שברשת של YL Ventures. בתמורה, יועצי Venture מרוויחים מחשיפה לחידושי אבטחת סייבר מישראל שלא נבדקו ומקבלים חשיפה ישירה לשוק ששני רק לארה"ב בחדשנות באבטחת סייבר.


"אני נרגשת להצטרף רשמית למועצה המייעצת Venture הגדלה של YL Ventures", אמרה שרי ריאן, סגנית נשיא ומנהלת אבטחת המידע הראשית של Juniper Networks . "עבדתי באופן קרוב עם הצוות שלהם במשך שנים ותמיד הערכתי את השותפות החלקה והפרודוקטיבית שלנו. הרקורד המצוין של YL Ventures והקשרים עם יזמים ישראלים מבריקים סיפקו גישה שאין כמוה לחידושים מקומיים. אני בטוחה ששיתוף הפעולה העמוק יותר הזה רק יגדיל את התוצאות החיובית שכבר חלקנו".


רוב גיורסטן, סגן מנהל אבטחת המידע של נייקי, חזר על הסנטימנט הזה. "אני מכיר את יואב כבר הרבה שנים, ואני מעריך את האופן שבו YL Ventures פועלת בסביבה מאוד צפופה. הם מזהים בעקביות טכנולוגיות נהדרות בישראל ויש להם את התשתית לעזור לתמוך ברעיונות הנהדרים האלה כשהם מגיעים לשוק. אני נרגש לעבוד איתם קרוב יותר בעתיד".


האופטימיות הזאת לגבי עתיד התוכנית נתמכת על ידי ההצלחה המרשימה והמהירה של המועצה המייעצת Venture הנוכחית. יניב בר דיין, מנהל העסקים הראשי ומייסד שותף של Vulcan Cyber שיתף את הניסיון החיובי שלו כחברה הראשונה בתיק של YL Ventures שניצלה באופן מלא את היכולות השלמות של התוכנית החדשה הזאת.


"היכולת של YL Ventures להביא מומחי אבטחת סייבר אמריקנים שיכולים לייעץ בכל נושא מהתאמת המוצר לשוק דרך העברת מסרים ועד ליציאה לשוק מדהימה. הרוחב של נקודות המבט מהיועצים של Venture איפשר לנו לנעול את האסטרטגיה שלנו מוקדם ולממש אותה בביטחון. גם המסירות שלהם לתיק נהדרת. אנדי אליס (מנהל האבטחה הראשי של Akamai Technologies) במיוחד התחבר למוצר ולמסר שלנו מייד. בנוסף לתפקידו כיועץ Venture ב-YL Ventures, הוא הצטרף רשמית למועצה המייעצת של Vulcan. YL Ventures והמועצה המייעצת שלה הן לא רק שותפות של Vulcan -- הן הפכו לחלק מ-Vulcan תוך כדי התהליך".


היכולת הייחודית של YL Ventures לגשר בין שוקי אבטחת הסייבר האמריקני והישראלי ממשיכה להניע את הצמיחה המרשימה ובת הקיימא שלה. מרכזי כובד משותפים בעמק הסיליקון ובתל אביב מאפשרים דינמיקה שמרוויחים ממנה גם יזמים ישראלים חדשניים וגם לקוחות אמריקנים מקושרים. המועצה המייעצת Venture שמתרחבת במהירות מבטיחה לזרז עוד את הצמיחה הזאת וליצור הזדמנויות חדשות מלהיבות.


אודות YL Ventures
YL Ventures מממנת ותומכת ביזמי טכנולוגיה ישראלים מבריקים מהסיד עד הליד. YL Ventures, שנמצאת בעמק הסיליקון ובתל אביב, מנהלת 140 מיליון דולר בשלוש קרנות שמתמקדות בחברות עסק לעסק עם טכנולוגיה עמוקה בשלב הסיד בתחומים של אבטחת סייבר, תוכנה ארגונית וטכנולוגיות רכב. YL Ventures מאיצה את ההתפתחות של החברות שבתיק באמצעות ייעוץ אסטרטגי וביצוע תפעולי בארצות הברית.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il