TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

כל מה שכדאי לדעת לפני שמשקיעים במניות


שוק המניות מהווה כלי יעיל ביותר לעשיית רווחים, כאשר יודעים כיצד להשתמש בו

אנשים רבים רוצים להשתמש בהון הראשוני הקיים ברשותם לשם עשיית רווחים. אחת הדרכים הטובות ביותר לעשות זאת הינה באמצעות השקעה בשוק המניות, אולם חשוב לדעת כיצד לבצע השקעות מסוג זה בצורה נכונה בכדי להבטיח רווחים מהתהליך. למידה של שוק המניות אורכת זמן, אולם ריכזנו עבורכם את עיקרי הדברים שיש לדעת בטרם מתחילים להשקיע במניות.


אז מה כדאי לדעת לפני שמשקיעים במניות?
הסיכון הכללי:ראשית, חשוב להבין כי שוק המניות הינו שוק דינאמי המושפע מגורמים רבים- תהליכים המתקיימים בחברות שונות, מגמות כלל עולמיות, צפי גדילה של חברות שונות וכן הצלחתן או אי-הצלחתן בפועל ועוד. לאור האמור, ניתן אמנם לנסות לחזות כיצד מניה מסוימת תעלה או תרד, אולם קשה לדעת בוודאות מוחלטת מה יקרה איתה, ולכן ישנו סיכון מסוים בהשקעות מסוג זה.


שינויים יומיים:היות וגורמים רבים משפיעים על ערכן של מניות שונות, אנו חוזים בשינויים תכופים בתחום זה, לעיתים קרובות על בסיס יומי ואף כמה פעמים ביום. מסיבה זו, אדם אשר רוצה באמת להצליח בהשקעותיו בשוק המניות צריך להיות זמין להתעסקות בתחום על בסיס יומי, לעקוב באופן מתמיד אחר מניותיו ומניות אחרות אשר ניתן לרכוש, ולבצע את הרכישות והמכירות שלו בהתאם למצב העדכני ביותר בשוק. בהקשר זה, חשוב לדעת גם לקרוא את השינויים נכונה, ולדעת האם מדובר בשינויים זמניים או משמעותיים יותר, כך למשל כאשר תסתכלו על מניית טבע תדעו האם זהו זמן טוב לרכוש את המניה או למכור אותה.


הכירו את החברה:בין אם השקעתם סכום גבוה בחברה מסוימת ובין אם לא, עדיין חשוב לדעת במה אתם משקיעים. אמנם קשה לצפות את עלייתן ונפילתן של מניות, אולם המגמה הכללית הינה בהתאם להצלחתה של חברה מסוימת- ככל שהחברה מצליחה יותר, כך תקבלו יותר בעבור המניה, וההפך הוא הנכון בחברות אשר אינן מצליחות בהתאם לציפיות. לאור האמור, הרווחים שלכם תלויים מאוד במצב החברה בה השקעתם, ולכן חשוב לדעת מה מתרחש בה ובעיקר חשוב לדעת על שינויים גדולים כגון מכירת החברה, איבוד זכאות לפטנט, החלפת מנכ"ל וכדומה.


השקעה בקרנות:אנשים רבים אינם יודעים זאת, אולם כאשר אנו חברים בקרנות פנסיה, גמל, השתלמות ועוד, אנו בעצם משקיעים בשוק ההון. אמנם את ההשקעה לא אנו מבצעים באופן ישיר, אלא נציגי החברה שבה נמצאת הקרן שלנו, אולם כספנו מושקע במניות שונות "ועובד" בשבילנו. מסיבה זו, ערכן של קרנות מסוג זה יכול לעלות או לרדת.


כאשר משקיעים בשוק המניות חשוב להסתכל על התמונה הגדולה לאורך זמן
ניתן להרוויח וניתן להפסיד סכומים גדולים בשוק המניות, בהתאם לתזוזת המניות בימים שונים, אולם חשוב להסתכל על הרווחים וההפסדים שלנו לאורך זמן ועל המגמה הכללית, כאשר בהשקעה נכונה ניתן להרוויח סכומים יפים למרות ההפסדים המזדמנים.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS

כתבות נוספות

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il