TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

פורסייט נבחרה להשתתף בגמר של אתגר חברות הסטארט-אפ של NMW, פלטפורמת החדשנות של תערוכת IAA לרכבים מסחריים


פורסייט
תערוכת IAA לרכבים מסחריים בהאנובר, גרמניה, הינה התערוכה המובילה בעולם בתחום הניידות, תחבורה ולוגיסטיקה

חברת פורסייט אוטונומס הולדינגס בע"מ, המתמחה בתחום מערכות ראייה ממוחשבות לרכב, שמניותיה נסחרות בבורסות נאסד"ק ותל אביב (סימול: FRSX), הודיעה היום כי החברה נבחרה להשתתף בגמר שלNew Lability World (NMW) Lab18 Startup Challenge. פורסייט נבחרה מתוך למעלה מ-100 מועמדים מ-29 מדינות, כאחת מארבע חברות הסטארט-אפ המבטיחות ביותר שהגיעו לשלב הגמר.


אתגר חברות הסטארט-אפ של NMW יתקיים בחודש ספטמבר כחלק מתערוכת IAA לרכבים מסחריים בהאנובר, גרמניה – התערוכה המובילה בעולם בתחום הניידות, התחבורה והלוגיסטיקה. הפלטפורמה הבינתחומית של NMW פונה לחברות חדשניות בתחום התחבורה והניידות, ומפגישה בין השחקנים החשובים ביותר מכל המגזרים המפתחים פתרונות, טכנולוגיות או מוצרים חדשים לניידות של המחר.
"זהו הישג מכובד להגיע השנה לשלב הגמר של אתגר חברות הסטארט-אפ של NMW," אמר חיים סיבוני, מנכ"ל פורסייט. "הישג זה מעיד כי למערכת פורצת הדרך של החברה, QuadSight™, יש תפקיד חשוב בעיצוב העתיד של תעשיית הרכב. אנו מאמינים כי יש התאמה מושלמת בין הפתרונות הטכנולוגיים שמציעה פורסייט, לבין הצרכים הספציפיים של שוק הרכב החצי-אוטונומי והאוטונומי."

פורסייט מאמינה כי מערכת QuadSight™ הינה מערכת הראייה הממוחשבת מבוססת ארבע-מצלמות המדויקת ביותר בתעשייה, אשר מציעה יכולות גילוי יוצאות דופן לרכב החצי-אוטונומי והאוטונומי. המערכת משלבת 4 מצלמות: 2 מצלמות אינפרא-אדום ו-2 מצלמות אור נראה בטכנולוגיה סטריאוסקופית, ועושה שימוש באלגוריתמים מתקדמים ומוכחים לעיבוד תמונה. QuadSight™ נועדה לאפשר יכולת גילוי מכשולים חסרת תקדים המתקרבת ל-100%, תוך מזעור התרעות שווא, בכל תנאי מזג אוויר או תאורה - לרבות מצבים של חשיכה מוחלטת, גשם, ערפל וסינוור.
לחצו על הקישור למידע נוסף אודות אתגר חברות הסטארט-אפ של NMW.


אודות פורסייט
פורסייט אוטונומס הולדינגס בע"מ (סימול בבורסת נאסד"ק ות"א: FRSX), שנוסדה בשנת 2015, היא חברה טכנולוגית בתחום התכנון, הפיתוח והמסחור של מערכות ראייה ממוחשבות העושות שימוש בשתיים או ארבע מצלמות ופתרונות V2X המבוססים על תקשורת סלולרית לתעשיית הרכב. מערכות הראייה הממוחשבת של החברה מבוססות על ניתוח וידאו בתלת מימד, אלגוריתמים מתקדמים לעיבוד תמונה והיתוך חיישנים. החברה, באמצעות פורסייט אוטומוטיב בע"מ, חברת הבת בבעלותה המלאה, מפתחת מערכות מתקדמות למניעת תאונות דרכים, אשר נועדו לספק מידע מהיר ובזמן אמת על סביבת הרכב בעת הנסיעה. המערכות נועדו לשפר את בטיחות הנהיגה ע"י גילוי מדוייק ואמין של סכנות, תוך שיעור מזערי של התרעות שווא. מערכות החברה פונות לשוק מערכות סיוע לנהג (ADAS), ולשווקי הרכבים החצי-אוטונומיים והאוטונומיים. החברה צופה כי מערכותיה יחוללו מהפכה בתחום בטיחות הרכב הודות לרמה הטכנולוגית הגבוהה שהן מציעות.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il