TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

מכ"מי ה-MHR של ראדא בלב מערכת ה-Drone Dome של רפאל שזכתה במכרז של משרד ההגנה הבריטי


ראדא
הצבא הבריטי הינו הלקוח הראשון של פתרון מתקדם זה כנגד רחפנים, שכולל את מכ"ם ה-MHR של ראדא

ראדא תעשיות אלקטרוניות בע"מ (NASDAQ: RADA), מובילה עולמית בפיתוח וייצור מכ"מים טקטיים לכוח המתמרן, מדווחת כי המכ"מים הרב משימתיים (MHR) שלה, אשר מוטמעים במערכת ההגנה המתקדמת של רפאל כנגד רחפנים, ה-Drone Dome, יסופקו לצבא הבריטי בחודשים הקרובים. מערכות אלו ישמשו להגנה מפני מל"טים ורחפנים של מתקנים רגישים בהם פרוסים כוחות בריטיים. הצבא הבריטי הינו הלקוח הראשון למערכת ה-Drone Dome החדשה והמתקדמת ורכש מספר מערכות, עם פוטנציאל להזמנות המשך משמעותיות אשר צפויות להתקבל בחודשים וברבעונים הקרובים.


צוות ה- Drone Domeשל רפאל, בשיתוף פעולה עם ראדא וחברות נוספות, זכה במכרז אשר פירסם משרד ההגנה הבריטי. במכרז התמודדו גם אלתא (חברת הבת של התעשייה האווירית לישראל) והחברה האיטלקית Leonardo.


מכ"ם ה-MHR של ראדא מספק סריקה אווירית של 360 מעלות וגילוי רחפנים ממרחק של 3-5 קילומטרים. מערכת סיגינטית, בשילוב עם חיישנים אלקטרו-אופטיים, מאפשרת סיווג וזיהוי של האיומים, וחוסם תידרי רדיו מאפשר השבתה אלקטרונית של האיום.


אספקת ההזמנות במסגרת חוזה זה צפויה להסתיים עד סוף שנת 2018.
דב סלע, מנכ"ל ראדא אמר: "זכייה זו, לאור התחרות עם חברות מובילות מסוגן, מעידה על המובילות של המכ"מים מוגדרי התוכנה והרב-משימתיים שלנו בתחומי ה- VSHORAD(הגנה אווירית לטווח קצר מאוד) וה-C-UAV (הגנה נגד כלי טיס בלתי מאוישים). זוהי מכירה ראשונה של מערכת ה-Drone Dome, שמגיעה לאחר מהלכי פיתוח עסקי אינטנסיביים וגלובאליים במהלך השנתיים האחרונות מצד החברות המעורבות, לכוח גלובלי מוביל - צבא בריטניה. כתוצאה מכך, אנו צופים כי המכירות של ה-Drone Dome בכלל ושל המכ"מים שלנו כחלק ממנו בפרט יצברו מומנטום במהלך הרבעונים הקרובים."

אודות ראדא תעשיות אלקטרוניות בע"מ
ראדא תעשיות אלקטרוניות בע"מ הינה חברת אלקטרוניקה צבאית המתמחה בפיתוח, ייצור, שווק ומכירות של מכ"מים יבשתיים טקטיים לשימושי הגנת כוחות, גבולות ומתקנים אסטרטגיים, ומערכות אוויוניקה (כולל מערכות ניווט אינרציאליות) למטוסי קרב וכטב"מ.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il