TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

חוצות המפרץ אאוטלט מתרחב


חיים חורש מנכ"ל מתחם חוצות המפרץ אאוטלט
פותח 6 חנויות עודפים חדשות בתחומי האופנה, הנעלה, עיצוב הבית והחשמל
סה"כ בפתיחת 6 החנויות החדשות הושקעו כ 3.5 מיליון ₪

חוצות המפרץ אאוטלט, הנמצא בבעלות קבוצת קניוני עופר ואשטרום נכסים, חתם בימים אלה על כניסת 6 חנויות עודפים חדשים של מותגי אופנה, עיצוב הבית ומוצרי חשמל, מובילים.

בין החנויות שיפתחו: מותג האופנה יאנגה אאוטלט תיפתח חנות על שטח של 140 מ"ר בה הושקעו 400 אלף ₪. יאנגה תשלם שכ"ד של 130 ₪ למ"ר + דמי ניהול.

כמו כן יפתח סניף אאוטלט של רשת דיסקו רוסו לנעלי הנשים. החנות תפתח על שטח של כ - 160 מ"ר. שכ"ד 130 ₪ + ניהול. בחנות הושקעו 300 אלף ₪.

בנוסף יפתח סניף שמיני של רשת ניופאן אאוטלט. הרשת תשלם שכ"ד העומד על 120 ₪ למ"ר + דמי ניהול. בחנות החדשה הושקעו 50 אלף ₪.

במתחם הבית של חוצות המפרץ יפתח סניף של המותג כרמל דיירקט – המשווקת גרילים, טאבונים, מעשנות, מטבחי חוץ ועוד. זוהי החנות הראשונה של המותג בצפון הארץ. שכ"ד יעמוד על 120 ₪ למ"ר + דמי ניהול. בסניף זה הושקעו 600 אלף ₪ .

כמו כן תיפתח חנות של רשת קאזה- המתמחה ברהיטים בעיצוב אירופאי. גם זו חנות ראשונה של הרשת בצפון הארץ. קאזה תפתח סניף המשתרע על שטח של 1000 מ"ר תשלם 100 ₪ למ"ר + דמי ניהול. בחנות הושקעו הושקעו מעל 2 מיליון ₪.

החנות השישית שתיפתח החודש הקרוב של רשת ספייסס אאוטלט. חנות אאוטלט ראשונה בצפון ותכלול: מעדנייה, כלי בית, כלי בישול ועוד. סניף זה ישתרע על שטח של 500 מ"ר, ושכ"ד יעמוד על 120 ₪ למ"ר + דמי ניהול. בעיצוב החנות הושקעו 800 אלף ₪.

לדברי חיים חורש מנכ"ל מתחם חוצות המפרץ אאוטלט: "חוצות המפרץ הינו האאוטלט הגדול במדינה, ולכן הצבנו לעצמנו מטרה להמשיך להתרחב ולהתחדש. החנויות החדשות שיפתחו יתנו מענה וחווית קנייה נוספת ללקוחות המתחם בקטגטריות בהם אנו פועלים: אופנה, הנעלה, עיצוב וחשמל".



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il