TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

יוניטרוניקס הנמצאת בשליטת קרן פימי מדווחת על תוצאות הרבעון השני 2018


חיים שני, מייסד ומנכ"ל יוניטרוניקס
זינוק של 380% מ-0.9 ל-4.3 מ' ₪ ברווח התפעולי בהשוואה לרבעון המקביל ו-78% לעומת החציון המקביל

גידול של 25% מ-41 ל-51 מ' ₪ בהכנסות בהשוואה לרבעון המקביל ו-10% לעומת החציון המקביל
מתחילת השנה ועד לפרסום הדו"ח חתמה החברה על ארבעה חוזים להקמת חניונים ומחסן אוטונומיים בהיקף מצטבר של כ-110 מ' שקל


בכדי לתמוך בהמשך צמיחת תחום הפתרונות האוטומטיים החברה בוחנת שינוי מבנה כך שתחום הפתרונות האוטומטיים יפוצל לחברה אחות חדשה שתיקרא יוטרון
מהלך הפיצול, במידה ויבוצע, מהווה מהלך אסטרטגי שיאפשר מיקוד טוב יותר במנועי הצמיחה ושיפור הרווחיות של שתי החברות

חברת יוניטרוניקס, מובילה עולמית בשוק מוצרי האוטומציה, המחסנים האוטומטיים והחניונים הרובוטיים האוטונומיים, הנמצאת בשליטת קרן פימי, פרסמה את תוצאותיה לרבעון השני ולמחצית הראשונה של 2018. התוצאות משקפות גידול משמעותי בהכנסות, שיפור חד ברווחיות ורווח נקי זה רבעון רביעי ברציפות.

חיים שני, מייסד ומנכ"ל יוניטרוניקס:
"דוחות הרבעון השני משקפים צמיחה משמעותית של החברה כתוצאה מפעילות שיווקית מוגברת הן בתחום המוצרים והן בתחום הפתרונות האוטומטיים. צמיחה זו מלווה בתהליכי התייעלות בתחומי הייצור והתפעול אשר מאפשרים לחברה להגדיל ולהרחיב את ההשקעות בפעילויות השיווק, תוך שיפור מתמיד ברווחיות החברה וברווח הנקי.


המערכת הרובוטית החדשה שלנו עבור חניונים רובוטיים זוכה לעניין רב בקרב יזמים ומפעילי חניונים בארה"ב ושלושת ההסכמים עליהם חתמנו השנה בארה"ב, בהיקף מצטבר של קרוב ל-100 מיליון שקל, מעידים על העניין הרב שמגלים לקוחות פוטנציאלים והביקוש הגובר לאימוץ המערכת.


ברבעון השני אנו מדווחים על רווחיות תפעולית במגזר זה, המהווה מנוע צמיחה מרכזי של החברה.
במקביל, הרווחיות של יוניטרוניקס במגזר המוצרים הגיעה הרבעון לכ-22% מסך הכנסות המגזר הודות לפעילויות בהן נקטנו להוזלת עלויות ייצור, וזאת מבלי לפגוע בצמיחת הכנסות המגזר שהגיע להכנסות שיא ברבעון הנוכחי. אין ספק שגם מגזר זה מראה צמיחה משמעותית.


הצמיחה והשיפור ברווחיות מחזקים את איתנותה הפיננסית של החברה ואת יכולתה להמשיך ולהרחיב את הפעילות בצפון אמריקה הן במגזר המוצרים והן במגזר הפתרונות האוטומטיים, ולמצב את יוניטרוניקס כשחקן מוביל שיהיה מועמד טבעי לאינטגרציה עם רכבים אוטונומיים ויאפשר למקסם עוד יותר את הפוטנציאל הקיים במגזר זה.


על מנת לאפשר לכל מגזר פעילות להמשיך ולצמוח באופן מיטבי, ולאור השוני המהותי הן באופי הפעילות של כל מגזר והן בבשלות התפעולית-ארגונית שלו, החלטנו לבחון את פיצול פעילויות החברה כך שתחום פעילות הפתרונות האוטומטיים (המבוצע באמצעות החברה ובאמצעות חברת בת) יעבור לחברת אחות.
היה והתנאים לפיצול יבשילו והפיצול יתקיים, החברה מאמינה כי הוא יאפשר לפעילות הבקרים הנותרת בחברה מיקוד ניהולי במנועי הצמיחה הרלוונטיים, העמקת הפעילות בשווקי המטרה, שיפור ברווחיות, בתזרים המזומנים ובכלל המדדים הפיננסיים, וכן מיצוב מתאים יותר של החברה בשוק ההון כחברה רווחית לאורך זמן עם אפשרות לחלק דיבידנדים.


כמו כן אנחנו מאמינים כי לפעילות הפתרונות האוטומטיים שתפוצל לחברה אחות, יתאפשר ביתר קלות לייצב ולמקד את ההנהלה שלה, להתמקד בשוק האמריקאי ובביסוס מעמדה כמובילת השוק, לגייס הון להאצת הצמיחה ככל שיידרש, להגיע לשיתופי פעולה אסטרטגיים, ולמצבה בשוק ההון כחברת צמיחה טכנולוגית פורצת דרך ומובילה.


נכון להיום אין לנו כל ודאות באשר לאופן ביצוע הפיצול, מועדו, תנאיו, ואף אין כלל וודאות כי הפיצול האמור יצא אל הפועל. בכל מקרה, ולאור הצורך בתשקיף ורישום למסחר בבורסה, הפיצול כאמור כפוף לאישורים הדרושים על פי דין, ובכלל זה לאישור הפחתת הון מבית המשפט, החלטה סופית של דירקטוריון החברה וכן לקבלת היתר רשות ניירות ערך ואישור הבורסה לניירות ערך בתל-אביב בע"מ לרישום למסחר של ניירות הערך החברה המתפצלת ואישור רשות המיסים".

ההכנסות של יוניטרוניקס ברבעון השני של 2018 גדלו ב-25% ל- 50.9 מיליון שקל, לעומת הכנסות בסך של כ-40.6 מיליון שקל שנרשמו ברבעון המקביל. במחצית הראשונה של 2018 הסתכמו ההכנסות בכ-95.7 מיליון שקל, לעומת הכנסות של כ-87.5 מיליון שקל בתקופה המקבילה ב-2017. הגידול בהכנסות החברה מקורו בצמיחה של שני מגזרי הפעילות.


מתחילת 2018 דיווחה יוניטרוניקס על ארבעה הסכמים משמעותיים, שלושה מהם להקמת חניונים רובוטיים בארה"ב בהיקף מצטבר של 97.2 מיליון שקל וכן הסכם להקמת מערכת אחסון אוטונומית עבור לקוח בישראל בהיקף של 12.5 מיליון שקל.


הכנסות מגזר המוצרים הסתכמו ברבעון השני ב-34.8 מיליון שקל, לעומת הכנסות של 30.4 מיליון שקל ברבעון המקביל. הגידול בהכנסות המגזר נובע בעיקר מהרחבת הפעילות השיווקית.
הכנסות מגזר פתרונות אוטומטיים הסתכמו ברבעון השני ב-16 מיליון שקל, לעומת הכנסות של 10.1 מיליון שקל ברבעון המקביל. הגידול בהכנסות המגזר נובע בעיקר מהתקדמות הפרויקטים שנמצאים בהקמה


הרווח הגולמי ברבעון השני של 2018 הסתכם לכ-18.7 מיליון שקל, כ-36.8% מההכנסות, גידול של 63% בהשוואה לכ-11.5 מיליון שקל, כ-28.3% מההכנסות, ברבעון המקביל. הרווח הגולמי במחצית הראשונה של 2018 הסתכם ב-33.7 מיליון שקל, כ-35.2% מההכנסות, בהשוואה ל-25.2 מיליון שקל, כ-28.8% מסך ההכנסות, בתקופה המקבילה. הגידול ברווח הגולמי ובשיעורו נובע הן מהשיפור בתחום הפתרונות האוטומטיים והן מהמשך מגמת הצמיחה בתחום המוצרים.


הרווח התפעולי ברבעון השני של 2018 הסתכם לכ-4.3 מיליון שקל, זינוק של 380% לעומת רווח תפעולי של כ-0.9 מיליון שקל שנרשם ברבעון המקביל. הרווח התפעולי המתואם בניכוי הוצאות כלליות משותפות שלא יוחסו למגזרים, הסתכם הרבעון ב-8.2 מיליון שקל, כ-16% מסך ההכנסות.
מגזר הפתרונות האוטומטיים עבר לרווחיות ומגזר המוצרים הגיע לרווחיות מגזר של 22%.


הרווח התפעולי במחצית הראשונה של 2018 הסתכם ב-6.1 מיליון שקל, בהשוואה לרווח תפעולי של 3.4 מיליון שקל בתקופה המקבילה ב-2017. השיפור ברווח התפעולי וברווחיות התפעולית נובע מהצמיחה בהכנסות והשיפור ברווח וברווחיות הגולמית ומחסכון בעלויות הייצור בשני מגזרי הפעילות והושג במקביל לגידול בהוצאות המכירה והשיווק בעיקר בתחום המוצרים.


הרווח הנקי ברבעון השני של 2018 הסתכם לכ-2 מיליון שקל לעומת הפסד של 2.1 מיליון שקל ברבעון המקביל. הרווח הנקי במחצית הראשונה של 2018 הסתכם ב-2.5 מיליון שקל, לעומת הפסד נקי של כ-1 מיליון שקל בתקופה המקבילה ב-2017.
ההון העצמי של החברה ליום 30 ביוני 2018, הון המיוחס לבעלי המניות של החברה, מסתכם לכ-88.8 מיליון שקל, ומהווה כ-44% מסך המאזן.

קרן פימי מחזיקה בכ- 50% מהון המניות של יוניטרוניקס, וחיים שני מחזיק בכ- 22% מהון המניות.

אודות יוניטרוניקס
יוניטרוניקס (1989)(ר"ג) בע"מ היא חברה ישראלית ציבורית בעלת פעילות בינלאומית ענפה, העוסקת בשני תחומי פעילות עיקריים: (1) תחום המוצרים: תכנון, ייצור ושיווק מוצרי אוטומציה תעשייתית ובעיקר בקרים מתוכנתים (PLC), (2) תחום הפתרונות האוטומטים: תכנון, הקמה ותחזוקה של חניונים רובוטיים אוטונומיים ומערכות לוגיסטיות אוטומטיות בעיקר מחסנים ומרכזי הפצה אוטומטיים.


יוניטרוניקס מייצאת את מוצריה ושרותיה באמצעות למעלה מ-165 מפיצים ברחבי העולם ובאמצעות שתי חברות בנות בארצות הברית וסניפים במדינות נוספות.
מניות יוניטרוניקס נסחרות בבורסה לניירות ערך בתל אביב.
יוניטרוניקס מעסיקה כ-250 עובדים; מטה החברה ומשרדיה בישראל ממוקמים בקריית שדה התעופה. החברה נמצאת בשליטת קרן פימי ומייסד החברה חיים שני, המכהן כמנכ"ל החברה.






טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il