TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

פי.סי.בי טכנולוגיות מדווחת על תוצאותיה הכספיות לרבעון השני של 2018


עובד שפירא - מנכל פי.סי.בי טכנולוגיות
צמיחה משמעותית בכל מדדי הרווחיות

גידול של כ-14% בהכנסות לכ-89 מיליון שקלים, לעומת כ-78 שקלים ברבעון המקביל, זינוק של יותר מפי 6 ב-EBITDA לכ-7 מיליון שקלים, לעומת כ-1 מיליון שקלים ברבעון המקביל


חזרה לרווח נקי - רווח נקי של כ- 4 מיליון שקלים לעומת הפסד נקי של כ-2 מיליון שקלים ברבעון המקביל;
לחברה מזומן נטו של כ-150 מיליון שקלים: יאפשר השקעות בציוד מתוחכם, מחקר ופיתוח וחדשנות


חציון ראשון 2018: הרווח הגולמי של החברה גדל פי 2.5 לכ-17 מיליון שקלים לעומת כ-6.7 מיליון שקלים בחציון המקביל. ה-EBITDA גדל ביותר מפי ארבעה לכ-12 מיליון שקלים לעומת כ-2.8 מיליון שקלים בחציון המקביל.

עובד שפירא מונה למנכ"ל החברה ויחל את תפקידו ב-3 באוקטובר 2018.

יו"ר הדירקטוריון, אברהם ביגר: "אנו גאים בתוצאות הרבעון השני המצביעות על הביקוש ההולך וגובר למעגלים המודפסים שמייצרת החברה כמו גם לשירותי ההרכבה של כרטיסים אלקטרונים שהחברה מספקת. חלק ניכר מהגידול במכירות נובע מהגדלת היקף ההזמנות של לקוחות קיימים. עובדה זו מלמדת על שביעות הרצון של לקוחות החברה מאיכות המוצרים, מהטכנולוגיה המתקדמת ומרמת מהשירות.


פי.סי.בי טכנולוגיות היא החברה היחידה בישראל ואחת מהיחידות בעולם שמציעה One stop shop מלא לייצור כרטיסים אלקטרוניים החל משלב תכנון המעגל המודפס, עובר בתהליך ייצורו המורכב וכלה בהרכבת הרכיבים האלקטרונים על גבי המעגל המודפס, זיוודו ואריזתו. אינטגרציה אנכית זו מעניקה לפי.סי.בי יתרונות ייחודיים בהיבטים של עדיפות טכנולוגית, יעילות תפעולית, מחירים תחרותיים ושירות מקיף ללקוח.
במהלך הרבעון השני של השנה הושלמה עסקת ההשקעה בחברה שהפכה את קרן פימי לבעלת השליטה. השקעתה של פימי בחברה יצרה חברה בעלת מאזן יוצא דופן בעוצמתו אשר יאפשר לחברה להשקיע בצמיחה והתייעלות תפעולית ולחזק את מעמדה כמובילת שוק בייצור מעגלים מודפסים ובהרכבתם".

ההכנסות ברבעון השני של 2018 הסתכמו בכ-89 מיליון שקלים, גידול של כ-14% בהשוואה להכנסות של כ-78 מיליון שקלים ברבעון המקביל אשתקד. הגידול בהכנסות נבע מגידול במכירות של מעגלים מודפסים ובשירותי ההרכבה שאותן מספקת החברה.


הרווח הגולמי ברבעון השני של 2018 הסתכם בכ-9.5 מיליון שקלים (שיעור של כ- 11% מההכנסות), גידול של יותר מפי 3 בהשוואה לרווח הגולמי ברבעון המקביל אשתקד, שהסתכם בכ-3 מיליון שקלים (שיעור של כ-4% מההכנסות).


הרווח התפעולי ברבעון השני של 2018 הסתכם בכ-3.6 מיליון שקלים, לעומת הפסד תפעולי ברבעון המקביל אשתקד, בו החברה הפסידה כ-2.2 מיליון שקלים. השיפור המשמעותי ברווחיות הושג הודות לגידול במחזור המכירות ובשיעורי הריווחיות הגולמית, תוך הקפדה על הוצאות המכירה, שיווק והנהלה.
ה-EBITDA ברבעון השני של 2018 גדל לכ-7 מיליון שקלים, המהווים כ-7.5% מסך ההכנסות. מדובר בגידול של יותר מפי 6 בהשוואה ל-EBITDA ברבעון המקביל אשתקד, שהסתכם לכ-1 מיליון ₪ והיווה כ-1% מסך ההכנסות בלבד.


הכנסות המימון ברבעון השני של 2018 הסתכמו לכ-900 אלף שקלים, בהשוואה להוצאות מימון של כ-200 אלף שקלים ברבעון המקביל אשתקד. המעבר מהוצאות מימון להכנסות מימון נבע מקיטון באשראי מתאגידים בנקאיים ושיפור בהפרשי שער חליפין של השקל-דולר.


הרווח הנקי ברבעון השני של 2018 הסתכם בכ-4 מיליון שקלים, לעומת הפסד של כ-2 מיליון שקלים ברבעון המקביל אשתקד. הזינוק ברווח הנקי הושג הודות לגידול במחזור המכירות, שיפור ברווחיות התפעולית וגידול בהכנסות מימון של החברה.


אודות פי.סי.בי טכנולוגיות:
פי.סי.בי טכנולוגיות ("החברה") שבשליטת קרן פימי (כ-51%), הינה החברה המובילה בישראל בייצור מעגלים מודפסים ומהמובילות בהרכבה של רכיבים ומערכות. החברה שנוסדה בשנת 1993 נסחרת בבורסה
לניירות ערך בת"א ועיקר מכירותיה הינן ללקוחות בשוק הביטחוני והרפואי. כיום, החברה הינה היחידה בישראל בעלת יכולת כוללת של ייצור מעגלים מודפסים וביצוע הרכבת מערכות תחת קורת גג אחת, החל משלב תכנון המעגל ועד הרכבת ובדיקת המוצר הסופי. לחברה שני תחומי פעילות עיקריים:
ייצור ושיווק מעגלים מודפסים: החברה עוסקת בייצור מעגלים מודפסים מתוחכמים ומורכבים מבחינת הגמישות, הצפיפות, מספר השכבות ויכולת העמידות לחום, כאשר התמחותה של החברה הוא בייצור סדרות קטנות ובינוניות במועדי אספקה קצרים.


הרכבת כרטיסים אלקטרוניים ומערכות: החברה מבצעת עבור לקוחותיה, הפועלים במגוון רב של תחומים ושווקים, הרכבה של רכיבים שונים כאשר ביכולתה לתת מענה החל משלב ייצור המעגל המודפס ועד להרכבתו המלאה של המוצר ושילוחו בשיטת ה-Turn Key אשר מספקת ללקוח מוצר מוגמר.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il