TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

אפלייד מטריאלס מציגה צמיחה איתנה משנה לשנה בהכנסות וברווח התפעולי לרבעון


אפלייד מטריאלס
ההכנסות ברבעון הסתכמו ב-4.47 מיליארד דולר, גידול של 19% בהשוואה לשנה קודמת

הרווח למניה לפי GAAP עמד על 1.17 דולר, ושלא לפי GAAP על 1.20 דולר למניה, גידול של 38% ו40% בהתאמה בהשוואה לשנה קודמת
שיא בהכנסות וברווח התפעולי במגזרי השירותים והצגים של החברה

גארי דיקרסון, נשיא ומנכ"ל אפלייד מטריאלס: "למרות שאנו עדים להתאמות מסוימות מצד הלקוחות בטווח הקרוב, שנת הכספים 2018 מתקדמת בהתאם לתחזיות וצפויה להיות שנת שיא נוספת לאפלייד מטריאלס. אנו צופים שכל תחומי העסקים העיקריים שלנו יספקו צמיחה איתנה בשיעור דו-ספרתי"

 אפלייד מטריאלס אינק. (נסד"ק: AMAT) מדווחת על הכנסות, רווח תפעולי ורווח למניה חזקים ברבעון השלישי שהסתיים ב-29 ביוני, 2018.


תוצאות הרבעון השלישי
בהשוואה לרבעון השלישי של שנת הכספים 2017, הגדילה אפלייד את המכירות נטו ב-19% ל-4.47 מיליארד דולר. על בסיס עקרונות חשבונאיים מקובלים (GAAP) רשמה החברה שולי רווח גולמי של 45.4% והגדילה את הרווח התפעולי ב-23% ל-1.26 מיליארד דולר או 28.1% מהמכירות נטו. הרווח למניה לפי GAAP גדל ב-38% ל-1.17 דולר.


בחישוב שלא לפי עקרונות חשבונאיים מקובלים (non-GAAP) לאותה תקופה דיווחה החברה על רווח גולמי של 46.4%, הגדילה את הרווח התפעולי ב-22% ל-1.31 מיליארד דולר או 29.2% מהמכירות נטו, והגדילה את רווח למניה ב-40% ל-1.20 דולר.
החברה החזירה 1.45 מיליארד דולר לבעלי המניות באמצעות רכישה מחדש של 1.25 מיליארד דולר מניות ודיבידנדים בסך 199 מיליון דולר.

דיקרסון מוסיף: "התחזית שלנו לעתיד ממשיכה להיות חיובית משום שעידן הבינה המלאכותית והביג דאטה מצריך פריצות דרך טכנולוגיות חדשות, בין אם מדובר בחומרים או במערכות, ומספק לאפלייד הזדמנויות רבות למלא תפקיד מכריע ורב-ערך מתמיד באקוסיסטם".

תחזית עסקית
אפלייד מטריאלס צופה כי ברבעון הרביעי של שנת הכספים 2018 יסתכמו המכירות נטו בטווח של 3.85 עד 4.15 מיליארד דולר; מרכז טווח זה יישאר ללא שינוי בהשוואה משנה לשנה. הרווח המדולל המתואם למניה שלא לפי GAAP צפוי להגיע לטווח של 0.92 עד 1.00 דולר למניה. מרכז הטווח יהווה גידול של כ-3% משנה לשנה.

בתחזית זאת לרבעון הרביעי צופה אפלייד שהמכירות נטו בכל שנת הכספים 2018 יגיעו לטווח של 17.1 מיליארד דולר עד 17.4 מיליארד דולר. מרכז הטווח צפוי לייצר גידול של 19% משנה לשנה. הרווח המדולל המתואם למניה צפוי להגיע לטווח של 4.41 עד 4.49 דולר למניה ומרכז הטווח צפוי לייצג גידול של כ-37% משנה לשנה.

תחזית הרווח המדולל המתואם למניה שלא לפי GAAP לרבעון הרביעי אינה כוללת חיובים ידועים בסך 0.05 דולר למניה הקשורים להשלמת רכישות וכוללת הטבת מס מנורמלת בתגמול מבוסס מניות בסך 0.01 דולר למניה, אך אינה משקפת פריטים כלשהם שלא היו ידועים במועד הכנת הדו"חות כגון חיובים נוספים כלשהם הקשורים לרכישות, פריטים לא תפעוליים או חריגים ופריטים אחרים הקשורים למיסוי אשר עקב האי-וודאות המאפיינת אותם, אינם ניתנים לחיזוי ללא מאמץ בלתי-סביר.

פעילות בישראל
אפלייד מטיריאלס, אחת מחברות ההיי-טק הבינלאומית החלוצות שקבעו את ישראל כמקום פעילות אסטרטגי. במהלך העשור האחרון השקיעה החברה בישראל למעלה מ- 1.5 מיליארד דולר במחקר ופיתוח והיא אחת המשקיעות הזרות הגדולות ביותר בהיי-טק ואחת היצואניות הגדולות מישראל. אפלייד מטיריאלס ישראל עוסקת בפיתוח וייצור של מערכות מתקדמות לבקרת תהליך ייצור שבבים, פעילות המהווה חלק בלתי נפרד מהתשתית הקריטית העומדת בבסיס כל מוצר טכנולוגי. כמעט כל השבבים בעולם עברו בתהליך הייצור דרך המכונות של אפלייד מטיריאלס המיוצרות בישראל.


החברה רושמת צמיחה מרשימה בפעילות בישראל בשנים האחרונות ונמצאת בגיוס של מואץ של עובדים חדשים. כיום מעסיקה אפלייד מטיריאלס ישראל כ- 1,350 עובדים, מתוכם כ- 300 גויסו בשנה החולפת. למידע נוסף - http://appliedjobs.co.il/




טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il