TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

פיוניר על דוחות פוקס


שמואל בן אריה, מנהל השקעות ראשי לשוק המקומי בפיוניר
אפסייד מוגבל במחיר המניה

שמואל בן אריה, מנהל השקעות ראשי לשוק המקומי בקבוצת פיוניר:

קבוצת פוקס מצליחה להפתיע שוב עם עוד דוח מצוין. לפני הדוח, היה חשש מהעובדה שעיתוי חג הפסח שחל השנה ברבעון הראשון ולא ברבעון השני כמו ב-2017, יפגע במכירות. למרות זאת פוקס מציגה שיפור ניכר במדדים התפעוליים והפיננסיים ברבעון השני ובמחצית 2018 כולה. הכנסות הקבוצה בחציון הראשון של שנת 2018 הראו גידול של כ- 13.5% בהשוואה לחציון המקביל אשתקד. מה שחשוב לראות כי בזמן שהחברה מגדילה את הרווחים היא גם הגדילה את הוצאות המכירה והשיווק של הקבוצה עלו בכ כ-17.1% ביחס להוצאות אלו ברבעון המקביל אשתקד. העלייה בהוצאות המכירה והשיווק מיוחסת גם לגידול בשטחי המסחר, אך גם בהשקעה באתר הסחר TERMINAL X, שהושק ברבעון השלישי של שנת 2017, וחשוב מאוד להתמודדות החברה עם הסיכון המרכזי שיש כיום לענף - הקניה המקוונת.

בנוסף, על פי הדוחות ניתן לראות גידול בפעילות המותג Urban Outfitters, שפוקס השיקה השנה חנות ראשונה שלו בישראל, רשת הספורט Foot Locker ואתר הסחר טרמינלX , מה שמראה על יכולת הקבוצה להמשיך ולהחדיר מותגים וחנויות לשוק ולהתמודד עם כלל האיומים שיש בענף.


מניית פוקס סיפקה השנה תשואה דו ספרתית ונסחרת במכפיל 8-9 על הרווח הנקי. אל מול מכפילי הרווח שניתן למצוא במדד ת"א 125 אין ספק שמדובר בחברה זולה. אולם, החברה נמצאת בענף אשר נמצא בעין הסערה לאחר שבשנים האחרונות נכנסה לחיי כולנו האפשרות לרכוש מוצרים רבים באינטרנט על חשבון החנויות בקניונים, לרבות מוצרי אופנה.


בנוסף, התחרות בקניונים הולכת וגוברת כאשר יותר ויותר חברות זרות נכנסות. עם זאת, נראה שפוקס נמצאת במקום טוב ויכולה להתמודד עם התחרות בענף הקשה בו היא נמצאת. החתימה על הסכם עם לאומי קארד להקמת מועדון צרכנות באמצעות כרטיסי אשראי הינו חדשות מצוינות לקבוצת פוקס, אשר מבטיחה שהחברה תמשיך להיות אחד מעמודי התווך של עולם הקמעונאות בישראל.

לסיכום, הסיכונים בענף מביאים את החברה לכך שהיא צריכה להיסחר במכפיל חד ספרתי גבוה או דו ספרתי נמוך, ולכן מחיר היעד של פיוניר מאוד קרוב למחיר בשוק, כך שאנו רואים אפסייד מוגבל במחיר המניה. נראה כי התחרות והמצב בענף תביא ליציאה של חברות בתחום האופנה ואין ספק כי דווקא פוקס הינה חברה חזקה שתישאר פה ולא תהיה בין אלו שיקרסו. משקיע אשר מחפש חברת ערך אמיתית יכול למצוא את מבוקשו בחברת פוקס שהינה חברה תזרימית ומובילה בשוק, ובנוסף ליהנות גם מדיבידנד שמן מהחברה. בדוחות האחרונים דווח על דיבידנד של כ- 30 מיליון ₪.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il