TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

שירה אחיעז אנליסטית, אי.בי.אי. בית השקעות על דוחות פוקס


איביאי
דוח חזק עם צפי להתחזקות
על אף הסביבה התחרותית המאתגרת, פוקס פרסמה דוח חזק לרבעון השני, עם צמיחה דו-ספרתית במכירות (למרות עיתוי חג הפסח) לצד רווחיות תפעולית של 9.5%.

אנו מעריכים כי בשנה הקרובה יש לצפות להמשך שיפור בתוצאות, בין היתר הודות לצמיחה במותגים החדשים ביניהם רשת שילב, צמיחה בפעילות המקוונת, השקת כרטיס האשראי בשיתוף לאומי קארד ומהלכי התייעלות.

לכן, אנו נותרים בהמלצת תשואת יתר, במחיר יעד של 88 ₪ למניה.

צמיחה של 11.5% בשורה העליונה, על אף עיתוי חג הפסח

התרחבות חברת פוקס לתחומים ולמותגים חדשים, ביניהם ההתרחבות המואצת של רשת פוט לוקר, המונה כבר 33 חנויות (!) תמכו בשורה העליונה.

יחד עם זאת, עיתוי חג הפסח העיב על צמיחת מגזר אופנה ואופנת הבית ברבעון, ובהתאם מגזר זה רשם ירידה של 7.4% ב-SSS לצד ירידה ברווח התפעולי לכ-30 מיליון ₪ ברבעון.

לעומת זאת, מגזר האופנה בחו"ל ממשיך לצמוח על רקע הרחבת קולקציית הילדים של AE ולמרות השפעת שע"ח.

על אף עיתוי החג, ללין רשמה מכירות דומות לרבעון המקביל, בין היתר הודות לצמיחה של 4.7% ב-SSS. נציין כי סגירת החנות ההפסדית בניו יורק תמכה בשיפור הרווח התפעולי של מגזר זה.

רווחיות תפעולית של 9.5% ברבעון

היחלשות הדולר מול השקל לצד שיפור עלויות הרכש תמכו בשולי רווחיות גולמית גבוהה של 62.1% (בדומה למקביל), זאת על אף הגדלת נתח פעילות בתחום הספורט אשר מאופיינת בשיעורי רווחיות גולמית נמוכים יחסית לחברת פוקס.

להערכתנו, תוכנית "נטו הוזלות" המבטלת לשנת 2018 את המכסים על ביגוד וטקסטיל תמכה וצפויה להמשיך ולתמוך במהלך השנה במרווח הגולמי.

יחד עם זאת, עלייה בהוצאות מכירה ושיווק, בין היתר על רקע העלייה בשכר המינימום, הרחבת הפעילות ועלויות בגין הפעלת אתר האונליין הובילו לירידה ברווחיות התפעולית ברבעון שעמדה על רמות של 9.5%, עדיין גבוהה ביחס לאתגרים הנוכחיים בענף.

הכנסות מימון נטו ברבעון בסכום של 9.5 מיליון ₪ (לעומת הוצאות מימון של 7.4 מיליון ₪ ברבעון המקביל) כתוצאה משערוך יתרות מט"ח וגידורים אשר תרמו משמעותית לרווח הנקי ברבעון שהסתכם ב-42.5 מיליון ₪.

כמו כן, הוכרז דיבידנד בסך של 30 מיליון ₪, יחולק ב-20/09/2018.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il