TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

פתאל נכסים מתרחבת בסקוטלנד


המלון באדינבורו - פתאל
רוכשת מלון באדינבורו בתמורה לכ- 52 מיליון ליש"ט

במסגרת העסקה רוכשת החברה 2 חלקות הסמוכות למלון עליהן ייבנו אגף נוסף למלון הקיים, מלון חדש תחת המותג NYX ו-31 יח"ד
ביום חמישי דיווחה החברה כי הושלמה העסקה לרכישת 13 בתי מלון APOLLO בהולנד בתמורה לכ- 153 מיליון אירו


דוד פתאל יו"ר הדירקטוריון ומנכ"ל הקבוצה " העסקה החדשה בסקוטלנד והשלמת העסקה בהולנד הינן חלק מאסטרטגיית החברה להעמיק את אחיזתה במדינות בהן היא פועלת. בשני האזורים ישנן חברות ניהול עצמאיות האמונות על תפעול ואחזקה אופטימליים של בתי המלון, הן מעורות בתחום התיירות ואזורי הביקוש, מכירות ומבינות את הרגולציה, דיני העבודה וכל המתבקש מאחזקת בתי המלון.


עם השלמת העסקה תחזיק פתאל החזקות 11 בתי מלון בסקוטלנד, מתוכם 4 בתי מלון באדינבורו, שנחשבת באי הבריטי לעיר התיירות השנייה בגודלה אחרי לונדון וסה"כ 43 בתי מלון באי הבריטי. העסקה בהולנד הפכה את הרשת למשמעותית במדינה, עם אחזקה של 15 בתי מלון ולרשת הגדולה ביותר באמסטרדם , המחזיקה 6 בתי מלון, הכוללים יחד מעל 1600 חדרים. יצוין, כי רשת APOLLO הנרכשת בהולנד נחשבת לרשת טובה עם שיעורי תפוסה גבוהים של כ- 80% ובכוונתנו להמשיך והשביח את בתי המלון.


חברת פתאל נכסים (אירופה), בניהולו של דני רוג'ר, הכוללת 46 נכסים (מתוכם 5 מלונות בהקמה) המושכרים לחברת ניהול המלונות של פתאל "סאנפלאואר" מדווחת הבוקר, כי חברה נכדה אנגלית בבעלות ובשליטה מלאה, התקשרה בהסכם לרכישת מלון, חלקה פנויה וחלקה סמוכה נוספת עליה מבנה מגורים בעיר אדינבורו בסקוטלנד בתמורה לכ- 52 מיליון ליש"ט (לא כולל מיסים). השלמת העסקה צפויה להתקיים עד ה – 30 בנובמבר 2018.


במסגרת העסקה רוכשת החברה את מלוא הזכויות במלון קיים הכולל 186 חדרים ומושכר לחברת Jury’s Inn , שהינה חברה נכדה בבעלות ובשליטה מלאה של החברה. על החלקה הפנויה , בכוונת החברה לבנות אגף נוסף למלון הקיים, שיכלול 101 חדרים נוספים בעלות כוללת של כ- 14 מיליון ליש"ט ולמעשה המלון יכלול לאחר הבנייה 287 חדרי מלון. יצוין כי, על פי ידיעת החברה תכניות הבנייה הקיימות מאפשרות הוצאת היתרי בנייה להרחבת המלון. על החלקה הסמוכה הבנויה בכוונת החברה לבנות מלון NYX חדש הכולל 131 חדרים בעלות כוללת של כ- 17 מיליון ליש"ט ובנוסף לבנות 31 יחידות דיור בעלות של כ- 1 מיליון ליש"ט. יצויין, כי יש צורך בשינוי ייעוד הקרקע למלונאי.


עוד עולה מהדיווח, כי להערכת החברה עבודות ההרחבה, השיפוץ של המלון הקיים, הקמת המלון החדש ויחידות הדיור יחלו במהלך המחצית הראשונה של שנת 2019 ויושלמו עד לרבעון הראשון של שנת 2021. החברה מציינת, כי 60% מהעסקה, ההרחבה, הקמת המלון החדש ובניית יחידות הדיור ימומנו ממקור בנקאי ואת היתרה תממן החברה ממקורותיה העצמיים. חברת Jury’s Inn השוכרת את בית המלון הקיים תשלם 3.2 מיליון ליש"ט מהתמורה הכוללת של העסקה עבור FF&E (ציוד תפעולי).


ביום חמישי האחרון הודיעה פתאל החזקות , כי חברת בת הולנדית (100%), השלימה את העסקה לרכישת מלוא הון המניות של חברת ההחזקות ההולנדית European Hotel Management B.V. , המחזיקה בזכויות בעלות, ניהול והשכרה של 13 בתי מלון APOLLO בתמורה לכ- 153 מיליון אירו (בכפוף להתאמות ולא כולל הוצאות עסקה). בתי המלון הנרכשים כוללים מעל 1,900 חדרים, מדורגים 4-5 כוכבים והם ממוקמים באזורי תיירות ועסקים אטרקטיביים בהולנד. יצוין, כי פתאל אירופה תממן את העסקה ממקורותיה העצמאיים ופתאל החזקות תממן 40 מיליון אירו מתשלום העסקה ממקורותיה והיתרה תמומן באמצעות תאגיד בנקאי הולנדי. עם השלמת העסקה מחזיקה הרשת 14 בתי מלון בהולנד הכוללים יחד 2041 חדרים, לא כולל מלון בהקמה באמסטרדם שיכלול 490 חדרים.


רשת מלונות פתאל, בבעלות משפחת פתאל (72.1%), הוקמה על ידי דוד פתאל במרץ 1999 והיא מתמחה באמצעות תאגידים המוחזקים על ידה, בהחזקה, תפעול, שכירות וניהול מלונות בישראל ואירופה כן ברכישה והקמה של מלונות חדשים. הרשת מונה כיום כ- 36,000 חדרים ב- 186 בתי מלון ב- 17 מדינות. הרשת שהינה הגדולה בישראל ומנוהלת על ידי אביה מזרחי מגן, מונה 40 בתי מלון, מתוכם 23 בבעלות מלאה או חלקית, 11 בשכירות ו-6 בניהול. מותגי הרשת הינם לאונרדו LEONARDO, יו U , הרודס HERODS , NYX ורוטשילד 22.


באירופה מנוהלת הרשת על ידי דני רוג'ר והיא כוללת 146 בתי מלון , מתוכם 52 בבעלות מלאה או חלקית, 89 בשכירות ו-5 בניהול . המלונות ממוקמים במדינות: גרמניה, בריטניה (לרבות אנגליה, סקוטלנד, ווילס, אירלנד וצפון אירלנד), ספרד, בלגיה, איטליה, קפריסין, צ'כיה, הולנד, שוויץ, פולין הונגריה ואוסטריה. ריכוז המלונות הגדול ביותר של הרשת נמצא בגרמניה, בה מחזיקה הרשת 63 בתי מלון, ובריטניה נחשבת למדינה שבה ריכוז מלונות הרשת השני בגודלו באירופה, בה מחזיקה הרשת 43 בתי מלון.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il