TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

Virtual Crypto הישראלית תנגיש מטבעות קריפטו לציבור בדרום אפריקה וב-15 מדינות אפריקאיות נוספות


אלון דיין, מנכ"ל Virtual Crypto
השלימה לאחרונה את פיתוח פתרון הקריפטו הרביעי שלה לשווקי ה-B2B וה-B2C וביצעה התקנות ניסיוניות ועסקה במזרח התיכון, על אף שהחברה הושקה רשמית רק בינואר 2018

הסכם ההפצה הרב שנתי הבלעדי שחתמה Virtual Crypto יאפשר להתחיל למכור את מוצרי החברה בדרום אפריקה וב-15 מדינות נוספות בחציה הדרומי של אפריקה וצפוי ליצור לה הכנסות מיידיות ממכירת מוצרים, תמלוגים ותשלומים עבור שירותי תמיכה. המוצרים כוללים פתרונות חומרה ותוכנה לקניה, מכירה והמרה של מטבעות קריפטו ולתשלום במטבעות קריפטו, באמצעות מערכות נקודות מכירה (POS), כספומטים, מכשירי טאבלט, מחשבי PC ומכשירים ניידים


חברת הסטארט אפ הישראלית Technologies Ltd. Virtual Crypto (www.virtual-crypto.com) מראש העין (OTCQB: VRCP), העוסקת בפיתוח ואספקת פתרונות להנגשה לציבור של מטבעות קריפטוגרפים, חתמה על הסכם הפצה בלעדי עם צד שלישי, חברת Virtual Crypto SA Ltd. שיאפשר לה להתחיל למכור את מוצריה בדרום אפריקה וב-15 מדינות נוספות בחציה הדרומי של אפריקה החברות בארגון ה- South African Development Community (SDAC).


במסגרת ההסכם הרב שנתי צפוי המפיץ הדרום אפריקאי התחייב לרכוש מוצרי חומרה ותוכנה מהחברה בהיקפים משמעותיים. בנוסף לכך, Virtual Crypto תקבל תמלוגים שוטפים ותשלומים עבור שירותי תמיכה. מלבד דרום אפריקה, הסכם ההפצה מאפשר למכור את מוצרי Virtual Crypto במדינות הבאות: בוטסואנה, נמיביה, זימבבואה, קונגו, מוזמביק, אנגולה, טנזניה, זמביה, מדגסקר, מלאווי, איי סיישל, לסותו, מאוריציוס, סווזילנד ואיי קומורו.


Virtual Crypto השלימה לאחרונה את פיתוח פתרון הקריפטו הרביעי שלה לשווקי ה-B2B וה-B2C וביצעה התקנות ניסיוניות ועסקה במזרח התיכון, על אף שהחברה הושקה רשמית רק בינואר 2018.


אלון דיין, מנכ"ל Virtual Crypto, אמר: "מטבעות קריפטו הופכים ליותר פופולריים באזורים הדרומיים של אפריקה, שמהווים שוק מתפתח חזק. מטבע קריפטו מספק למשקיעים ולעסקים הזדמנות לגוון את תיק ההשקעות ומערך הפתרונות שלהם. בנוסף לכך, פתרונות Virtual Crypto מציעים לעסקים ולצרכנים חלופה מאובטחת לביצוע תשלומים, המצטיינת בזמינות מיידית ובנגישות רחבה".


לפני השקת הפעילות של Virtual Crypto באזורים הדרומיים של אפריקה, שימוש במטבעות קריפטו לביצוע של טרנזקציות יומיומיות היה מסורבל ולמעשה בלתי מעשי, בשל היעדרן של טכנולוגיות נגישות במדינות המתפתחות. אחד החסמים עליו מתגברת Virtual Crypto הוא העיכוב הטיפוסי בהשלמה של עסקאות קריפטו. הטכנולוגיה הקניינית של Virtual Crypto מטפלת באתגרים אלה ומציעה טרנזקציות רציפות וחוויית לקוח מאובטחת ברמה גבוהה. הטכנולוגיה סורקת בורסות קריפטו רבות בו זמנית בכדי לספק את שיעור ההמרה הטוב ביותר עבור הלקוח בזמן אמיתי, בתוך שניות בלבד.

דיין הסביר: "אנו יוצרים פתרון שגם לא תלוי בפלטפורמה וגם לא תלוי במטבע קריפטו זה או אחר ולכן הציבור הרחב יוכל למנף את היתרונות שגלומים בשימוש במטבעות קריפטו עבור כל צרכיו. כבר הוכחנו הצלחה עם הפתרונות שלנו בשווקים אחרים ואנו מאמינים שהיתרונות יהיה גדולים אף יותר במקומות כמו מדינות מתפתחות באזורים הדרומיים של אפריקה, בהם הכלכלות המקומיות חוות תנודתיות".
הסכם ההפצה בין Virtual Crypto באזור ה-South African Development Community נסגר במועד מוקדם יותר מהצפוי. דיין הסביר: "אין לנו עניין לרדוף אחרי זכיות מהירות בעסקאות שלא יועילו ללקוחות ולמחזיקי המניות שלנו. הפתרונות הטכנולוגיים שלנו מציעים ערך אמיתי והצלחה בת קיימא לשנים הבאות. ההסכם הנוכחי והתזמון שלו מחזקים את תוקף החזון המשותף של הצוות שלנו. אנחנו מצפים להכריז על התפתחויות חדשות הקשורות בהרחבת הפעילות הטכנולוגית והעסקית שלנו בשווקים מתפתחים אחרים ובמדינות מפותחות ברחבי העולם".


חברת Virtual Crypto Technologies Ltd. הוקמה בינואר 2018 על ידי צוות יזמים ישראלים הכולל את המנכ"ל אלון דיין, המדען הראשי ד"ר רועי יצחק ומומחה הקריפטו גיא כורם. אלון דיין שימש בין היתר כמייסד משותף ומנכ"ל של חברת התקשורת האלחוטית Celliboost ושל חברת הסייבר L1-Systems Ltd.. ד"ר רועי יצחק הוא מומחה למתימטיקה שימושית ולאלגוריתמים של ביג דטה, שצבר ניסיון עשיר במחקר יישומי ובאקדמיה בתחומים דוגמת כריית נתונים וניתוח רשתות. בין היתר, פיתח ד"ר יצחק אלגוריתמים עבור החברות Gett (לשעבר Get Taxi) ו-Fiverr, והוביל צוותי מו"פ ב-AT&T, HP ו-Outbrain. גיא כורם שימש בין היתר כמנכ"ל של חברת Spondoolies, המספקת ציוד לכריית ביטקוין וצבר ניסיון רב שנים בתרומה לקהילת הביטקוין. Virtual Crypto Technologies החלה להיסחר החל ממרץ 2018 בזירת ה-QB בשווקי ה-OTC (Over the Counter) בארצות הברית תחת הסימול VRCP (OTCQB:VRCP).



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il