TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

סול-ג'ל טכנולוגיות מודיעה על הסכם לשיתוף פעולה לפיתוח של מוצר גנרי עם פריגו


סול-גל טכנולוגיות
לפי תנאי ההסכם, פריגו תבצע את הפעולות הרגולטוריות, המדעיות, הקליניות והטכניות שדרושות כדי לפתח את המוצר הגנרי הפוטנציאלי ותבקש אישור רגולטורי ממינהל המזון והתרופות של ארה"ב (FDA)

סול-ג'ל טכנולוגיות בע"מ (NASDAQ:SLGL) ("סול-ג'ל" או "החברה"), חברת דרמטולוגיה בשלב הקליני שמתמקדת בזיהוי, פיתוח ומסחור מוצרי תרופות ממותגות וגנריות לטיפול מקומי במחלות עור, הודיעה היום שהיא התקשרה בהסכם לשיתוף פעולה עם פריגו ישראל, חברה מסונפת של Perrigo Company plc ("פריגו") (NYSE; TASE: PRGO), לפיתוח, ייצור ומסחור של מוצר גנרי פוטנציאלי.


לפי תנאי ההסכם, פריגו תבצע את הפעולות הרגולטוריות, המדעיות, הקליניות והטכניות שדרושות כדי לפתח את המוצר הגנרי הפוטנציאלי ותבקש אישור רגולטורי ממינהל המזון והתרופות של ארה"ב (FDA). אם FDA תאשר, פריגו הסכימה למסחר את המוצר הגנרי הפוטנציאלי בארצות הברית. סול-ג'ל ופריגו יחלקו את הוצאות הפיתוח ואת הרווח הגולמיי שיופק מהמכירה של המוצר הגנרי הפוטנציאלי, אם יאושר.


"ההרחבה של הסכם המוצרים הגנריים שלנו עם פריגו הוא צעד חשוב נוסף בקידום העסקים הגנריים שלנו. העסקים הגנריים שלנו כוללים את קרם איברמקטין 1%, בחסות פריגו, שעבורו יש לנו אישור זמני של FDA החל מ-29 בינואר 2018, וחמש תרופות גנריות פוטנציאליות, שלוש מהן מפותחות עם פריגו ואחת מפותחת עם Douglas Pharmaceuticals", אמר ד"ר אלון סרי-לוי, מנהל העסקים הראשי של סול-ג'ל.


אודות פריגו


Perrigo Company plc, חברת בריאות גלובלית, נותנת ערך ללקוחות ולצרכנים שלה על ידי הספקת Quality Affordable Healthcare Products®. פריגו, שהוקמה ב-1887 כאורזת של תרופות ביתיות, בנתה מודל עסקי ייחודי שהתיאור הטוב ביותר שלו הוא התכנסות של חברת מוצרי צריכה שנעה מהר, ארגון שמייצר תרופות באיכות גבוהה ורשת שרשרת אספקה ברמה עולמית. פריגו היא היצרנית הגדולה ביותר בעולם של מוצרי בריאות ללא מרשם (OTC) וספקית של פורמולות לתינוקות לשוק המותגים של חנויות. החברה היא גם ספקית מובילה של מוצרי OTC ממותגים ברחבי אירופה, וגם יצרנית מובילה של תרופות מרשם "טופיקליות מורחבות". פריגו, שהמטה שלה באירלנד, מוכרת את מוצריה בעיקר בצפון אמריקה ואירופה, וגם בשווקים אחרים, בכללם אוסטרליה, ישראל וסין. בקרו את פריגו באינטרנט בכתובת (http://www.perrigo.com).


אודות סול-ג'ל טכנולוגיות


סול-ג'ל היא חברת דרמטולוגיה בשלב הקליני שמתמקדת בזיהוי, פיתוח ומסחור מוצרי תרופות ממותגות וגנריות לטיפול מקומי במחלות עור. צנרת המוצרים הפוטנציאלים הנוכחית של סול-ג'ל כוללת מוצרים פוטנציאלים ממותגים בשלבים מאוחרים שמנצלים את פלטפורמת טכנולוגיית המיקרו כימוס על בסיס סיליקה הקנייניות שלנו, וכמה מוצרים פוטנציאלים גנריים בהתוויות רבות. למידע נוסף, בקרו בבקשה באתר www.sol-gel.com.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il