TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

קבוצת "MORE" מפרסמת את הדו"חות הכספיים לרבעון השני של 2018


חנן מור
הקבוצה מציגה שיא חדש בפעילות העסקית: הון עצמי של 157.9 מיליון ש"ח ורווח נקי של 19.6 מיליון ₪ ברבעון השני – בעיקר בזכות הכניסה של החברה לתחום המסחר המניב

חנן מור: "מדובר בדוח הטוב ביותר שהצגנו עד היום, בוודאי גם בזכות הרחבת הפעילות של הקבוצה לנכסים מניבים ואסטרטגיית עירוב השימושים אותה אנו מובילים בקבוצה"

הבוקר מפרסמת קבוצת חנן מור דו"חות על התוצאות הכספיות של הקבוצה לרבעון השני של 2018 וסיכום החציון הראשון. הדוחות מציגים נתונים מרשימים אודות התפתחות וצמיחת הקבוצה, כאשר הבולטים שבהם, הרחבת פעילות הקבוצה בתחום הנדל"ן המסחרי ויציבות במכירת הדירות ביחס לשוק.


נכסי הנדל"ן המניב של הקבוצה מהווים נתח משמעותי מהצמיחה: כתוצאה מהתקדמות בבנייה והתקדמות ההשכרות במרכז המסחרי בחריש, גדל במחצית השנייה של 2018 שווי הנדל"ן להשקעה בכ-35.7 מ' ₪ ועומד כעת על 209 מ' ₪, כ-23% מהמאזן הכללי. נתונים אלו מסמנים מגמה חיובית של הצלחה באסטרטגיית עירוב השימושים שמובילה הקבוצה.


במרכז המסחרי בחריש המשתרע על שטח של כ-8850 מ"ר נחתמו נכון לתאריך פרסום בחציון הראשון עסקאות על 65% מהשטח עם חברות מובילות דוגמת רשת מקדונלד'ס, שופרסל, סופר פארם, Bיגוד, קפה גרג, עד העצם אקספרס ועוד אשר יוצרות תמהיל מגוון ואטרקטיבי. אלה מתווספות לתחנת דלק "דור אלון" שתוקם בצמוד למרכז המסחרי על שטח של 1100 מ"ר נוספים. החברה מקיימת מו"מ מתקדמים להשכרת כ-1,000 מ"ר נוספים עם גורמים נוספים ובהם רשת מובילה, אשר צפויים להיחתם ברבעון השלישי של השנה.
"MORE STREET" במודיעין נפתח לשיווק בחודש יוני עם ביקושים גדולים ומשמעותיים וצופה כי במהלך שלושת החודשים הקרובים תצליח להשכיר את השטחים בפרויקט, רובם ככולם, אשר עשויה להביא להצפת שווי משמעותית.


סה"כ השטח המתוכנן להשכרה במרכזים המסחריים, לפני הרחבות נוספות, עומד על כ- 36 אלף מ"ר, אשר חלקם כבר בביצוע וחלקם ישווקו בעתיד.
השטחים מהווים חלק מהזרוע המניבה שמפתחת החברה שצפויה להניב לה תזרים יציב וקבוע בהיקף שנתי של עשרות מיליוני שקלים.


מכירות הדירות ברבעון השני של החברה היו נמוכות מבחינה אבסולוטית ביחס לנתוני המכירות ברבעון הראשון, אך בצורה מתונה ביותר ביחס למגמה הרווחת בשוק הנדל"ן. הירידה במכירות נובעת ממיצוי מלאי הדירות הקיים (בעיקר בפרויקט במודיעין) אשר מכירתן מוצתה ברבעון הראשון.


בחציון הראשון נמכרו 27 יחידות דיור בשווי של כ-37 מ' ₪, רובן בפרויקטים בחריש ובכפר תבור. לאחר תאריך המאזן, קיימים סימנים של קצב מעט גבוה יותר, עם שש מכירות בכחמישה שבועות.
הקבוצה צופה גידול משמעותי במכירות, לאור השינוי שעשתה עם הזכייה בשנה החולפת במכרזים לרכישתם של הקרקעות לשני הפרויקטים הגדולים של מחיר למשתכן במודיעין "מורשת" ובראשל"צ "הנרקיסים" ועם הפתיחה לשיווק של הפרויקט באריאל בחציון השני של השנה. בנוסף, עד סוף שנת 2018 צפויה החברה לצאת לשיווק של הפרויקט בראשל"צ.


בנוסף לפעילותה המקומית, הכריזה הקבוצה על סיום הבנייה ותחילת הפעילות של המלון בבעלותה בעיר פוזנן, פולין – המלון נמסר להפעלה על ידי חברת "רדיסון" העולמית.
המלון נמצא בשלבי הכנה סופיים לפתיחה על ידי רדיסון, אשר צופה EBITDA של כ-6.6 מ' ₪ בשנה השלישית להפעלתו.
המלון רשום בספרי החברה בשווי של כ-66 מ' ₪


נתונים נוספים מהדו"חות:
הרווח גולמי עלה בכ-41% לסך של 32.5 מיליון שקל ושיעורו עלה לכ-21.4%; הרווח הנקי זינק בכ-128% והסתכם בכ-27.3 מיליון שקל, הגבוה מכלל הרווח הנקי בסך 22.5 מיליון שקל בכל שנת 2017.
בתחום היזמות למגורים החברה יוזמת, בונה ומוכרת 1,592 יחידות דיור וכ-3,020 מ"ר שטחי מסחר המיועדים למכירה. נכון להיום, מתוך כלל היח"ד שהחברה יוזמת, 781 יח"ד נמצאות בביצוע, ומתוכן 701 יח"ד מכורות, נכון ל- 30.6.2018. לאחר תאריך המאזן נמכרו 6 יח"ד נוספות ובסה"כ 701 יח"ד.
יחס ההון למאזן עלה ל-17.3% נכון ל-30.6.18, בהשוואה ל-15.6% נכון ל-31.12.17

חנן מור, יו"ר קבוצת חנן מור: " אנו גאים בתוצאות המחצית של 2018 המהוות עדות נוספת להצלחה של אסטרטגיית החברה למיקוד בתחום המגורים בישראל ותנופה משמעותית לתחום המרכזים המסחריים. אנו זוכים לביקושים גבוהים בשטחים המסחריים שאנו משווקים שבנייתם מסתיימת, זאת מצד רשתות מובילות ושוכרים מצוינים – אלו מניחים את התשתית ליצירת תזרים שנתי של עשרות מיליוני שקלים בשנה ומביאים להערכות שווי גבוהות מבעבר כפי שמשתקף בתוצאות הכספיות, עם יצירת ערך משמעותית. היעד שלנו, על בסיס השטחים הקיימים של החברה, הוא להגיע להכנסות שנתיות מנדל"ן מניב בהיקף של כ-42 מיליון שקל. בהסתכלות קדימה ברבעונים הבאים הנדל"ן המניב צפוי להמשיך ולקבל נפח משמעותי בתוצאות החברה, ככל שיותר מנכסי החברה יתקדמו מבחינת ההשכרה, ההפעלה ותחילת ההנבה וכניסה של נכסים נוספים לייזום ותחילת בנייה והשבחה. בפרויקטים בתחום המגורים המתקדמים שלנו, אנו ממשיכים במכירת מלאי הדירות שנותר ועדים להתעוררות מצד קונים בחודש וחצי האחרון. במקביל, ההתמקדות שלנו באזורי ביקוש, בעיקר בראשון לציון ומודיעין צפויות לייצר עבור החברה הכנסות, רווחים ותזרימי מזומנים נוספים בשנים 2018 ו-2019"



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
4/9/18
1. לא מפתיע - ליאל
עוקב אחרי הקבוצה לא מעט זמן, שמח לראות דוחות טובים והאמת לא מפתיע בכלל
[סגור תגובה]
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il