TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

שמעון אלקבץ מונה למנכ"ל Accenture ישראל


שמעון אלקבץ - מנכ"ל Accenture ישראל
אלקבץ התחיל את הקריירה שלו בסניף של Accenture בדרום אפריקה, שם עבד 7 שנים

שמעון אלקבץ מונה למנכ"ל Accenture ישראל, המהווה חלק מחברת היעוץ והאינטגרציה המובילה בעולם. אלקבץ הצטרף ל- Accenture כדי להוביל את מגזר התעשייה, ולנהל את אחד מלקוחות הדגל של החברה, ברמה גלובלית. אלקבץ ימשיך בתפקידו כמוביל מגזר התעשייה לצד תפקידו כמנכ"ל הסניף הישראלי.

"יעקב בן אדיבה עשה עבודה מצויינת. בימי כהונתו Accenture העולמית השקיעה למעלה מ- 40 מיליון דולר בשוק הישראלי, רכשה את חברת מגלן ב- 2016, הקימה מרכז פיתוח בתחום הסייבר סקיוריטי, השקיעה בסטארט-אפים ופיתחה מודלים לטיפוח סטארט-אפים, השקיעה בתחום הבנקאות הפתוחה ועוד" אומר אלקבץ.

"אני מקווה להיכנס לנעליים הגדולות שהוא מותיר אחריו ולהמשיך את המומנטום החזק שלנו בשוק. בתוקף זה, אני מתכוון להשקיע בפעילות המו"פ שלנו באמצעות Accenture Labs ו- Accenture Venture ולהרחיב אותה לתחומים נוספים, מלבד סייבר. כמו כן, אני מתכנן להמשיך ולהצמיח את החברה להישגים חדשים ולהוביל את התחום של ביצוע פרויקטים, בחזית הטכנולוגיה, בתחומים החמים ביותר, ביניהם:Digital Transformation, Sales Force, S4Hana, AI, Blockchain, RPA, Advance Analytics, Multi Speed IT ועוד, תוך הסתמכות על הניסיון והידע הבינלאומי של החברה, עם שימת דגש על יצירת ערך עסקי גבוה ללקוח וצמצום הסיכונים."

אלקבץ התחיל את הקריירה שלו בסניף של Accenture בדרום אפריקה, שם עבד 7 שנים. עם חזרתו ארצה ביצע תפקידים שונים במספר חברות בתעשייה ובהן קונתהל, שלימים נרכשה על ידי חברת נס. בתפקידו האחרון שימש כסמנכ״ל מגזר התקשרות בנס. היה שותף בחברת הייעוץ שטראוס אסטרטגיה, שותף בקרן פרטית להשקעות בהייטק, ולפני 5 שנים שב ל- Accenture, הפעם לסניף הישראלי על מנת להוביל את המגזר התעשייתי.

Accenture ישראל מתמקדת בלקוחות האנטרפרייז בשוק, ובין לקוחות החברה, בהווה ובעבר, ניתן למצוא את טבע, בנק הפועלים, בנק לאומי, אדמה, מי עדן, צים, חברת החשמל, יוניליבר, תנובה, SES, סלקום ועוד.

אודות Accenture
Accenture היא חברת שירותים מקצועיים גלובלית, המספקת טווח רחב של שירותים ופתרונות בתחומי אסטרטגיה, יעוץ, דיגיטל, טכנולוגיה ותפעול. החברה מציעה שילוב של ניסיון, שאין שני לו בעולם, ומיומנויות גבוהות בקרב למעלה מ- 40 מגזרים ותעשיות ולרוחב כל הפונקציות העסקיות וכל אלה נתמכים ברשת הדליברי הגדולה בעולם. Accenture עומדת בצומת בה עסקים וטכנולוגיה נפגשים ומסייעת ללקוחות לשפר ביצועים וליצור ערך בר-קיימא עבור בעלי המניות.


Accenture מעסיקה ,000420 עובדים בקירוב, המעניקים שירות ביותר מ- 120 מדינות. Accenture נכנסה לישראל בשנת 2001 והקימה פעילות יעוץ ושירותי מחשוב, שיווק ופיתוח עסקי. החברה מעסיקה כעת כ–100 עובדים בהרצליה וכפר סבא.
Accenture העולמית ובכלל זה הסניף הישראלי מניעים תהליכי חדשנות כדי לשפר את הדרך בה העולם עובד ומתקיים. בקרו אותנו ב- www.accenture.com.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS

כתבות נוספות

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il