TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

דר' יום טוב סמיה מונה ליו"ר דירקטוריון אפולו פאוור


יום טוב סמיה
עודד רוזנברג, מנכ"ל אפולו פאוור מסר: "אנו מברכים על הצטרפותו של דר' יום טוב סמיה לתפקיד

חברת אפולו פאוור, המפתחת מוצרים ופתרונות טכנולוגיים בתחום האנרגיה הסולארית, דווחה היום על מינויו של אלוף (מיל') דר' יום טוב סמיה ליו"ר דירקטוריון החברה.


סמיה (64), אלוף פיקוד הדרום לשעבר, כיהן במגוון תפקידים בחברות עסקיות כאשר באחרון שבהם; בין השנים 2007-2015 כיהן כמנכ"ל ונשיא חברת ICG (Israel Corp Green Energy) העוסקת באנרגיה מתחדשת בעולם ובישראל. בשנים 2001-2004 היה סמיה נשיא ומנכ"ל משותף לתפעול בקבוצת ברן. בתחילת 2004 הקים ומכהן בה כבעלים ונשיא את חברת ים דישרס בע"מ (חברה משפחתית( שעוסקת במתן שירותי ייעוץ, ניהול, השקעות ויזמות עסקית. ב- 2007 הקים (יחד עם בנו יגל סמיה) את חברת י.סם סולר בע"מ העוסקת ביזמות להקמת תחנות סולריות בישראל.


סמיה הינו חבר בחבר הנאמנים של אוניברסיטת בן גוריון וחבר בפורום למחקרים אסטרטגיים של מכללת נתניה הוא מרצה באקדמיה בתחומי מנהיגות עסקית זאת, בנוסף למגוון תפקידים נוספים בהם הוא עוסק בפעילויות למען הקהילה בהתנדבות מלאה. לסמיה תואר שלישי – Ph.D מאוניברסיטת חיפה במסגרת החוג לסוציולוגיה והחוג למדעי המדינה.

עודד רוזנברג, מנכ"ל אפולו פאוור מסר: "אנו מברכים על הצטרפותו של דר' יום טוב סמיה לתפקיד. אני בטוח שהניסיון הניהולי רב השנים של סמיה והמוניטין שלו כמו גם הכרותו העמוקה את תחום האנרגיה הירוקה והמחויבות שלו לקדם את האנרגיה הסולארית בישראל, יסייעו לאפולו פאוור לחזק ולהרחיב את פעילותה. אני מאחל לו הצלחה רבה".

יום טוב סמיה מסר: "העיסוק והלמידה של תחום האנרגיה הירוקה הפך להיות עבורי דרך חיים בדגש על הצורך באנרגיה חלופית ואלטרנטיבית כחלק מביטחון לאומי. החזון של אפולו פאוור וההשגים שהגיעה אליהם החברה מבחינת פיתוח נמצאים בחוד החנית של הטכנולוגיה. אני נרגש להצטרף ליזמים ולסייע להם להפוך את הפתרון המהפכני שלהם בתחום האנרגיה הירוקה למציאות נגישה".

אודות אפולו פאוור
אפולו פאוור באמצעות חברת הבת סולארפיינט, הינה חברת מחקר ופיתוח המפתחת מוצרים ופתרונות טכנולוגיים בתחום האנרגיה הסולארית. המוצר העיקרי אותו מפתחת החברה הינו יריעות סולאריות גמישות, המיועדות לייצור על גבי מכונות גליל במהירות גבוהה ובעלות נמוכה, המיועדות להפוך כל משטח תחת פני השמש למשטח מייצר חשמל. בנוסף, החברה משווקת מערכת סולרית ביתית שמאפשרת לייצר חשמל מהשמש ומיועדת בין היתר למדינות בהן אין גישה יציבה למערכות חשמל סטנדרטיות. לאחרונה הודיעה החברה שחתמה באמצעות חברת הבת שלה על מזכר הבנות בלתי מחייב לפיתוח ולייצור תעשייתי של היריעות הסולאריות שפיתחה עם חברת אייברי דניסון ישראל בע"מ, שהינה חברת בת של אייברי דניסון העולמית.


אייברי דניסון העולמית (AVY:NYSE -Corporation Dennison Avery ) הינה חברה בינלאומית מובילה בתחום מדעי החומרים וייצור. משרדיה הראשיים נמצאים בגלנדייל קליפורניה, היא מעסיקה כ-30,000 עובדים בלמעלה מ-50 מדינות בעולם ומשרתת מגוון רחב של לקוחות ותעשיות,RFID .מחזור המכירות של אייברי דניסון בשנת 2017 עמד על כ-6.6 מיליארד דולר.החברה החלה להסחר בבורסה בת"א באוקטובר 2017. למידע נוסף http://apollo-power.com/



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il