TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

פלאפון משיקה את :Pelephone Books


פלאפון בוקס
לראשונה בישראל: מנוי חודשי במסגרתו ניתן להשאיל ספרים דיגיטליים

קטלוג דיגיטלי של כ-5,000 ספרים לרכישה מכותרות והוצאות שונות
קריאת ספרים ללא הגבלת זמן וללא צריכת דאטה
סקר IPSOS: כמחצית מהישראלים קוראים ספר לפחות פעם בשבוע

פלאפון נכנסת לשוק הספרים ומשיקה את שירות Pelephone BOOKS: אפליקציה לקניית והשאלת ספרים. השירות יאפשר לראשונה, לצד רכישת ספרים דיגיטליים, גם מודל ייחודי של השאלת עד שני ספרים דיגיטליים בכל חודש ובסך הכול 24 ספרים בשנה, ללא הגבלת זמן.


בשנים האחרונות מספר הקוראים בדיגיטל הולך וגובר, אך עד כה לא ניתן פתרון לקריאה מבלי הצורך לקנות את הספר. האפליקציה שפותחה ביחד עם Steimatzky Get Books מכילה מבחר גדול של כ-5,000 ספרים ממיטב ההוצאות לאור, בהן: משכל, ידיעות אחרונות, כתר, כנרת, זמורה ביתן, מודן, מטר, עם עובד והקיבוץ המאוחד. הספרים הינם ממגוון ז'אנרים למבוגרים, נוער וילדים (רומנטיקה, מתח, מדע בדיוני ופנטזיה, ספרי עיון, סיפורים קצרים, שירה ועוד) בעברית ובאנגלית.


לראשונה בישראל יוצעו גם אלפי ספרים להשאלה דיגיטלית, בהם ניתן יהיה למצוא רבי מכר, לדוגמא: סיפורה של שפחה, מאחורי עיניה, מלכים ג', הכריש, חיסול ממוקד שב"כ והמבצעים הגדולים, הערות שוליים מרתקות מההיסטוריה, פלא ועוד.


ב-Pelephone Books ניתן ליהנות מחנות ספרים דיגיטלית הפתוחה 24/7 - כך שאלפי הספרים תמיד עם הקורא: בין אם זה לפני השינה כאשר ניתן לקרוא בחושך ולהתאים את הפונט והבהירות, ובין אם זה במטוס בדרך לחופשה וללא חשש מ-overweight.


פלאפון תעניק 100 מנויים של השירות וטאבלטים לעמותת 'מחשבה טובה', המקדמת אוכלוסיות מהפריפריה בישראל על ידי חיבור לטכנולוגיה, זאת במטרה להנגיש ספרים ולעודד קריאה בקרב בני הנוער.
מדי שנה מתפרסמים בישראל 7,000 ספרים חדשים, נמכרים כ-35 מיליון ספרים והשוק מוערך בכ-700 מיליון שקלים. הזירה הדיגיטלית המקומית נמצאת בתחילת דרכה בהשוואה למתרחש בעולם כאשר כ-30% מהקוראים בארה"ב עושים זאת באמצעים דיגיטליים, כ-20% באנגליה, כ-10% בהולנד ו-כ-8% בצרפת. יחד עם זאת, שוק הספרים הדיגיטליים בארץ צומח בהיקף דו ספרתי מדי שנה.


ממחקר שנערך על ידי מכון IPSOS עבור פלאפון נמצא כי כ-50% מהישראלים קוראים ספר לפחות פעם בשבוע. הקורא הממוצע קורא 10 ספרים בשנה. 80% ציינו שהם מעדיפים לקרוא ללא הגבלת זמן, 56% מעדיפים שהספר ילך אתם לכל מקום. 40% ציינו שהם קוראים בעיקר בחופשות ו27% מאלה שקוראים ספר פעם בשבוע ציינו את המקום המוביל לקריאה כתחבורה ציבורית. במקומות אלה בהם אנו תמיד עם הטלפון הנייד יש יתרון גדול למוצר החדש. בנוסף כ-40% ציינו כי הם סבורים שאפליקציית ספרים תעודד קריאה בקרב בני נוער.


אילן סיגל, סמנכ"ל השיווק בפלאפון: "שוק הספרים הדיגיטליים נמצא בתחילת דרכו בישראל, ועד כה לא ניתן מענה נוח ופשוט שאינו מחייב רכישת ספרים. אנו רואים בשוק הספרים הדיגיטלי פוטנציאל גדול ועל פי המתרחש בתחום מעבר לים, השוק צפוי לגדול באופן משמעותי כבר בשנים הקרובות. לצד זאת, ראינו בסקר שערכנו כי ישנו ביקוש רב לנושא וכי קיים סיכוי גבוה שאפליקציה מסוג זה תעודד קריאה בקרב בני נוער וצעירים ואנו רואים בכך חשיבות רבה".


עלות השירות:
מחיר השירות יעמוד על 14.90 ₪ לחודש.
בתקופת ההשקה המצטרפים ייהנו מ-3 חודשים חינם בשירות (ללא תשלום חודשי קבוע). מנוי הרשום לשירות יוכל לצרוך תכנים למנויים מקטלוג ההשאלה ולרכוש על פי בחירה תכני פרמיום בעלות חד פעמית מוזלת.
ניתן להוריד את האפליקציה וליהנות מקריאה להתנסות, מבלי להירשם אליה וללא תשלום, של שלושה ספרים שהוגדרו באפליקציה מראש. עוד ניתן יהיה "לשוטט" בחנות הדיגיטלית, להתרשם מכל ספר בקטלוג ולקרוא את הפרק הראשון שלו.


200 המשתמשים הראשונים שיירשמו לשירות יוכלו לקבל במתנה את אחד משני רבי המכר הדיגיטליים: ג'יין יאנג הצעירה (גבריאל זווין) והטנק (אסף ענברי).


השירות זמין גם ללקוחות שאינם ברשת פלאפון ואלה יוכלו לרכוש אותו במחיר של 19.9 ₪ ל-3 חודשים ולאחר מכן בעלות של 34.8 ₪ לחודש כולל 5G גלישה מדי חודש החל מהחודש הראשון.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il