TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

לארי אליסון מכריז על בסיס הנתונים התפעולי האוטונומי הראשון בעולם לעיבוד טרנזקציות


אורקל
הפתרון עושה שימוש ביכולות פורצות דרך של למידת מכונה ML)) ואוטומציה החוסכות כוח אדם, טעויות אנוש וכוונון ידני, ומציע חיסכון חסר תקדים בעלויות, אבטחה, זמינות ופרודוקטיביות

לארי אליסון, יו"ר אורקל ומנהל טכנולוגיות ראשי, הכריז על שירות חדש במסגרת שירותי בסיס הנתונים האוטונומי מבית אורקל -Oracle Autonomous Transaction Processing . בסיס נתונים התפעולי האוטונומי לעיבוד הטרנזקציות של אורקל הוא פתרון אידיאלי לעומסי עבודת אונליין של עיבוד טרנזקציות ולעומסי עבודה מעורבים המשלבים עיבודי טרנזקציות, דוחות ואנליטיקה.


 בסיס הנתונים התפעולי הוא החלק החשוב ביותר בניהול הדאטה, ומה שמאפשר שירותי מסחר, פיננסים, תקשורת, קמעונאות, ייצור וממשל מבוססי נתונים בזמן אמת. עם Oracle Autonomous Transaction Processing ו- Oracle Autonomous Data Warehouse, ארגונים יקבלו עתה פתרון מקיף העונה על צורכי ניהול הנתונים שלהם בעולמות מחסני הנתונים ובסיסי הנתונים התפעוליים האופרטיביים.


"בסיס הנתונים של אורקל (Oracle DB) הוא הטוב בעולם וכעת הוא רק השתפר כיוון שהוא אוטונומי", אמר אליסון. "זה מבטיח מערכת הרבה יותר אמינה, הרבה יותר מאובטחת – מערכת שמגנה מפני גניבת מידע, מערכת שפועלת 99.995 אחוזים מהזמן, והופכת את הארגונים ואת המפתחים שלהם לפרודוקטיביים יותר באופן משמעותי."


עד כה, כדי לקיים מערכת לניהול בסיסי נתונים מיטבית היה צורך במומחים שיתאימו אותה אישית ויתחזקו ידנית מערך מורכב של שכבות תוכנה וחומרה אשר איכות וביצועי מאגר הנתונים תלויים ברמת הכיוונונים וההתאמות בין הרכיבים שבשכבות השונות. בסיס הנתונים האוטונומי של אורקל מחולל מהפכה בניהול הנתונים בזכות השימוש בלמידת מכונה. השירות מציע בסיס נתונים הכולל התנהלות עצמית (self-driving), אבטחה עצמית ותיקון עצמי, הודות לחיסכון שמאפשר הענן בגודל ובגמישות. השירות מאפשר למשתמש ליצור באופן מיידי בסיסי נתונים אוטונומיים חדשים ולהמיר בקלות בסיסי נתונים קיימים, וכך מצמצם באופן דרמטי עלויות וזמן יציאה לשוק.


כהשלמה לשירות הקיים Oracle Autonomous Data Warehouse, שירות עיבוד הנתונים התפעולי האוטונומי Oracle Autonomous Transaction Processing יודע לתמוך בתמהיל משולב בו זמנית של טרנזקציות עתירות ביצועים, דוחות, פעולות אצווה (Bulk), IoT, ולמידת מכונה בתוך בסיס נתונים יחיד, וכך מפשט את פיתוח היישומים ופריסתם, ומבטיח אנליטיקה בזמן אמת, התאמה אישית ויכולות לזיהוי הונאות. המשתמשים יהנו מהיתרונות של:

קיצוץ בעלויות: אוטומציה מלאה של תפעול בסיסי נתונים ותשתית, המפחיתה עד 80% מעלויות ניהול המאגר. היעילות של בסיס נתונים המבצע אופטימיזציה עצמית לצד תשלום גמיש בשיטת 'שלם לפי שימוש' (pay per use), מניבים חיסכון של עד 90 אחוזים בעלויות התפעול השוטפות של המאגרים

צמצום הסיכון: יישום אוטומטי של עדכוני האבטחה האחרונים ללא זמן השבתה, מבטל חולשות אבטחה בהתקפות סייבר. בנוסף לכך הגנה מפני שורה של כשלים, כולל כשלים במערכת, הפסקות חשמל אזוריות ושגיאות משתמש, מבטיחה 99.995% זמינות או פחות מ- 2.5 דקות של השבתה בחודש, כולל לצורכי תחזוקה. פתרון Database Vault המובנה מונע מצב שבו למנהלי המערכת יש בכלל גישה לנתוני המשתמשים.

האצת החדשנות: ביטול הצורך בתחזוקת בסיס הנתונים מאפשר למנהלי בסיסי הנתונים להתמקד בהפקת ערך רב יותר מהמידע האגור בפלפורמה. המפתחים נהנים מאג'יליות רבה יותר, הודות ליכולת ליצור במהירות בסיסי נתונים קלים לשימוש, שאינם מצריכים כלל כוונון ידני. אלגוריתמים משולבים של למידת מכונה מאפשרים פיתוח של אפליקציות המבצעות חיזויים בזמן אמת, כגון לשם קניות מותאמות או לזיהוי הונאות. הפשטות של שדרוג בסיסי נתונים קיימים לענן האוטונומי מאפשרת ל-IT את המעבר למודל ענן עכשווי ואג'ילי.

בסיס הנתונים האוטונומי נשען על 40 שנות הניסיון של אורקל במתן תמיכה ליישומים רבים, מהמורכבים בעולם. הפתרון קל לאימוץ על ידי לקוחות, בזכות השימוש באותו בסיס נתונים מוכר ומוכח של אורקל המותקן באתר הלקוח, עם אותם פונקציונליות וממשקים. בסיס הנתונים האוטונומי תומך בעומסי העבודה הקריטיים ביותר הודות לטכנולוגיות Oracle Database משוכללות שאין להן מתחרים באף מוצר אחר, ובכלל זה תשתית Exadata עתירת ביצועים, Real Application Clusters להתרחבות (scale-out) שקופה וטולרנטיות לכשלים, Active Data Guard להתאוששות מאסון, וכן Online Data Evolution.


"האתגר המורכב ביותר שיש ל-DBA (מנהל בסיס הנתונים), הוא כוונון ותחזוקה של בסיסי נתונים עבור טרנזקציות חיוניות", הסביר קרל אולופסון, סגן נשיא למחקר בחטיבת תוכנת ניהול הנתונים של IDC. "בנוסף לבדיקת הסטטיסטיקה וליישום התאמות כוונון, מנהל אנושי של בסיסי נתונים (DBA) חייב גם לבצע תיקונים תכופים מאוד, כולל תיקוני אבטחה, משימה שהיא גם מועדת לשגיאות וגם משבשת את התפעול. עם Oracle Autonomous Transaction Processing אורקל מבטלת משימות בעייתיות אלה, ומאפשרת ל-DBA להתמקד בפעילות בעלת ערך רב יותר, כמו הפעלת יותר יישומים שיתרמו לעסק, במקביל לאבטחת המידע מפני פריצה דרך נקודות פגיעות ידועות."


Oracle Cloud
Oracle Cloud הוא הענן הציבורי הרחב והמגוון ביותר בתעשייה. הענן של אורקל מציע קשת שלמה של שירותים, ובכלל זה תוכנה כשירות (SaaS), פלטפוטרמה כשירות (PaaS) ותשתית כשירות (IaaS). Oracle Cloud תומך בסביבות ענן חדשות, קיימות או היברידיות, ובכל עומסי העבודה, במפתחים ובנתונים. Oracle Cloud מספק כמעט 1,000 אפליקציות SaaS ו- 50 שירותי PaaS ו- IaaS ברמת הארגון עבור לקוחות ביותר מ-195 מדינות בעולם, ותומך במעל 55 מיליארד טרנזקציות מדי יום.


מקורות נוספים
מידע נוסף על Oracle Autonomous Database
נסו את Oracle Autonomous Transaction Processing
עקבו אחרי Oracle Database בבלוג, בפייסבוק ובטוויטר

אודות Oracle
Oracle Cloud מציע חבילות יישומי SaaS מלאות עבור ERP, HCM ו- CX, ואת בסיס הנתונים הטוב מסוגו עבור פלטפורמה כשירות (PaaS) ותשתית כשירות (IaaS), במרכזי נתונים ברחבי אמריקה, אירופה ואסיה. לקבלת מידע נוסף על Oracle (סימול: ORCL), בקרו אותנו בכתובת www.oracle.com

סימני מסחר
Oracle ו-Java הם סימני מסחרם רשומים של Oracle ו/או שותפיה. שמות אחרים עשויים להיות סימנים מסחריים של בעליהם בהתאמה.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il