TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

יורוג'ן מינתה את Peter P. Pfreundschuh למנהל הכספים הראשי של החברה


יורוגין פארמה
Peter P. Pfreundschuh מנהל בכיר ומנוסה מתעשיית מדעי החיים, מביא לחברה ניסיון גלובלי נרחב בפיננסים, תפעול ופיתוח עסקי. יכין את יורוג'ן למעבר מחברה בשלב הקליני למסחור

יורוג'ן פארמה בע"מ (נסד"ק: URGN), חברת ביוטכנולוגיה המפתחת טיפולים המספקים מענה למחלות אורולוגיות אשר טרם נמצא להן טיפול, תוך התמקדות באורו-אונקולוגיה, הודיעה היום מינויו של Peter P. Pfreundschuh למנהל הכספים הראשי (CFO) של החברה החל מ-20 באוגוסט 2018. מר פרוינדשו מביא ליורוג'ן יותר מ-20 שנות ניסיון בניהול בכיר בתחום מדעי החיים. Stephen Mullennix, אשר שימש כמנהל כספים ראשי של יורוג'ן לתקופת ביניים מאז יוני 2018, ימשיך למלא את תפקידו בחברה כמנהל התפעול הראשי.


"צירופו של פיטר לצוות הבכיר שלנו יועיל לנו בהכנותינו לאישור המסחור של הטיפול הראשון שלנו בארה"ב," אמר רון בנצור, מנכ"ל יורוג'ן. "ניסיונו המעמיק והנרחב של פיטר בביוטכנולוגיה על היבטיה השונים לרבות פיננסים, פעולות מסחריות ופיתוח עסקי חשובים לנו מאוד בשלב הבא שאליו צועדת החברה."
"אני נרגש להצטרף לצוות הדינמי של יורוג'ן בתקופה כה מכריעה לחברה, שבה היא מוציאה אל הפועל את החזון האסטרטגי של השקת תרופות פורצות דרך למצבים שטרם נמצא להם מענה," אמר מר פרוינדשו. "אני מצפה להוביל את הארגון הפיננסי של החברה ולהגדיל את הערך לבעלי המניות בטווח הרחוק, במיוחד בשלבי ההכנה של החברה לאבני דרך משמעותיות, לרבות המסחור הפוטנציאלי של המוצר המוביל שלה, UGN-101 ."


בתפקידו הקודם כיהן מר פרוינדשו כמנהל הכספים הראשי של Sucampo Pharmaceuticals, Inc. , שם מילא תפקיד מכריע ברכישת Mallinckrodt בתמורה ל-1.2 מיליארד דולר בפברואר 2018. לפני Sucampo, שימש כסגן נשיא בכיר לכספים וכמנהל הכספים הראשי של Immunomedics Inc. חברת ביופארמה בשלב המאוחר המתמקדת בפיתוח חומרים טיפוליים לתחומי האונקולוגיה והאימונולוגיה. עוד לפני כן שימש מר פרוינדשו כמנהל כספים ראשי של CircuLite, Inc. חברה גלובלית למכשור רפואי אשר נמכרה ב-2013. תפקידיו הקודמים כללו עמדות הנהגה בכספים, פעולות מסחריות ופיתוח עסקי בתעשיית הפרמצבטיקה AstraZeneca Pharmaceuticals LP וב- Johnson & Johnson.

מר פרוינדשו הוא חבר הדירקטוריון של Speratus Therapeutics, Inc. ושל GitBasic LLC , הוא שימש גם כיועץ או כחבר דירקטוריון Immunomedics Inc., CircuLite Inc., ו- Reproductive Medical בניו ג'רזי בנוסף לחברות וארגונים פרטיים אחרים.


למר פרוינדשו תואר ראשון בחשבונאות Rutgers University School of Business ותואר מוסמך בניהול פיננסי מהמוסד האקדמי Rider University Graduate School of Business. הוא השלים את חובותיו לתואר מוסמך בשיווק אסטרטגי בתעשיית הבריאות בבית הספר Northwestern University’s Kellogg School of Management.
מר פרוינדשו הוא רואה חשבון מוסמך ומורשה במדינת ניו ג'רזי ואת הקריירה שלו התחיל Ernst & Young LLP.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il