TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

Media Capital נכנסת לתחום ההלוואות למסורבי בנקים


Media Capital
תציע הלוואות גבוהות, מעל 100,000 ₪ לטווח ארוך ובריבית בנקאית

יותר ויותר ישראלים מקבלים סירוב להלוואות מהבנק. בין אם בגלל שהיו מעוקלים בעבר, או מסורבים הם מגיעים למצב של בעיה להשיג מימון. Media Capital שבאה לחרות על דגלה את הרצון לתת לצרכן הלוואות בסכום גבוה אך בריבית בנקאית מציעה כעת שירות חדש – הלוואות למסורבי בנקים.


ההלוואות ניתנות לבעלי נכסים ועבור שיעבודו. ההלוואה מגיעה בפריסה ארוכה של 10 ואף 20 שנה בריבית בנקאית מה שהופך את ההלוואה לסוג של משכנתא. הלוואה זו מתאימה, כאמור, למסורבי בנקים בעלי נכסים שיעמידו את הנכס כשיעבוד עבור ההלוואה וזקוקים לסכומי כסף של למעלה מ – 100,000 ש"ח.


בנוסף מציעה Media Capital, הלוואות רגילות במודל ייחודי שמציע לצרכן את המיטב מ2 העולמות- הבנקאי והחוץ בנקאי. מצד אחד, יקבלו הלקוחות אשראי גבוה במיוחד: לפרטיים עד 70,000 ₪, לעסק עד 200,000 ₪, לחברה עד 400,000 ₪. הריביות שיצטרכו לשלם עליהן יהיו בסדר הגודל של הריביות הנהוגות ע"י הבנקים.


ההלוואה ניתנת ללא בטחונות וערבים ובהחזר חודשי קבוע וכל זה מבלי לקום מהכיסא בצורה מהירה וללא ביורוקרטיה מעיקה. כל התהליך מתנהל ישירות מול אתר החברה והתשובה להלוואה – תוך שעה. בנוסף, החברה אינה מחייבת בעמלות שונות כדוגמת פתיחת תיק ואחרות אלא עובדת במודל של "קיבלת – שילמת". כלומר התשלום לחברה, רק לאחר קבלת ההלוואה.


היזם והבעלים של Media Capital, שמעון דנינו הינו דמות מוכרת בתחום ההלוואות בישראל, בעל ניסיון של קרוב ל-10 שנים בתחום ההלוואות בישראל ומוכר ע"י היטב לכל חברות האשראי והבנקים בישראל איתן הוא עובד שנים רבות. בנוסף, דנינו גייס עד כה מליוני ₪ לאנשים ומגייס, בממוצע, כ-2 מיליון ₪ לחודש עבור לקוחותיו.





טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il