TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

אבוג'ן מדווחת על תוצאות כספיות לרבעון השני של 2018


אבוגן
שיחת ועידה תתקיים היום בשעה 16:00 שעון ישראל

אבוג'ן (סימול ת"א: אבגן,NASDAQ:EVGN ), חברת ביוטכנולוגיה מובילה לפיתוח מוצרים חדשניים לתעשיות מדעי החיים, מודיעה היום על תוצאות הרבעון השני שהסתיים ביום 30 ביוני, 2018.

עופר חביב, נשיא ומנכ"ל אבוג'ן מסר: "מאז יישום המבנה הארגוני החדש בתחילת 2018, עברה כחצי שנה ואנו מתחילים לראות את הפירות של המבנה החדש. אנו שמחים לעדכן כי בכל חטיבה יש התקדמות בצנרת פיתוח המוצרים לצד התחלת פיתוח של סוגי מוצרים חדשים. יתרה מכך, נוצרו שיתופי פעולה חדשים, ביניהם עם חברות מפתח בתעשייה, ואנו מצפים שמגמה זו תימשך עוד השנה. לבסוף, אני גאה לדווח כי כל חטיבה גיבשה צוות ויכולות עצמאיים, תהליך שאנו צופים כי יואץ במהלך המחצית השנייה של השנה.

מספר דגשים על הנעשה במהלך הרבעון:

"בחטיבת הזרעים, הודענו לאחרונה יחד עם IMAmt, איגוד מגדלי הכותנה הגדול בברזיל, על שיתוף פעולה בתחום תכונות עמידות לחרקים בכותנה. אבוג'ן תסרוק את בנק הגנים הרעלנים שלה, שנבדקו בעבר במסגרת תוכנית העמידות לחרקים, ו- IMAmt תערוך ולידציה לגנים הנבחרים בבדיקות מעבדה. לאחר ולידציה מוצלחת של הגנים כבעלי עמידות כנגד חרקים אלו, החברות עתידות להיכנס למשא ומתן להסכם רישיון מסחרי.

"בחטיבת האג-ביולוג'יקלס, הודענו לאחרונה על השגת תוצאות יבול חיוביות והתקדמות שלב בתוכנית הביו-סטימולנטים לחיטה. התקדמות השלב, משלב הגילוי לשלב הפיתוח הראשוני, מבוססת על עמידה בקריטריון של שיפור יבול משמעותי בניסויי שדה בחיטה אביבית. כפי שציינו בעבר, אנו מצפים כי נוכל להשיק מוצר אג-ביולוגי ראשון בשנת 2021.

"בנוסף בתחום זה, אנו מתקדמים בתוכניות לביו-פסטיצידים במחלות כגון פוזריום בתירס וחרקים כגון Corn Rootworm. בתוכנית הפוזריום אנו מקדמים ניסויי חממה ותלוי תוצאות, אנו מעריכים כי נוכל להתקדם שלב בחודשים הקרובים לקראת ולידציה נוספת בשדה.


ביחס לחברות הבנות שלנו, ביומיקה הודיעה על תחומי הפעיליות הקלינים הנבחרים שלה, ואני שמח לבשר על ההתקדמות הבאה בכל תחום:
פיתוח מוצרים תרופתיים לטיפול בחיידקים עמידים לאנטיביוטיקה – הושלמה בהצלחה סריקה חישובית של עשרות מיליוני מולקולות כימיות לזיהוי של תרכובת אפקטיבית כנגד חיידק עמיד לאנטיביוטיקה המהווה מקור לאחד הזיהומים הנפוצים בבתי החולים. החברה התחילה בבדיקות ביולוגיות לוולידציה לפרדיקציה החישובית.
אימונו-אונקולוגיה – החברה זיהתה והטמיעה מידע קליני רלוונטי ומתעדת לעשות שימוש בפלטפורמת ה-PRISM הייחודית, לצורך זיהוי ואיפיון חיידקים רלוונטים במטרה לשפר את היעילות של טיפולים אימונותרפים לסרטן. תוצאות ראשונות צפויות עד סוף השנה.


מחלות הקשורות למערכת העיכול – ביומיקה הטמיעה לאחרונה Big-Data מחולי IBD (Inflammatory Bowel Disease), מחלקת מעי דלקתית, לתוך פלטפורמת ה-PRISM וזיהתה חישובית מקבץ ייחודי של חיידקים אשר מבטאים פונקציות רלוונטיות, העשויות להביא לירידה בדלקת בחולי IBD.
"לבסוף, אני רוצה להדגיש שוב את חשיבותה של פלטפורמת ה-CPB שהינה במוקד הפעילות באבוג'ן. בעבר השימוש בפלטפורמת ה-CPB התמקד בעיקר בפעולות גילוי (Discovery), לאור ההתפתחויות החיוביות האחרונות והתקדמות בצנרת פיתוח המוצרים, אנו משתמשים כעת ביכולות הפלטפורמה, אשר תרמו לנו רבות בשלב הגילוי, גם לאופטמיזציה ופיתוח מוצר.


"אנו מצפים להמשיך ולחלוק עמכם את ההתקדמות שלנו בתוכניות המוצר המגוונות וצופים כי שנת 2018 תהווה ביטוי נוסף ליכולות היחודיות של פלטפורמת ה-CPB ." – סיכם מר חביב.

תוצאות הרבעון השני לשנת 2018:
נכון ליום 30 ביוני 2018, יתרות המזומנים, הפיקדונות הבנקאיים לזמן קצר וניירות הערך הסחירים של החברה הסתכמו לסך של כ-62.3 מיליון דולר, המיצגים שימוש במזומן של כ-9.5 מיליון דולר במחצית הראשונה של 2018 וכ-3.6 מיליון דולר ברבעון השני של השנה. השימוש במזומן במחצית הראשונה בשנת 2018 כולל הוצאות מראש והוצאות חד פעמיות של כ-1.0 מיליון דולר, בעיקר ברבעון הראשון של שנת 2018.


בהנחת המשך פעילותה העסקית הנוכחית של החברה ב 2018, אבוג'ן מצפה כי השימוש במזומנים יהיה בטווח של 14-16 מיליון דולר.
ההכנסות כוללות בעיקר תשלומים עבור שרותי מחקר ופיתוח שהתקבלו במסגרת חלק מהסכמי שיתופי הפעולה השונים של החברה. מרבית הסכמים אלו כוללים גם תשלומי אבני דרך, תמלוגים עתידיים או הכנסות אחרות שינבעו מחלוקת רווחים ממוצרים שיפותחו בעתיד.


ההכנסות במחצית הראשונה של שנת 2018 הסתכמו בסך של כ- 0.7 מיליון דולר, בהשוואה להכנסות בסך של כ-1.9 מיליון דולר במחצית הראשונה של שנת 2017. ההכנסות ברבעון השני של שנת 2018 הסתכמו בסך של כ- 0.4 מיליון דולר, בהשוואה להכנסות בסך של כ- 1.2 מיליון דולר ברבעון השני של שנת 2017. הירידה בהכנסות משקפת את הירידה נטו בתשלומים עבור שירותי מחקר ופיתוח, זאת, בהתאם להסכמי שיתופי הפעולה השונים של אבוג'ן. ירידה זו נובעת בעיקר מהתקדמות הפעילות במסגרת שיתוף הפעולה של החברה עם מונסנטו, מגילויי גנים וולידציה בצמחי מודל - פעילויות אשר התבצעו בעיקר באבוג'ן, לפעילויות פיתוח ראשוניות בצמחי מטרה, אשר מתבצעות על ידי מונסנטו.


הוצאות מחקר ופיתוח במחצית הראשונה של שנת 2018 הסתכמו בכ-6.9 מיליון דולר בהשוואה לכ-8.0 מיליון דולר במחצית הראשונה של שנת 2017. הוצאות מחקר ופיתוח ברבעון השני של שנת 2018 הסתכמו בכ-3.5 מיליון דולר בהשוואה לכ-4.0 מיליון דולר ברבעון השני של שנת 2017. הוצאות המחקר ופיתוח ירדו כתוצאה מהתיעלות תפעולית שהושגה בעקבות המבנה הארגוני החדש אשר נכנס לתוקף בתחילת השנה.
ההפסד התפעולי במחצית הראשונה של שנת 2018 הסתכם לסך של כ- 9.6 מיליון דולר בהשוואה לכ-10.4 מיליון דולר במחצית הראשונה של 2017. ההפסד התפעולי ברבעון השני של שנת 2018 הסתכם לסך של כ- 4.7 מיליון דולר בהשוואה לכ-5.2 מיליון דולר ברבעון השני של 2017.


הירידה בהפסד התפעולי נבעה בעיקר מהירידה בהוצאות מחקר ופיתוח, כמפורט לעיל, אשר קוזזו חלקית על ידי עלייה בהוצאות פיתוח עסקי.
הוצאות המימון נטו במחצית הראשונה של שנת 2018 הסתכמו בכ-0.5 מיליון דולר בהשוואה להכנסות מימון נטו של כ- 0.8 מיליון דולר ברבעון המקביל אשתקד. הוצאות המימון נטו ברבעון השני של שנת 2018 הסתכמו בכ-0.1 מיליון דולר בהשוואה להכנסות מימון נטו של 0.4 מיליון דולר ברבעון המקביל אשתקד. ירידה זו במחצית הראשונה של שנת 2018 בהשוואה לשנה קודמת נבעה מעלייה בשער החליפין דולר/שקל ברבעון השני בשנת 2018 אשר השפיעה לרעה על ערך התיק השקלי של החברה וכן משערוך של תיק ניירות ערך הסחירים של החברה בעקבות העליה בריבית איגרות חוב ממשלתיות של ארה"ב.


ההפסד במחצית הראשונה של שנת 2018 הסתכם לסך של כ- 10.2 מיליון דולר בהשוואה להפסד של סך של כ-9.6 מיליון דולר במחצית הראשונה של שנת 2017. ההפסד ברבעון השני של שנת 2018 הסתכם לסך של כ- 4.8 מיליון דולר בהשוואה להפסד של סך של כ- 4.7 מיליון דולר ברבעון השני של שנת 2017. העלייה בהפסד נבעה מעלייה בהוצאות מימון, נטו כאמור וזאת למרות הירידה בהפסד התפעולי.

שיחת ועידה:
הנהלת החברה תקיים היום, 8 באוגוסט 2018, בשעה 16:00 שעון ישראל, שיחת ועידה בשפה האנגלית לסקירת התוצאות. המעוניינים להשתתף בשיחת הועידה מוזמנים להתקשר מספר דקות לפני השעה האמורה לטלפון שמספרו 03-918-0609. שיחת הועידה תשודר באופן ישיר באתר החברה, www.evogene.com. השמעה חוזרת של שיחת הועידה תהיה זמינה החל משלוש שעות מתום שיחת הועידה ועד ה–17 באוגוסט 2018. להאזנה להקלטה יש לחייג לטלפון שמספרו: 03-925-5901, וכן באמצעות אתר החברה למשך עשרה ימים.

אודות אבוג'ן (NASDAQ,TASE: EVGN)
אבוג'ן הינה חברת ביוטכנולוגיה מובילה המפתחת מוצרים חדשניים לשווקים מרכזיים במדעי החיים דרך פלטפורמה טכנולוגית ייחודית הממנפת הבנה מדעית וטכנולוגיות מחשוביות. הפלטפורמה משמשת לפיתוח מוצרים חדשניים בתחומי האג-כימיה, אג-ביולוגיה ואג-זרעים (GM and non GM), ועל ידי שתי חברות בנות, אבופיול, הממוקדת בזרעי קיקיון וביומיקה, הממוקדת במיקרוביום האנושי. באמצעות שיתופי פעולה אסטרטגיים עם חברות החקלאות המובילות בעולם ביניהן: BASF, Corteva, Monsanto, ICL, אבוג'ן העבירה רישיונות לגנים, מולקולות ומיקרובים לשותפיה תחת הסכמים נושאי תשלומי אבני דרך ותמלוגים. לפרטים נוספים: www.evogene.com.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il