TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

אחרי אישור החלטת המחזיקים בהסדר אפריקה השקעות


אורן הוד, קרדיט צילום: כרמל שירן
מוטי בן משה ממנה את אורן הוד כמנכ"ל אלון רבוע כחול

לאחר שאתמול (יום ג') אישרו מחזיקי האג"ח של אפריקה השקעות את ההסדר במסגרתו ירכשו חברה בשליטת מוטי בן משה ורבוע כחול שבבעלותו המלאה, את החברות בקבוצת אפריקה ישראל, מודיע דירקטוריון אלון רבוע כחול כי קיבל את המלצת בן משה, למנות את אורן הוד, המשמש כיום כמנכ"ל אפריקה ישראל מגורים, כמנכ"ל אלון רבוע כחול.


הוד ייכנס לתפקידו בכפוף לאישורו של בית המשפט את הסדר החוב באפריקה השקעות, במסגרתו נכללת גם הצעת רבוע כחול לרכישת מניות השליטה באפריקה ישראל נכסים בע"מ וקבלת האישורים הנדרשים בחוק. בכפוף להחלטות הדירקטוריונים השונים, הוד צפוי לכהן גם בתפקיד סגן היו"ר בחברות-בת שונות ברבוע כחול ובאפריקה ישראל.

ישראל יניב, המכהן כעת בתפקיד מנכ"ל רבוע כחול, בנוסף לתפקידו כיו"ר דור אלון דלק, יתמקד בקידום עסקי הדלק של הקבוצה, במסגרת תפקידו כיו"ר חברת האנרגיה דור אלון, לאחר מינויו של מר הוד כמנכ"ל רבוע כחול.

אורן הוד (50, נ +3), הינו בוגר הטכניון בהנדסה אזרחית וסמג"ד לשעבר ביחידת צנחנים מובחרת במילואים. הוד החל את הקריירה שלו בתפקידי ניהול תהליכי תכנון במערך היזמי והקבלני של א. דורי, שם הוביל, בין השאר, את הקמת מגדל "גיבור ספורט" ומגדל איילון ביטוח. לאחר מכן שימש הוד כסמנכ"ל הנדסה בחברת נוה גד מקבוצת נכסים ובנין. בשבע השנים האחרונות כיהן אורן הוד כמנכ"ל החברה הציבורית אפריקה ישראל מגורים.


עד לסוף 2016, הכפיל הוד את היקף ההכנסות של החברה לסך של כ-1.281 מיליארד ש"ח, כאשר את שנת 2017 סיימה אפריקה ישראל מגורים עם רווחי שיא של כ-141 מיליון ש"ח המהווים 15.6% תשואה להון. לאפריקה ישראל מגורים צבר ניכר של קרקעות ומגוון רחב של פרויקטים לביצוע בשנים הקרובות.
אורן הוד ימשיך, לכהן כמנכ"ל אפריקה מגורים בשלב זה ולאחר מכן, במסגרת תפקידו כמנכ"ל רבוע כחול נראה כי הדירקטוריונים הרלבנטיים יתבקשו לאשר את כהונתו גם כיו"ר אפריקה ישראל מגורים.

עם אישור דירקטוריון רבוע כחול את מינוי הוד, ציין מוטי בן משה: "לאורן הוד ניסיון מוכח ומוצלח מאוד בתחום הנדל"ן, החל מייזום, הנדסה ותכנון, שיווק, ניהול והובלת פרויקטים, פיתוח עסקי מואץ - אך שקול, הן בתחום המגורים והן בתחום הנדל"ן המניב. אני מברך על הצטרפותו של אורן לצוות המוביל לצדי. ביחד עם מנהלי החברות השונות בקבוצה, נפעל למצות את הפוטנציאל הרב שמצוי בהן. אורן יהיה יד ימיני במימוש החזון שלי להשבחה, בעז"ה, של ערך הנכסים של הקבוצה כמובילה בתחומי הנדל"ן, האנרגיה והתשתיות - בארץ ובחו"ל. יחד נקדם את הסינרגיה בין החברות השונות ונפעל להרחבת הפעילות בתחומי הליבה השונים. יחד נפעל לרווחת כל מחזיקי העניין בחברות הקבוצה - בעלי מניות ומחזיקי האג"ח, שותפים, מנהלים ועובדים" אומר בן משה.

אורן הוד הודה למוטי בן משה על האמון הרב והבחירה בו להוביל את הקבוצה וציין "ניהול אלון רבוע כחול המורחבת ופיתוח עסקי הקבוצה בארץ ובחו"ל הם אתגר מרתק. התחברתי לחזונו העסקי והערכי של מר בן משה ואין לי ספק, כי בסיוע הצוות הניהולי של החברות, הקבוצה תחזק את מעמדה המוביל בשוק, בכל אחד מתחומי הפעילות – נדל"ן, אנרגיה ותשתיות. בהזדמנות זאת אני מבקש להודות לבעל השליטה הקודם בחברה, איש העסקים מר לב לבייב, שהפקיד בידי את ניהול אפריקה ישראל מגורים - ולצוות הנפלא שליווה אותי בשבע וחצי השנים האחרונות באפריקה ישראל מגורים" אומר אורן הוד.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS

כתבות נוספות

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il