TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

אקו"ם תשקיע באוטומיזציה של תהליכים פיננסיים


BDO Solutions
יחידת BDO Solutions, מקבוצת הייעוץ של פירמת ראיית החשבון והייעוץ העסקי BDO, תבצע עבור אקו"ם פרויקט יישום של מערכת SAP Business One

BDO Solutions, שותפה עיסקית מובילה של ענקית התוכנה העולמית SAP, המתמחה ביישום פתרונות תוכנה, נבחרה ליישם את מערכת SAP Business Oneבתום מכרז שערכה אקו"ם אגודת קומפוזיטורים מחברים ומו”לים למוסיקה בישראל. פרויקט הטמעת מערכת ה-ERP יתבצע בליווי חברת הייעוץ IT Solutions.


היישום של המערכת יכלול את כלל ההיבטים הפיננסיים הנדרשים באקו"ם כולל לוגיקות עסקיות ייחודיות, בכללן ניהול התקבולים מלקוחות על בסיס הכרה בהכנסה, ניהול ספקים וזכאים )בעלי הזכויות(, ניהול תהליכי רכש, תהליכי גבייה, ממשקים למערכות התפעוליות כולל מערכות CRM, מערכת תקבולים, BI ועוד. בנוסף, בחרה אקו"ם בפתרון התקציב המורחב של BDO Solutions לניהול כלל התקציב של החברה.
לאחר בחינה מעמיקה של מגוון פתרונות ה-ERP שקיימים בשוק, בחרה אקו"ם בפתרון שלSAP Business One וביישומו על ידי BDO Solutions, שותפת Gold Partner מעל 17 שנה של SAP. מכיוון שאקו"ם הינה מוסד ללא כוונות רווח, שיטת העבודה תתבצע על בסיס תשלום מזומן.


חברת הייעוץ IT Solutions ניהלה עבור אקו"ם את תהליך כתיבת ה-RFP ובחינת הפתרון והשותף ליישום. IT Solutions תמשיך ללוות את הלקוח בשלב יישום הפרויקט בשיתוף מחלקת מערכות המידע של אקו"ם.
לדברי עידית לסר, מנכ"לית IT Solutions : "בבחירת המערכת שמנו דגש על מערכת מחשוב, אשר תוכל לאגד בתוכה את תחומי הפעילות השונים ואשר תהיה גמישה לביצוע שינויים עתידיים. בבחינת המערכות שמנו דגש על מערכת עם יכולות מובנות חזקות מצד אחד ויכולת גמישות ושינוי מצד שני. חיפשנו גם את הגוף שיוכל לתת את המענה המיטבי ויוכל להביא ערך מוסף מוכח בנושא".


לדברי סאלי אלקיים, דירקטורית ומנהלת של BDO Solutions: "התחום הפיננסי דורש התמחות והינו עולם ורטיקאלי על כל המשתמע מכך. מעבר להבנה הפיננסית "הטריוויאלית" במערכת ERP, יש חשיבות לחברה המיישמת בראייה הרחבה של צרכי הארגון וכלל המערכות שצריכות להיות באינטגרציה עם מערכת ה-ERP והבנה איך נכון ויעיל לתפעל את המהלכים על מנת לשמר את כללי הארגון והחוק. אקו"ם שמו לה כמטרה לשלב אוטומיזציה ובקרות בתהליכים העסקיים על מנת ליעל את הפעילות".


לדברי רמי מדמון, סמנכ"ל טכנולוגיות בחברת אקו"ם: "לאחר בחינה מעמיקה של מגוון הפתרונות הקיימים בשוק, ובשיתוף חברת הייעוץ IT SOLUTIONS, מצאנו את SAP Business One ואת חברת BDO Solutions כמיישם, ככאלה שידעו לתת לנו את הפתרון האופטימלי להתמודד עם המורכבות הנדרשת, הן מצד הדרישות המיוחדות ממערכת הכספים והן מצד הדרישות לממשקים לכלל מערכות אקו"ם.

אודות אקו"ם:
אקו”ם הנה חברה ללא מטרות רווח, המשמשת כבית ליוצרים ומנוהלת על ידם. התמלוגים שנגבים מחולקים ליוצרים על פי השימוש שנעשה ביצירותיהם למעט הוצאות תפעול האגודה עצמה. אקו”ם פועלת מכח תקנון ומנוהלת על ידי דירקטוריון.
אקו"ם אגודת קומפוזיטורים מחברים ומו"לים למוסיקה בישראל שומרת על זכויות של עשרות מיליוני יצירות ומייצגת מיליוני מלחינים, פזמונאים, משוררים, סופרים, מו"לים למוסיקה, מעבדים ומתרגמים מישראל ומרחבי העולם.


אקו"ם שמה לה למטרה לפעול לקבלת תמלוגים ראויים והוגנים עבור השימוש ביצירות ולחלקם ליוצרים. האגודה נוסדה בשנת1936 , ע"י מספר יוצרים מובילים ופועלת ללא כוונת רווח.
אקו"ם הינה חברה בע"מ שבעלי המניות בה הם בעלי הזכויות הישראלים והיא מנוהלת על ידי נבחריהם.
אקו"ם שומרת על זכויותיהם של יוצרים בכל העולם, בהם אלפי יוצרים בישראל ופועלת בכפוף לחוק
"זכויות יוצרים".


כיום חברים באקו"ם מעל 10,000 יוצרים ישראליים, מלחינים, פזמונאים, מעבדים, סופרים, משוררים
ומו"לים למוסיקה. אקו"ם חברה בארגון הבינלאומי לזכויות יוצרים סיס"ק ( CISAC ) וחתומה על
הסכמים לייצוג זכויות מכאניות ו/או זכויות ביצוע עם אגודות אחיות ברחבי העולם. בכך מייצגת
אקו"ם את רוב הרפרטואר הבינלאומי בנוסף לישראלי.
החברה מעניקה רישיונות, גובה תמלוגים עבור השימוש ביצירות ומבצעת חלוקת תמלוגים הוגנת
ומהירה, בכפוף לרישום מדויק של יצירות ושימושים.

אודות SAP
SAP היא מובילה עולמית בפיתוח ויישום יישומים ארגוניים. החברה מסייעת לארגונים בכל סדר גודל ובכל ענף ועיסוק להתנהל טוב יותר. SAP מעצימה ארגונים ואנשים על מנת לעבוד יחד טוב יותר ויעיל יותר ולקבל החלטות טובות יותר באמצעות כלי Back Office, כלים לניהול החלטות בחדר ישיבות, ניהול מפעלים, ניהול מרכזים לוגיסטיים ועד חנויות. היישומים והשירותים של SAP משמשים כ- 320,000 עסקים ולקוחות על מנת לעבוד ברווחיות, להתחדש ללא הרף ולצמוח בהתמדה. SAP היא ספקית היישומים העסקיים הגדולה בישראל. ל- SAP 3,400 לקוחות גדולים ועד קטנים בישראל ולמעלה מ- 220,000 משתמשים. בין לקוחות SAP בישראל נמנים: ממשלת ישראל, צה"ל, רוב החברות הגדולות במשק, ומאות רבות של ארגונים אחרים.
למידע נוסף בקר באתר החברה: www.sap.com/israel

אודות IT Solutions
חברת IT Solutions מלווה ארגונים בבחינת צרכים ותהליכים ארגוניים והתאמת מערכות המידע עבורם, וזאת לצורך השגת היעדים העסקיים של הארגון.
לחברה נסיון רב בהובלת בחירה, יישום והטמעה של מערכות מידע ERP, CRM, Billing.
למידע נוסף: info@it-solutions.co.il



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS

כתבות נוספות

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il