TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

נציב הכבאות מחמיר את הפגיעה בכבאים ומפחית ב-30% את גובה השי לראש השנה


לוגו הסתדרות
יו"ר הסתדרות המעו"ף ארנון בר-דוד: "ניסיון מכוון לשבור את רוח ההתארגנות ולהנחיל רוח שררה וכוחניות"
נציב הכבאות ביקש את אישורו של האוצר לפגוע בהסדרי הרווחה הקיימים ולהפחית דרמטית את גובה השי לחג, תוך הצגה מעוותת של המציאות כאילו ארגון העובדים הוא האשם בפגיעה *** יו"ר הסתדרות המעו"ף ארנון בר-דוד: "ניסיון מכוון לשבור את רוח ההתארגנות ולהנחיל רוח שררה וכוחניות"

בהמשך להחלטת נציב כבאות והצלה רב טפסר דדי שמחי להחמיר את הפגיעה בזכויות הכבאים באמצעות הפחתה של כ-30% בגובה השי לראש השנה, שלח אמש (ג') יו"ר הסתדרות המעו"ף ארנון בר-דוד מכתב חריף ובו התנגדות נחרצת להמשך ההתנהלות העוינת של הנציב כלפי העובדים.

עם הקמת מערך נציבות הכבאות הוסדר בין הצדדים נושא השי לחגים ורווחת העובדים. לאחרונה, עם החרפת משבר יחסי העבודה בין העובדים להנהלת המערך, ביקש שמחי את אישורו של האוצר לפגוע בהסדרים הקיימים. אלא שמעבר לפגיעה עצמה ברווחת העובדים שמבצעים עבודתם במסירות ולעתים תוך סכנת חיים, בחר שמחי לשסע בין העובדים והציג את הפגיעה בגובה השי כאילו האשמה לכך טמונה בהתנהלות הוועד בראשות אבי אנקורי. בנוסף לפגיעה בשווי המתנה, שמחי אף דרש שההנהלה תהיה זו שתחלק את השי לעובדים ישירות ולא הוועד כפי שהיה נהוג מזה שנים.

"לא אסכים כי יחול כרסום בזכויות עובדי מערך הכבאות וכי תינתן פרשנות יצירתית, לעומתית ומצמצמת לזכויות להן הם זכאים – לא על ידי נציב כבאות ולא על ידי משרד האוצר אשר היו שותפים שניהם להסכמות", כתב בר-דוד במכתב שנשלח לנציב הכבאות דדי שמחי, למנכ"ל המשרד לביטחון פנים משה (צ'יקו) אדרי ולסגן בכיר לממונה על השכר באוצר דיאא אסדי.

בר-דוד הוסיף כי "הטלת רפש בארגון העובדים כאילו בגללו לא יזכו העובדים לשי ראש השנה הוא הטעיה מכוונת והמשך המגמה לפגוע בעובדים בכל נושא... ניסיון מכוון לשבור את רוח ההתארגנות ולהנחיל רוח שררה וכוחניות".

בסיום מכתבו קרא בר-דוד להנהלת מערך הכבאות להעביר את מלוא השי לעובדים כפי שהיה נהוג ולהפסיק את ההתנהלות הכוחנית שאין לה מקום ביחסי העבודה בין הצדדים.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS

כתבות נוספות

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il