TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

סלקט קיבלה אישור באירופה לפטנט מרכזי המגן על טכנולוגיית ברירת תאי גזע שלה


סלקט ביוטכנולוגיה
הפטנט מגן על השימושים בציוד הרפואי ApoTainer, כמו גם על השיטות באמצעותן הוא מבצע את ברירת תאי הגזע, לרבות בהתוויית השתל כנגד המאכסן (GvHD)

הפטנט צפוי לתת לחברה הגנה על ציוד העושה שימוש בתהליך האפופטוזיס לצורך ברירת תאים
הפטנט מתייחס באופן ספציפי לציוד שמאפשר ברירת תאים יעילה באופן פשוט וזול יותר על ידי מוצר מדף – פתרון שאינו קיים כיום


חברת סלקט ביוטכנולוגיה (נאסד"ק: APOP) המפתחת טכנולוגיה חדשנית לברירת תאי גזע, הודיעה היום (ב') כי משרד הפטנטים האירופי העניק לחברה אישור פטנט לציוד הרפואי שפיתחה, ה-Apotainer, אשר השימוש בו נעשה יחד עם הפלטפורמה הטכנולוגית של החברה, ה- Apograft. כותרת הפטנט הינה: "ציוד ושיטות לברירה של תאים העמידים לאותות מתהליך האפופטוזיס והשימושים בהם".


הפטנט מתייחס לציוד הרפואי ולשיטות שפיתחה סלקט לברירה ספציפית של תאי גזע הנדרשים, מתוך סביבה הטרוגנית של אוכלוסיית תאים, לשימוש במגוון התוויות רפואיות. באמצעות ברירת תאים על דרך השלילה, הטכנולוגיה של סלקט מזהה תאים בוגרים אשר עלולים לפגוע במטופל ומחסלת אותם באופן סלקטיבי באמצעות תהליך האפופטוזיס (תהליך טבעי שמוביל למוות של תאים בוגרים).


הטכנולוגיה מוגנת הפטנט של סלקט מתוכננת לייצר תאי גזע בטוחים ובכמויות מספקות המוכנות לשימוש במנות בקרב חולים הסובלים ממגוון רחב של מחלות, מסרטן ועד מחלות אוטו-אימוניות. הפטנט האחרון שהוענק לחברה, כולל הגנה על השיטה שפיתחה סלקט למניעת מחלת השתל כנגד המאכסן (GvHD), תוך שמירה חזקה על התהליכים המבוצעים באמצעות ציוד ה- ApoTainer הקשורים בהשתלות במקרים של טיפול השתלה אנטי סרטני כנגד הגידול (GvT- anti-cancer graft vs. Tumor).


"הפטנט שאושר באירופה מרחיב עוד יותר את נכסי הקניין הרוחני החזקים שלנו, שכוללים שבע משפחות של בקשות לאישורי פטנטים גלובליים, שחלקם הוגשו בארה"ב ובאיחוד האירופי בעבור הקונספט של שימוש בתהליך האפופטוזיס לצורך ברירה של תאי גזע, שיטות השימוש והרכב החומרים ב- ApoTainer. אנו מצפים כי הפטנט יהווה הגנה כנגד מכשור רפואי אחר אשר ינסה להשתמש בתהליך האפופטוזיס, כפי שצוין בפטנט, לצורך ברירה של תאים", אמר ד"ר שי ירקוני, מנכ"ל סלקט והוסיף, "אנו מאמינים כי ערכו של פטנט זה מודגש על רקע התוצאות הראשוניות החיוביות מאוד עליהן דיווחנו במסגרת הניסוי הקליני שלב II/I לטיפול במחלת השתל כנגד המאכסן אשר מגייס ומטפל בחולים באופן אקטיבי כעת".


רקע על חברת סלקט
סלקט ביוטכנולוגיה (שמנייתה נסחרת בנאסד"ק בסימול APOP) פיתחה טכנולוגיה פורצת דרך לברירה של תאי גזע מכל רקמה, אשר מיועדת לשפר את מגוון הטיפולים מבוססי תאי הגזע. הטכנולוגיה של החברה צפויה לספק למרכזי מחקר, לבתי חולים ולחברות הפארמה את הכלים לבידוד מהיר של תאי הגזע מאוכלוסיית התאים הבוגרת בכמות ובאיכות שמאפשרות טיפולים ופרוצדורות רפואיות במגוון רחב של התוויות בתחום הרפואה הרגנרטיבית (הרפואה המשקמת). הניסוי הקליני הנוכחי שעורכת החברה מתמקד בהשתלות מח עצם במסגרת טיפול במחלת הסרטן.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il