TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

בעלי המניות של פרוטרום אישרו את עסקת המיזוג עם IFF ברוב של 94.6%


פרוטרום
"אנו שמחים שבעלי המניות של פרוטרום אישרו את המיזוג עם IFF. אישור זה מהווה אבן דרך נוספת בדרך למימוש פוטנציאל יצירת הערך של החברה הממוזגת" מסר יו"ר ומנכ"ל IFF, מר אנדריאס פיביג

International Flavors & Fragrances Inc., אשר ניירות הערך שלה רשומים למסחר בבורסה בניו יורק (תחת הסימול IFF) ובבורסת Euronext Paris (תחת הסימול IFF) ופרוטרום תעשיות בע"מ, אשר ניירות הערך שלה נסחרים בבורסה לניירות ערך של תל אביב בע"מ ובבורסה של לונדון (תחת הסימול FRUT) ("פרוטרום" או "החברה"), מודיעות בזה כי האסיפה הכללית המיוחדת של בעלי מניות פרוטרום, אשר התכנסה אתמול, אישרה את המיזוג בין פרוטרום ל- IFF, בהתאם להסכם המיזוג. 94.6% מבין הקולות שהשתתפו באסיפה הכללית המיוחדת, המייצגים כ-74.7% מסך זכויות ההצבעה בחברה, הצביעו בעד המיזוג.


"אנו שמחים שבעלי המניות של פרוטרום אישרו את המיזוג עם IFF. אישור זה מהווה אבן דרך נוספת בדרך למימוש פוטנציאל יצירת הערך של החברה הממוזגת" מסר יו"ר ומנכ"ל IFF, מר אנדריאס פיביג. "יחד, IFF ופרוטרום יהוו חברה גלובלית מובילה בתחומי הטעם, הריח והתזונה, בעלת בסיס לקוחות רחב יותר, היצע מוצרים מגוון יותר וחדירה מוגברת לשוק. עם התקדמות עבודות תכנון האינטגרציה שאנו מבצעים לקראת המיזוג, אנו ממשיכים להיות בטוחים שהשילוב בין החברות יוביל להאצת צמיחתנו הרווחית, לגידול בתזרים המזומנים החופשי ולהשאת תשואה גבוהה יותר עבור בעלי המניות של IFF".


מר אורי יהודאי, נשיא ומנהל העסקים הראשי של פרוטרום, מסר כי "אנו מעריכים את התמיכה שקיבלנו מבעלי מניותינו לעסקה המהווה רגע היסטורי לפרוטרום, מספקת ערך משמעותי ומידי במזומן לבעלי המניות, ומייצרת הזדמנות להשתתף ברווח פוטנציאלי רב הגלום במיזוג. אנו ממשיכים לשתף פעולה באופן הדוק עם צוות ההנהלה של IFF, על מנת להביא להשלמתו המוצלחת של המיזוג בין שתי החברות הנהדרות הללו, ומצפים לראות גידול בצמיחה כתוצאה מניצול המיטב שבשתי החברות."


עם השלמת המיזוג, בעלי המניות של פרוטרום יקבלו בתמורה, בעבור כל מניה רגילה בת 1.00 ש"חל ע.נ. של החברה, 71.19 דולר ארה"ב במזומן ו- 0.249 מניה של IFF. השלמת המיזוג כפופה לאישורים רגולטוריים הנדרשים לצורך המיזוג ולתנאים מתלים מקובלים והיא צפויה להתקיים במהלך הרבעון הרביעי של 2018.


ביום 7 באוגוסט, 2018 פרסמה פרוטרום את התוצאות הסופיות של האסיפה הכללית המיוחדת באתר האינטרנט של הבורסה לניירות ערך בתל אביב, בכתובת:www.maya.tase.co.il ואתר ההפצה של הבורסה לניירות ערך בלונדון, בכתובת: www.londonstockexchange.com.

אודות IFF
(NYSE:IFF) (Euronext Paris: IFF) International Flavors & Fragrances Inc. הינה מובילה בתחום החדשנות והחוויות החושיות שמניעות את העולם. בבסיס חברתנו אנו מונעים על ידי הרצון לגלות ותמיד שואלים "מה אם?". תשוקה זו לגילוי דוחפת אותנו ליצירת מוצרים ייחודיים שלקוחותינו טועמים, מריחים ומרגישים בניחוחות עדינים, מוצרי יופי, ניקיון ומוצרי בית, וכן מאכלים ומשקאות אהובים. הצוות שלנו המונה 7,300 אנשים ברחבי העולם, מנצל תובנות צרכנות מובילות בתחומי המחקר והפיתוח, היצירתיות והקרבה ללקוחותינו, על מנת לפתח מוצרים ייחודיים. לפרטים נוספים אנא בקרו אותנו באתר www.iff.com, בטוויטר, בפייסבוק, באינסטגראם ובלינקדאין.

אודות פרוטרום
פרוטרום (TASE: FRUT) (LSE: FRUT) הינה חברה מובילה גלובלית הפועלת בשווקי התמציות וחומרי הגלם העולמיים. לפרוטרום מרכזי ייצור ופיתוח משמעותיים בכל ששת היבשות, והיא משווקת ומוכרת מעל 70,000 מוצרים למעל 30,000 לקוחות ביותר מ-150 מדינות. מוצרי פרוטרום מיועדים לתעשיות המזון והמשקאות, תמציות הטעם והריח, התרופות, צמחי המרפא (Nutraceuticals), מזון הבריאות והמזון הפונקציונלי (Functional Food), תוספי המזון, והקוסמטיקה.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS

כתבות נוספות

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il