TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

KMS lighthouse הציגה אינטגרציה עם Alexa ב- Contact Center Week, לאס וגאס


שגיא אליהו מנכ"ל KMS lighthouse מקבוצת אמן
לדברי שגיא אליהו מנכ"ל KMS lighthouse מקבוצת אמן: "הודות לפונקציות החדשות המאפשרות אינטגרציה מהירה וקלה, Lighthouse מסוגלת להציע ללקוחותיה צ'טבוטים חכמים ויכולות חיפוש קולי המאפשרות לשלוף מידע מבסיס ידע עשיר ומדויק, תוך מתן תשובות מידיות לשאלות"

KMS lighthouse מקבוצת אמן, ספקית מובילה של תוכנת ניהול ידע למוקדי שירות לקוחות, הציגה יכולת אינטגרציה רציפה עם אלכסה – העוזרת הקולית של אמזון. KMS lighthouse הציגה את הפונקציונליות הזו במהלך אירוע ה- TechXLR8בלונדון, ו ב- Contact Center Week לאס-וגאס שהתקיים לאחרונה.
היכולת החדשה מאפשרת למוקדי שירות לקוחות לחבר באופן רציף את אותו בסיס ידע לאנשי מוקד שירות הלקוחות, צוותי עבודה חיצוניים ולקוחות, עם אינטגרציות למוצרים שונים הכוללים צ'טבוטים ומערכות זיהוי דיבור, תוך הרחבת היכולות הרב-ערוציות של מוקד שירות הלקוחות.


הודות לבסיס הידע של Lighthouse, המונע על ידי בינה מלאכותית (AI) בשילוב עם יכולות חיפוש קולי, מוקדי שירות לקוחות מסוגלים להפחית את כמות השיחות הנכנסות ולחסוך בהוצאות התפעול.
לדברי שגיא אליהו מנכ"ל KMS lighthouse, "אנו גאים ביכולות האינטגרציה החדשות של Lighthouse. לאחרונה נושא חוויית הלקוח עוברת שינוי דיגיטלי מהיר ועמידה בקצב הדרישות יכולה להיות משימה מאתגרת. הודות לפונקציות החדשות המאפשרות אינטגרציה מהירה וקלה, Lighthouse מסוגלת להציע ללקוחותיה צ'טבוטים חכמים ויכולות חיפוש קולי המאפשרות לשלוף מידע מבסיס ידע עשיר ומדויק, תוך מתן תשובות מידיות לשאלות."


אודות KMS lighthouse
KMS Lighthouse היא ספקית מובילה של פתרון ניהול-הידע של הדור הבא. ענן הידע של Lighthouse משפר כל התקשרות על ידי העצמת לקוחות ואנשי מוקד שירות לקוחות עם גישה בזמן אמת לידע מדויק ועקבי לשיפור חוויית הלקוח והעובד גם יחד. פונקציית החיפוש העוצמתי של Lighthouse המונעת על ידי יכולות AI, משפרת דרמטית התקשרויות לאורך כל ערוצי השירות והמכירות, כולל אינטגרציה קלה לשיפור ערוצי שירות-עצמי קיימים ועתידיים כמו צ'טבוטים, מענה קולי אינטראקטיבי (IVR), ועוד.


כיום ל-Lighthouse יש בסיס לקוחות גלובלי גדל והולך, במקביל לסקירות חיוביות בקרב גורמי תעשיה ואנליסטים, ובין היתר רשימת ה- Cool Vendorשל Gartner ו- KMWorldשבחרו ב- Lighthouse 5.0כ"מוצר הקובע מגמה" (Trend Setting). למידע נוסף: https://www.kmslh.com, sales@kmslh.com



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS

כתבות נוספות

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il