TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

קומפיוג'ן מדווחת על תוצאות הרבעון השני לשנת 2018


קומפיוגן
החברה נערכת לתחילת הניסויים הקלינים כמתוכנן בתחילת הסתיו
קומפיוג'ן (נאסד"ק: CGEN, ת"א: קמפג), חברה לאימונותרפיה של סרטן בשלבי פיתוח קליני ומובילה בגילוי חישובי של מטרות תרופתיות, פרסמה היום את תוצאותיה הכספיות עבור הרבעון השני לשנת 2018, שהסתיים ב-30 ביוני 2018.

דר' ענת כהן-דייג, נשיאה ומנכ"לית קומפיוג'ן, ציינה, "המחצית הראשונה של 2018 הייתה משמעותית עבור קומפיוג'ן, ואנחנו נרגשים להתחיל בקרוב בטיפול בחולה הראשון בניסויים הקליניים שלב 1 עבור COM701, תכנית האימונותרפיה המובילה שלנו. COM701 הוא הנוגדן התרפויטי ראשון-מסוגו כנגד PVRIG, חלבון בקרה חדש של מערכת החיסון אשר התגלה באמצעות המערכות החישוביות של קומפיוג'ן. קיומו של חלבון חדש מטיל אור על מסלול פעולה חדש של מערכת החיסון, הקשור למסלול הביולוגי של TIGIT כמו גם של PD-1, ומעלה את הסברה כי COM701עשוי להעלות את שיעור התגובה בקרב חולי סרטן במספר אינדיקציות של גידולים מוצקים, כאלה אשר לא מגיבים לטיפולי האימונותרפיה לסרטן הקיימים. נראה שבידינו המוצר היחיד בשלבים קליניים שפועל על PVRIG, שהוא חלק מציר גדול יותר הכולל את TIGIT ו-PD-1, דבר המקנה ל-COM701 יתרון תחרותי בתחום האימונותרפיה לסרטן."

"COM701 ו-BAY 1905254, אשר צפויים להתחיל ניסויים קליניים ב-2018 מייצגים עבורנו אבן דרך מרכזית. שתי תוכניות קליניות אלו, יחד עם COM902, נוגדן אנטי-TIGIT שלנו בשלב פרה-קליני, פועלים על חלבוני בקרה חדשים שזוהו על ידי קומפיוג'ן באמצעים חישוביים. קומפיוג'ן היא חלוצה ומובילה בגילוי חישובי, תחום שכעת זוכה לתשומת לב גוברת והולכת בתעשיית מדעי החיים. היכולות המוכחות שלנו בגילוי חישובי, בשילוב יכולות פיתוח התרופות של החברה, ממצבות אותנו בעמדה ייחודית בתחום זה. אנחנו נמשיך ליישם את יכולות הליבה שלנו כדי לייצר מטרות תרופתיות ותכניות תרפויטיות חדשות לצרכי פיתוח פנימי כמו גם עבור שיתופי פעולה", הוסיפה דר' כהן-דייג.

פול סקרי, יו"ר מועצת המנהלים, קומפיוג'ן, ציין, "אנחנו מאוד מרוצים מהישגי קומפיוג'ן עד כה בשנת 2018, ונרגשים לגבי עתידה של החברה. במקביל להישגים אלו, הוספנו לאחרונה שלושה דירקטורים לדירקטוריון, אשר יחד עם הדירקטורים הקיימים מספקים את הניסיון והמומחיות הנדרשים כדי לתמוך ולהדריך את המשך הצמיחה של החברה. לצד ההנהלה החזקה שלנו, אני בטוח ביכולת שלנו להוציא לפועל את האסטרטגיה ארוכת הטווח שלנו, להמשיך ולקדם את צנרת התרופות ולהשיג את המטרות העסקיות שלנו".

ציוני דרך שהושגו לאחרונה:
בקשה לתחילת ניסויים קליניים (IND) עבור COM701, נוגדן ראשון מסוגו כנגד PVRIG, אושרה על ידי מנהל המזון והתרופות האמריקני (FDA). תחילת הניסויים הקליניים צפויה בתחילת סתיו 2018.
בקשת IND עבור BAY 1905254, נוגדן ראשון מסוגו כנגד ILDR2 שמפותח על ידי באייר במסגרת הסכם הרישוי ושיתוף הפעולה, אושרה על ידי ה-FDA. תחילת הניסויים הקליניים צפויה בשנת 2018, ויזכה את קומפיוג'ן בתשלום אבן דרך.
השלמת הנפקה ישירה רשומה בהיקף הכנסה נטו של כ-19.8 מיליון דולר.
שלושה דירקטורים חדשים מונו לדירקטוריון החברה.

תוצאות כספיות:
הוצאות המחקר והפיתוח ברבעון השני לשנת 2018 הסתכמו ב-8.0 מיליון דולר בהשוואה ל-7.1 מיליון דולר בתקופה המקבילה בשנת 2017. הגידול בהוצאות המחקר והפיתוח משקף את פעילויות הפיתוח הפרה-קליניות של החברה והוצאות הקשורות לפעילויות קליניות כחלק מההיערכות לניסוי שלב 1 ב-COM701 שצפוי להתחיל בהמשך שנה זו.

ההפסד הנקי ברבעון השני לשנת 2018 הסתכם בכ-10.2 מיליון דולר, או 0.19 דולר למניה בדילול מלא, בהשוואה להפסד נקי של 9.2 מיליון דולר, או 0.18 דולר למניה בדילול מלא ברבעון השני בשנת 2017.

נכון ליום 30 ביוני 2018 סך יתרות המזומנים לטווח הקצר והארוך ושווי המזומנים הסתכמו ב-43.1 מיליון דולר בהשוואה ל-30.4 מיליון דולר ב-31 בדצמבר 2017. במהלך הרבעון השני החברה השלימה הנפקה ישירה רשומה של מניות רגילות וכתבי אופציה בהיקף של כ-19.8 מיליון דולר. לחברה אין חוב.

שיחת ועידה
קומפיוג'ן תקיים שיחת ועידה לסקירת תוצאות הרבעון הראשון לשנת 2018, היום, 1 באוגוסט 2018, בשעה 15:30 שעון ישראל. המעוניינים להשתתף בשיחת הועידה מוזמנים להתקשר מספר דקות לפני השעה האמורה לטלפון: 03-918-0609. שיחת הועידה תהיה זמינה בשידור ישיר בקישור זה. במהלך השיחה, הנהלת החברה תתייחס לשקף הנמצא בקישור זה. האזנה חוזרת לשיחת הועידה תהיה זמינה באתר החברה (www.cgen.com. )

אודות קומפיוג'ן
קומפיוג'ן היא חברה בשלבי פיתוח קליני העוסקת בגילוי ובפיתוח תרופות, המשתמשת בתשתית החישובית שלה, בעלת אפליקציות נרחבות, לצורך זיהוי של מטרות תרופתיות חדשות ופיתוח תרופות ראשונות מסוגן לטיפול בתחום של אימונותרפיה בסרטן. בצנרת התרופות של החברה תוכניות אימונו-אונקולוגיות המפותחות כנגד מטרות תרופתיות שהחברה גילתה, כולל חלבוני בקרה של מערכת החיסון שמשפיעים על תאי T ותוכניות פיתוח כנגד מטרות מיאלואידיות. המודל העסקי של קומפיוג'ן מבוסס על שיתופי פעולה סלקטיביים עבור מטרות תרופתיות ותרופות פוטנציאליות חדשות הנמצאות בשלבים שונים של מחקר ופיתוח. מטה החברה ממוקם בחולון ויש לה מעבדות מחקר ופיתוח בחולון ובקליפורניה. החברה נסחרת בנאסד"ק:CGEN, ובתל אביב: קמפג. למידע נוסף אנא בקרו באתר החברה: www.cgen.com



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS

כתבות נוספות

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il