TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

אבן דרך משמעותית למדיגוס בכניסה לארה"ב


כריס רולנד, מנכ"ל מדיגוס
חתמה על הסכם הפצה עם חברת Micro-Tech Endoscopy USA

מדיגוס, (ת"א: מדגס, נאסד"ק: MDGS) חברת מכשור רפואי ישראלית העוסקת בפיתוח מכשור זעיר-פולשני לביצוע הליכים אנדו-כירורגיים ובפיתוח טכנולוגיות צילום וידיאו חדשניות הודיעה כי חתמה על הסכם הפצה בלעדי עבור מערכת MUSE בארה"ב עם Micro-Tech Endoscopy USA, Inc (מיקרו-טק ארה"ב) יצרנית עולמית מובילה של ציוד אנדוסקופי מתכלה וסטנטים א-וסקולריים, המוחזקת בבעלות מלאה על ידי Micro-Tech (Nanjing) Co Ltd.. למדיגוס הסכם הפצה בלעדי עם Micro-Tech Europe עבור מערכת MUSE בגרמניה.


ההסכם המסחרי החדש יחל באופן מיידי, לתקופת זמן ראשונית של שלוש שנים. לאחר התקופה הראשונית, ההסכם עשוי להיות מורחב לתקופות נוספות בנות שנתיים, כל אחת, עם עלייה שנתית בכמויות המינימום עבור השנה הרביעית עד השנה השביעית.


הליך הטיפול במערכת MUSE מכוסה בשיפוי ביטוחי (CMS Category I CPT® Code of 43210) עבור הליך פונדופליקציה אנדוסקופית (Transoral Fundoplication – TF), אשר נכנס לתוקף ב-2016. השיפוי הביטוחי עבור הליך זה עודכן בינואר 2018 וכלל עלייה של 93% בתשלום עבורו, דבר התומך בהשקה של מערכת MUSE בארה"ב בפן השיפוי הביטוחי.


כריס רולנד, מנכ"ל מדיגוס: "הסכם זה הוא בהתאם לאסטרטגיה שלנו למסחור מוצרינו החדשניים בשווקי היעד. מדיגוס שמחה לצרף את מיקרו-טק ארה"ב לרשת ההפצה, ומצפה להרחיב את זמינות מערכת MUSE באמצעות מערך המכירות המיומן של המפיץ בארה"ב. הסכם זה מהווה התרחבות אורגנית של מערכת היחסים החזקה שכבר יש לנו עם מיקרו-טק אירופה ואנו מעריכים את ההכרה מצד מיקרו-טק באיכות ובחדשנות של מוצרינו".


כריס לי, נשיא מיקרו-טק ארה"ב: "אנו מצפים לספק ללקוחותינו את המוצרים יוצאי הדופן של מדיגוס. הוספת מערכת MUSE לסל הפתרונות המתרחב שלנו, תומכת במטרתנו לצייד את הצוותים שלנו במוצרים מתקדמים המספקים תוצאות טובות יותר וערך למערכות הבריאות והמטופלים".


מערכת MUSE כולל שדכן כירורגי אנדוסקופי גמיש, אשר ראשו מצויד במצלמת CMOS מתקדמת מסוג micro ScoutCam, ובפנסי לד עוצמתיים זעירים. המערכת מאפשרת לרופא לבצע לבדו הליך לתיקון קבוע של בקע סרעפתי כטיפול לטווח ארוך בצרבת כרונית (GERD – מחלת ההחזר הוושטי).


מדיגוס הציגה לאחרונה עדכון תוצאות מניסוי מעקב קליני בינלאומי ורב-מרכזי שערכה במערכת MUSE, כפתרון אנדוסקופי ארוך טווח לצרבת כרונית ללא ניתוח. הניסוי, שהחל ב-2015 ואשר המעקב עליו יסתיים ב-2020, כולל 71 חולים ב-13 מרכזים רפואיים בארה"ב, גרמניה ואיטליה. התוצאות הראו השיפור של כ-60% במדד איכות החיים של המטופלים, עם הפחתה של לפחות 50% בנטילת תרופות נגד צרבת אצל מרבית המטופלים אחרי שנתיים מביצוע הטיפול.

הודעה זו פורסמה בשפה האנגלית במערכת ה-EDGAR. נוסח זה הינו תרגום של המודעה לשפה העברית. בכל מקרה של סתירה בין המודעה בשפה האנגלית לתרגום המודעה בעברית, יגבר הנוסח בשפה האנגלית, כפי שפורסם במערכת ה-EDGAR.

אודות מדיגוס
מדיגוס היא חברת מכשור רפואי, המתמחה בפיתוח כלים לביצוע הליכים זעיר-פולשניים בתחום האנדו-כירורגיה, ופתרונות טכנולוגיים זעירים מתקדמים לצילום וידאו. מדיגוס פיתחה את MUSE™ – מערכת חדשנית בעלת אישורי FDA, CE ואמ"ר, לביצוע הליך אנדוסקופי (TF - Transoral Fundoplication) לטיפול בצרבת כרונית (GERD), הנחשבת לאחת המחלות הכרוניות השכיחות בעולם. פוטנציאל השוק של מערכת MUSE™ הוא למעלה מ-60 מיליון חולים, כאשר מבוצעים מידי שנה כ- 200 אלף ניתוחים לטיפול בצרבת כרונית. בשנת 2016, הכריזה הסוכנות הפדרלית לרפואה בארה"ב (CMS) על מתן קוד CPT מקטגוריה 1 מספר 43210 לשיפוי ביטוחי להליכי TF עבור בתי חולים ומרפאות. מדיגוס פועלת לקידום האימוץ של מערכת MUSE™ בשווקי מפתח בעולם, והמערכת נמצאת בשימוש במוסדות רפואיים מובילים בארה"ב ואירופה. בנוסף, מקיימת החברה ניסוי רב-מרכזי בסין לשם קבלת האישור הרגולטורישם. החברה נסחרת בבורסת תל אביב ובבורסת הנאסד"ק. www.medigus.com



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS

כתבות נוספות

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il