TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

כיצד טכנולוגיית ה- IOT יכולה לסייע בהגנה על העובדים?


במקום פעולות תגובתיות, שמטרתן לחלץ עובדים ממצבים מסוכנים, ניתן כיום לזהות סימנים ראשונים לסכנה ברגע שהם מופיעים

פתרון SAP Connected Worker Safety משתמש באינטרנט של הדברים (IoT) כדי להציע פלטפורמה המאפשרת למנהלי פרויקטים, כמו גם לאנשי צוות הבטיחות והעזרה הראשונה ברחבי התעשיות השונות, לקבל גישה למידע הנאסף באמצעות התקני IoT בזמן אמת.


בעבר ניתן היה אך ורק להגיב לתאונות עבודה מסוכנות, ורק לאחר התרחשותן בפועל, לבצע ניתוח של הסיבות לכך בדיעבד. לעומת זאת, כיום ניתן כבר לזהות באופן פרו-אקטיבי סכנות שונות באמצעות תקנות רגולטיביות ועל ידי שימוש בהערכות סיכונים. SAP Connected Worker Safety הוא פתרון המאפשר ללקוחות לבצע ניתוח צפי באמצעות ניטור העובדים והסביבה בזמן אמת במטרה לזהות סיכונים פוטנציאליים תוך כדי עבודה.


פתרון IoT המזהה מפגעי בטיחות פוטנציאליים בזמן אמת
SAP Connected Worker Safety, שהושק בכנס הנובר מסה (Hannover Messe 2018), פותח כפרויקט חדשנות משותף עבור תעשיית התובלה בו לקחו חלק SAP ו-NTT ביפן. דרישות המפתח לפתרון החדש הן חיישני IoT שאוספים נתונים בסביבות העבודה אודות העובדים - לדוגמה, קצב פעימות הלב וטמפרטורת הגוף שלהם - וכן אודות הסביבה, כמו איכות האוויר, הטמפרטורה, התאורה והרעש. היישום, בהסתמך על החיישנים הללו, יכול לעורר התראות אודות תקריות אפשריות החל בנפילות, דרך פציעות, התייבשות ועד עייפות.


הנקודה הכואבת הבולטת ביותר, בהקשר של תרחישי IoT הקשורים לבטיחות העובד, הייתה תמיד הצורך של המשתמשים להסתמך על פלטפורמות שונות כדי לעקוב אחרי הנתונים הנאספים ממגוון התקנים שהגיעו ממגוון יצרנים. בעיה זו סוף סוף נפתרה בזכות פתרון SAP Connected Worker Safety שמציג פלטפורמה גנרית שמחברת את כל המידע, המכשירים הלבישים, והתקני IoT אחרים, כך שמומחי אבטחה יכולים לעקוב אחריהם מלוח מחוונים אחד.
בזכות שילוב בזמן אמת כמו זה ניתן לנתח באופן ישיר את המידע המתקבל בכדי למנוע מעובדים, קודם כל ולפני הכל, להיקלע למצבים מסוכנים.


פתרון IoT רב צדדי לאנליטיקה של חיזוי
הרב צדדיות שלו ממצבת את SAP Connected Worker Safety כפתרון מיוחד. מדובר בפתרון שמתייחס לצרכים של כל תעשייה שבה העובדים יכולים ליצור מגע עם חומרים מסוכנים או להיתקל במצבים בהם תיתכן סכנה, ואינו מתמקד בתעשייה אחת בלבד.


"דוגמה קלאסית היא כרייה", מסביר כריסטיאן פוליווקה, מבעלי הפתרון. "אחת הסכנות השכיחות ביותר עבור העובדים מתחת לפני הקרקע היא חוסר בחמצן או לחות יתר באוויר. עובדים נהגו לשאת עמם קנריות שהגיבו באופן מאוד רגיש לשינויים בתרכובת האוויר, הרבה לפני שאנשים מתחילים לשים לב. כיום חיישני IoT שולחים עדכונים לגבי תערובת הגזים במנהרות ולכן ניתן כעת לעקוב ברציפות אחר כל המרכיבים הקשורים לבריאות העובדים. SAP Connected Worker Safety היא פלטפורמה שמציעה את הצעד הבא כי היא מחברת את המידע כדי לאפשר לבצע אנליטיקה של חיזוי לטובת גופי הבריאות והבטיחות לגבי המצב מתחת לקרקע, וכך להבטיח שהעובדים לא יקלעו בכלל למצב סכנה".


השיפורים המתוכננים ל-SAP Connected Worker Safety במהלך 2018 כוללים תפוקה של מידע מבוסס מקום בזמן אמת לעובדים, כולל מידע היסטורי על תקריות וסכנות, לצד הוספת תכונות לבקרות ולציוד ההגנה האישי באמצעות SAP EHS. מאוחר יותר ישנה גם כוונה לשלב את SAP SuccesFactors לצורך הגדרת תהליכי הכשרה ובחינה, כמו גם היסטוריה ביומטרית והיסטוריית חשיפה לסכנות לכל אדם.

אודות SAP
SAP היא מובילה עולמית בפיתוח ויישום יישומים ארגוניים. החברה מסייעת לארגונים בכל סדר גודל ובכל ענף ועיסוק להתנהל טוב יותר. SAP מעצימה ארגונים ואנשים על מנת לעבוד יחד טוב יותר ויעיל יותר ולקבל החלטות טובות יותר באמצעות כלי Back Office, כלים לניהול החלטות בחדר ישיבות, ניהול מפעלים, ניהול מרכזים לוגיסטיים ועד חנויות. היישומים והשירותים של SAP משמשים כ- 320,000 עסקים ולקוחות על מנת לעבוד ברווחיות, להתחדש ללא הרף ולצמוח בהתמדה. SAP היא ספקית היישומים העסקיים הגדולה בישראל. ל- SAP 3,400 לקוחות גדולים ועד קטנים בישראל ולמעלה מ- 220,000 משתמשים. בין לקוחות SAP בישראל נמנים: ממשלת ישראל, צה"ל, רוב החברות הגדולות במשק, ומאות רבות של ארגונים אחרים.
למידע נוסף בקר באתר החברה: www.sap.com/israel



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS

כתבות נוספות

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il