TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

מעבדת קספרסקי משיקה את Kaspersky Hybrid Cloud Security - פתרון להגנה על נתונים הנמצאים בענן


קספרסקי
עסקים נעים במהירות אל עבר מהפך דיגיטלי, וצוותי ה-IT נדרשים להתמודד עם האתגר הנובע מאובדן השליטה על האבטחה בתשתית הענן שלהם

כאשר הם מתקשים להתמודד עם מהירות האימוץ של אוטומציה עסקית והזינוק בהיקפים של נתונים ארגוניים, 66% מהארגונים ו-49% מהעסקים הקטנים והבינוניים מתכננים להרחיב את תשתית הענן ההיברידי שלהם. עם זאת, כל חברה שניה חשה כי אינה יכולה לסמוך לחלוטין על שירותי הענן בשל קשיי ניהול האבטחה. כדי לאפשר לארגונים להתגבר על פערי האבטחה, ולתמוך במהפך הדיגיטלי של חברות, מעבדת קספרסקי הרחיבה את מערך פתרונות האבטחה שלה לסביבות וירטואליזציה וענן והשיקה פתרון Kaspersky Hybrid Cloud Security חדש -הדור הבא של הגנה לענן היברידי עבור עסקים בכל הגדלים. הפתרון פותח עבור AWS של אמזון ומיקרוסופט Azure.

עסקים נעים במהירות אל עבר מהפך דיגיטלי, וצוותי ה-IT נדרשים להתמודד עם האתגר הנובע מאובדן השליטה על האבטחה בתשתית הענן שלהם. ללא הויזביליות של נתונים בסביבות הענן ההיברידי נחשפים העסקים להתקפות סייבר. הבעיות נוצרות, בין היתר, מכך שהאבטחה בסביבות של ענן ציבורי ממוקדת בעיקר בהגנה על "היקף הענן", ולרוב אינה מטפלת בהגנה על הנתונים הארגוניים המאוחסנים בתוך הענן. הנתונים נמצאים בסכנה גם בשלב הקודם לכניסתם לאזור המוגן של הענן.


על בסיס הניסיון הנרחב של מעבדת קספרסקי באבטחת מרכזי נתונים מוגדרי תוכנה, פתרון Kaspersky Hybrid Cloud Security מגן על אפליקציות ונתונים בסביבה פיסית, וירטואלית ובענן. הפתרון מספק אינטגרציה מבוססת API אל שירותי הענן של אמזון ותומך בפלטפורמת הענן Microsoft Azure. עם יכולות אלה יכולים עסקים להרחיב את האבטחה שלהם אל כל נכס המאוחסן בענן הציבורי. הפתרון שמאפשר אבטחה עבור סביבות מרובות עננים, משלב בין יכולות תזמור, טכניקות לשמירה על סביבת תפעול סטרילית, הקשחה של מערכות והגנה על עומסי עבודה, וכן הגנה על זמן ריצה הנתמכת במערכות לימוד מכונה.


ויזבליות היא מפתח
חברות המהגרות לעננים ציבוריים מתמודדות לעיתים עם פרויקטים מורכבים הדורשים אינטגרציה של אבטחה. בכך נכללות גם סביבות וירטואליות ישנות, בהפעלה מקומית או אצל ספקי ענן ציבורי.
אפילו לאחר אינטגרציה של אבטחה, צוותי ה-IT עדיין חסרים לעיתים את הויזביליות הנדרשת, מכיוון שהם נדרשים להסתמך על ניהול באמצעות מספר לוחות בקרה נפרדים עבור עננים ציבוריים ופרטיים. The Kaspersky Hybrid Cloud Security מספק לעסקים אינטגרציה הדוקה של מערך האבטחה, מהענן אל התשתית הוירטואלית הפנימית שלהם. הפתרון מאפשר אוטומציה של תגובות לאירועי סייבר מתקדמים, ומספק ויזביליות מלאה ויכולות ניהול לרוחב כל סביבת הענן ההיברידית. עם מערכת הניהול המאוחדת, צוותי IT מקבלים שליטה מלאה על הגישה לנתונים ארגוניים באתר מקומי או בענן. לדוגמא, צוותי IT יכולים להגדיר התראות כדי להבטיח כי כל שימוש בנתונים יהיה מנוטר, ולהבטיח כי מתקבלת רמת האבטחה הרצויה עבור כל הנתונים והאפליקציות הארגוניות.


להגן על ממלכת הענן
במקרים רבים הענן מהווה עבור החברות "אזור אפל". כתוצאה מכך, 28% מהארגונים רואים בענן איום על העסקים שלהם, ולא הזדמנות. הגנה על הנתונים היא מהדאגות הגדולות ביותר של מאמצי הענן, המזהים בו איומים מורכבים, תוכנות כופר, גניבת נתונים, הונאה פיננסית, ושגיאות אנוש, ורשימה הולכת וגדלה של סיכונים.


אין ספק כי ספקי הענן עובדים קשה כדי לשפר את האבטחה והאמינות של פלטפורמות הענן שלהם. עם זאת, יכולות אבטחה שהן נייטיב לענן לא תמיד תואמות את הדרישות של מערכות ארגוניות. חסימה או הגבלה של אפליקציות מסוימות, ניטור של התנהגות מתמשכת של כל אפליקציה בפעולה, והגנה על מערכות מפני ניצול פרצות – כל אלו הן משימות חיוניות אשר נותרות באחריות הלקוח.


כדי לעמוד בדרישות האבטחה של ארגונים, כולל הצורך בזיהוי ומזעור פגיעויות, Kaspersky Hybrid Cloud Security מספק ללקוחות הגנה הנתמכת בלימוד מכונה. הדבר מאפשר למערכות אבטחה ללכוד, לחסום ולתקן איומים אפשריים, לפני שהם פוגעים בנתונים או בפעילות העסקית. כדי להבטיח שתוקפים לא יצליחו למנף פגמים בתוכנות נפוצות ויעמידו נתונים ארגוניים בסיכון, Kaspersky Hybrid Cloud Security מפעיל מספר טכניקות מתקדמות כגון מניעת פרצות, הערכת פרצות, וניהול עדכונים אוטומטי. מספר שכבות של הגנה בתוך Kaspersky Hybrid Cloud Security, כולל נגד-תוכנות כופר וזיהוי התנהגות, מגובים על ידי מודיעין איומים המסייע לעסקים במאבקם כנגד איומים חדשים ובצמיחה.


"האבטחה של תשתית ענן ועומסי העבודה הקשורים בו היא חיונית, במיוחד ככל שחברות עוברות למהפך דיגיטלי מלא", אמר דניאל קטדו, סמנכ"ל טכנולוגיה ב-Cloud Security Alliance. "המהלך של מעבדת קספרסקי, להרחבת ההגנה עבור פלטפורמות הענן הגדולות, היא צעד חשובה לשיפור יכולות אבטחת הנייטיב לענן של AWS ו-Microsoft Azure. הדבר יעניק לארגונים שקט נפשי כאשר הם מתחייבים לדרך עבודה המבוססת על הענן".


"יש לזכור איזו כמות של נתונים יקרים מאוחסנת כעת בענן. לכן חיוני עבור עסקים להבטיח כי הם זוכים להגנה הוליסטית ולשקיפות לרוחב כל פלטפורמות הענן. הפילוסופיה שלנו הייתה ליצור שילוב מאוזן היטב של הגנה טובה מסוגה, משאבים יעילים, ויכולות תזמור ברמת הארגון, עבור סביבות של ענן ציבורי ופרטי. אנו בטוחים כי שילוב זה יספק ללקוחותינו הגירה מאובטחת לענן AWS ו- Azure, במסגרת הפרויקטים שלהם למהפך דיגיטלי", אמר ויטאלי מזוקוב, מוביל פתרון עסקי, מעבדת קספרסקי.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS

כתבות נוספות

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il