TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

Quest רכשה את Metalogix ומחזקת את הפלטפורמה לניהול מוצרי מיקרוסופט


Quest
הרכישה מתבצעת על רקע האימוץ המהיר של Office 365 במגזר הארגוני, והפיכת SharePoint לפלטפורמת הקולבורציה המובילה לארגונים מכול הגדלים

חברת התוכנה Quest (קווסט), ספקית עולמית של פתרונות לניהול תשתיות IT ואבטחת מידע, הודיעה על רכישתה של Metalogix, ספקית מובילה של פתרונות למיגרציה, ניהול ואבטחת מידע של פתרונות Microsoft SharePoint ו-Office 365.


הרכישה מתבצעת על רקע האימוץ המהיר של Office 365 במגזר הארגוני, והפיכת SharePoint לפלטפורמת הקולבורציה המובילה לארגונים מכול הגדלים. הרכישה של Metalogix מחזקת את פלטפורמת ניהול מוצרי מיקרוסופט (Microsoft Platform Management) של Quest ומרחיבה את היכולות שלה לתמיכה ב-SharePoint, בגרסת הענן SharePoint Online וב-OneDrive for Business. בנוסף, הרכישה מגדילה את היכולות של פלטפורמת Quest לסייע לארגונים לנהל בצורה קלה תכולות עבודה (workloads) על גבי תשתיות מיקרוסופט ואפליקציות הקולבורציה שלה.


המעבר של ארגונים לענן מגדיל את הסיכונים והמורכבות של הגנה, ניהול וציות לרגולציה. פתרונות Quest Microsoft Platform Management משמשים לביצוע מיגרציה, ניהול והגנה של למעלה מ-180 מיליון משתמשים בעולם עבור סביבות און פרמיס, ענן והיברידיות. Quest גם משמשת כשותפה מובילה של מיקרוסופט, ונחשבת כאחד ה-ISV's הגדולים של מיקרוסופט ברמה העולמית, עם פורטפוליו עשיר של פתרונות לניהול מספר רב של פלטפורמות מיקרוסופט – כולל: Active Directory, Exchange, Azure AD, OneDrive for Business ו-Office 365.


ל-Quest, שהוקמה בשנת 1987, למעלה מ-100 אלף לקוחות ברחבי העולם, וקהילת משתמשים המונה למעלה מ-4 מיליון מקצועני IT. החברה מתמחה בעולמות של ניהול וניטור בסיסי נתונים ותשתיות; ניהול תשתיות מיקרוסופט; הגנת מידע; ניהול תחנות קצה; וניהול זהויות וסביבות משתמשים.


ג'ף הואן, יו"ר ומנכ"ל Quest, ציין כי "ההכרזה מחזקת ומדגישה מחדש את המחויבות שלנו להשקיע בטכנולוגיות המאפשרות חדשנות והגדלת הערך ללקוחותינו ולשותפינו. הרכישה של Metalogix הינה דוגמא מרכזית לאופן בו אנו מיישמים את ההתחייבות שלנו, ולאופן שאנו מציעים ללקוחותינו להתמודד עם האתגרים שלהם."


טרוור האלאביצ'ק, מנכ"ל Metalogix, ציין כי "אנו נרגשים להצטרף למשפחת Quest ולהוסיף את הטכנולוגיה והניסיון שלנו לטובת פורטפוליו הפתרונות הגדל במהירות של החברה, ואשר מיועד לסייע לארגונים למקסם את הערך מההשקעה בפתרונות מיקרוסופט. בעקבות ההכרזה, לקוחות ושותפי Metalogix יוכלו ליהנות מהפתרונות שלנו בתחום מיגרציה וניהול של SharePoint כחלק מסוויטה רחבה של פתרונות הכלולים במשפחת מוצרי Quest Microsoft Platform Management. ביחד עם Quest אנחנו מייצרים עולם חדש של הזדמנויות ללקוחותינו ושותפינו עם סוויטה מלאה של פתרונות לכול צרכי הניהול של Office 365 ו-SharePoint."


מייקל טווידל, נשיא ומנהל כללי של חטיבת Quest Microsoft Platform Management, ציין כי "הוספת תוכנות למיגרציה, ניהול ו-governance לפלטפורמת SharePoint ו-One Drive מחזק את ההובלה של Quest בתחום, ואת היכולת של הפתרונות שלנו לפעול במגוון סביבות – און פרמיס, בענן או בסביבה היברידית. התוספת של פורטפוליו Metalogix נותן לנו יכולת רחבה יותר לסייע לארגונים לנהל את כול האספקטים הקיימים סביב תכולות העבודה הארגוניות הקיימות בסביבת Office 365."



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS

כתבות נוספות

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il