TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

גרטנר הכריזה על ServiceNow כמובילה בריבוע הקסם,


ServiceNow
לימור אפיק: "ServiceNow מציעה ללקוחות פלטפורמה שמסייעת בעמידה בתקנות ה- GDPR"

חברת ServiceNow, מובילה עולמית בתחום של תהליכי אוטומציה חכמים בענן, קוטפת מגרטנר תארים בזה אחר זה, ולאחרונה הוכרזה כמובילה בריבוע הקסם, בקטגורית ניהול סיכונים. הישג זה מצטרף לדירוג שקבלה מגרטנר ברבעון הקודם, כמובילה בקטגורית פרודוקטיביות לגופי האנטרפרייז, במודל של PaaS.
ServiceNow השכילה לאחד את כל מערך החוקים והתקנות הנוגעים לאבטחת מידע, IT וניהול סיכונים ב- Now Platform®, וכך היא מייעלת את כל התהליכים הארגוניים הנוגעים לניהול סיכונים. דרך תהליך ניטור מתמשך, תעדוף ואוטומציה לקוחות יכולים להגיב לסיכונים עסקיים בזמן אמת.

בשילוב עם מודול אבטחת המידע של ServiceNow, לקוחות יכולים:
ליישר קו עם הסיכונים העסקיים כדי להשיג את היעדים העסקיים של הארגון
להפוך את המענה לסיכוני סייבר, IT או סיכונים תפעוליים לאוטומטי לשם קבלת תגובה מהירה
להפוך סיכונים הנובעים מגורם צד שלישי לאוטומטים ולשלב עם כלי אבטחת מידע קיימים לקבלת שקיפות מלאה.
ליישר קו עם רגולציית ה- GDPR.

"בעבר היה נהוג כי תהליכי עמידה ברגולציה מטופלים ע"י יחידה צרה בתוך הארגון" אמר סיאן קונברי, סמנכ"ל ומנהל כללי של מערך אבחת מידע וסיכונים ב- ServiceNow. "אך בעידן בו הארגונים דיגיטליים לחלוטין, העסק כולו צריך לקחת חלק בתהליכי קבלת ההחלטות הנוגעים לאיומי סייבר, IT ותפעול, זאת במטרה לשמור על ביטחון מלא."


"הפלטפורמה שלנו רלוונטית כעת מסיבה נוספת" אומרת לימור אפיק, מנהלת אזורית, ServiceNow. "עם הכניסה של תקנות ה- GDPR לתוקף, בסוף חודש מאי – ארגונים רבים, גם בארץ, עדין מוצאים את עצמם אובדי עצות מול התקנות הקפדניות והמקיפות. הפלטפורמה של ServiceNow כוללת רכיב לזיהוי היישומים המכילים מידע אישי ומספקת כלי לניהול ועמידה בתקנות החדשות וליכולת זו – יש ערך עצום בעיני הלקוחות."


ServiceNow יכולה לסייע בתחומים הבאים, הנוגעים ל-- GDPR:
יבוא דרישות ה- GDPR וניהול המדיניות הארגונית בנושא
ניהול העמידה של גופי צד שלישי בתקנות ה- GDPR
תהליכי הערכה של מנגנוני הגנת מידע (DPIAs)
הערכת סיכונים בהתאם לתקנות
עמידה בדרישות הרישום והתיעוד
מיפוי של מידע אישי (PII)
התראה על פריצה תוך 72 שעות
לוח מכוונים לקצין הגנת מידע (DPO)

אודות ServiceNow
ServiceNow הופכת את העבודה לטובה יותר ברחבי הארגון. התהליכים הארגוניים מתבצעים בצורה פשוטה יותר, והמשימות המורכבות, מרובות השלבים, הופכות לקלות וזורמות יותר עבור העובדים. האפליקציה של ServiceNow הופכת תהליכים עסקיים לאוטומטים, חוזה אותם, הופכת אותם לדיגיטליים ומייצרת אופטימיזציה, בתחומי ה- IT, שירות לקוחות, אבטחת מידע ומשאבי אנוש, ליצירת חוויה טובה יותר עבור העובדים, המשתמשים והלקוחות. ServiceNow (NYSE:NOW) היא הדרך הטובה יותר לביצוע תהליכים בארגון. למידע נוסף, בקרו ב- www.servicenow.com



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il