TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

לראשונה אחרי עשרות שנים - מלונות חדשים ייבנו בים המלח


משרד התיירות
משרד התיירות ורשות מקרקעי ישראל מודיעים על זכיית חברת "אלעד מלונות" במכרז להקמת 2 בתי מלון בעין בוקק. המלונות יכללו כ-400 חדרי לינה

שר התיירות, יריב לוין: ״אנו ממשיכים במהפכת התיירות בים המלח ובמינופו כיעד תיירות אטרקטיבי וחדיש. לאור הגידול המשמעותי במספר התיירים המגיעים לישראל, אני מברך על תחילת תהליך בניית מאות חדרים חדשים בים המלח לראשונה מזה שנים. יחד עם הטיילת שכבר הושקה, אנו עתידים לראות שטחי מסחר ובילוי, ובעיקר תנופה במספר חדרי המלון שיתרמו לתעסוקה ולכלכלה באזור".


ערן ראובני, מנהל מרחב עסקי דרום רמ"י: "מכרז זה הוא ראשון באזור ים המלח לאחר קרוב ל 20 שנים, בהם לא נבנו בתי מלון חדשים באזור. מדובר במכרז מיוחד וראשון מסוגו למלונאות , לפיו מחיר הקרקע הוא מינימלי וקבוע, והתחרות היא על גובה הוצאות הפיתוח, כאשר המדינה באמצעות החברה להגנות ים המלח מסבסדת סכומים ניכרים מהוצאות אלו".


שימי דניאל, מנכ"ל חל"י: "מדובר באירוע מכונן ומחולל שינוי אזורי, עם סיום עבודות התשתית ולאחר ההשקעות הרבות שביצענו באזור בשנים האחרונות אנו עומדים בפני השלב הראשון של הרחבת מתחם המלונאות ויחד עם רמ"י בחרנו זוכה לבניית העתודה המלונאית הראשונה שנבנית באזור מזה 30 השנים האחרונות, אנו מאמינים כי זוהי הסנונית הראשונה לצד הפיתוח האזורי המסיבי אשר תזמין התעניינות רבה מצד משקיעים ויזמים בינלאומיים המאמינים באזור הייחודי הזה".


פרויקט פיתוח התיירות באזור ים המלח תופס תאוצה - משרד התיירות ורשות מקרקעי ישראל מודיעים על זכיית חברת אלעד מלונות בע"מ בחוזה חכירה ל-49 שנים עם אפשרות להארכה לעוד 49 שנים של שני מגרשים.


הזוכה תשלם עבור כל מגרש 2,379,660 ₪ עבור הקרקע ועוד הוצאות פיתוח בסך 6,710,340 ₪ שיועברו לתכנית הפיתוח, שתנוהל על ידי החברה הממשלתית להגנות ים המלח (חל"י) זרוע הביצוע של משרד התיירות.


גודל המגרש הגדול הוא 24 דונם וגודל המגרש הקטן הוא כ-20 דונם והם נמצאים בצמוד למלון ישרוטל ים המלח. כל מגרש יכלול כ-180 חדרים, שיקדמו הבאת תיירים לאזור. כחלק מהמכרז, 30 אחוזים מיחידות הלינה יוכלו לשמש לאכסון מלונאי מיוחד. המכרז יועד ליזמים, שקיבלו המלצה משרד התיירות בלבד. כמו כן המכרז כלל תנאים ייחודיים, ובין היתר, מחיר הקרקע היה קבוע וידוע מראש והתחרות היתה על גובה הוצאות הפיתוח.
שני המגרשים הם חלק מתוכנית מאושרת הכוללת מרכז מסחרי ,אשר ישרת גם את האזור העתידי וכן מרכז כנסים אזורי.


שיווק המגרשים התאפשר לאחר שנים רבות בהן לא הוקמו בתי מלון חדשים באזור ובהינתן ההסכם ארוך הטווח של המדינה עם מפעלי ים המלח אשר מעניק וודאות למשקיעים ויזמים.
משרד התיירות פועל רבות במטרה להגדיל את היקף התיירות באזור ים המלח, שנהנה מהתפוסה הגבוהה ביותר במלונות בישראל בממוצע שנתי. המשרד חנך ב-2017 16 חופים חדשים ונגישים, באזור המלונות בים המלח, בין עין בוקק לחמי זוהר, והכל פתוח חינם לציבור. באמצעות חברת הבת, החברה להגנות ים המלח (חל"י), הקים משרד התיירות גם טיילת חדשה ומודרנית לאורך 4 ק"מ. עבודות התשתית והפיתוח נעשו באזור בהשקעה של כחצי מיליארד ₪ אותם ביצעה החברה הממשלתית להגנות ים המלח - זרוע הביצוע של משרד התיירות.


כעת, מגיע השלב הראשון להקמת חדרי מלון נוספים באזור.
רקע: בהחלטת ממשלה שהוביל משרד התיירות הוקצו 833 מיליון ₪ לשיקום ים המלח. משרד התיירות נותן מענקים ליזמים המעוניינים להקים או להרחיב בתי מלון באזור. זאת, בעקבות החלטת הממשלה להקצות משאבים לפיתוח תשתית תיירותית וסביבתית של ים המלח, ובמסגרת החוק לעידוד השקעות הון.

התכנית מאפשרת ליזם לבנות ולפתח בכל מגרש מהשניים 198 חדרי מלון. יש אפשרות לאיחוד ליצירת פרויקט משותף (כולל תוספת עבור בניה ירוקה). המגרשים נהנים מקרבה מרבית למרכז המתוכנן ותכנית הפיתוח העתידית של מתחם התיירות החדש שיוקם בהמשך.
ליזמים עומדת האפשרות לקבלת מענקי הקמה ממשרד התיירות במסגרת החוק לעידוד השקעות הון.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il