TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

חברת אבטחת הסייבר Bitglass נכנסת לשוק הישראלי


שמעון אמויאל, מנכ"ל אבנט תקשורת:
טכנולוגיות CASB של החברה מגנות על 100,000 אפליקציות ענן שאינן מאובטחות על ידי פתרונות קיימים – ו-95% מהן לא אושרו לשימוש על ידי מחלקות ה-IT

חברת אבטחת הסייבר Bitglass נכנסת לשוק הישראלי והיא מינתה את אבנט תקשורת למפיצה של מוצריה בארץ. אבנט תקשורת (מקבוצת רד בינת) תפעיל את מערך ההפצה שלה – המונה מאות משווקים ברחבי הארץ – למכירה, הטמעה ותמיכה של הפתרונות בקרב מאות אלפי עסקים בישראל.


Bitglass נוסדה בשנת 2013 על ידי מספר מומחי אבטחה בעלי ניסיון עשיר בתעשייה במטרה למלא את החלל הקיים במערכי האבטחה הקיימים של ארגונים שמתקשים להתמודד עם אבטחת אפליקציות הענן שבהן נעשה שימוש על ידי מגוון מכשירי קצה מנוהלים ולא מנוהלים.


ברוב הארגונים העובדים מסוגלים לגשת למידע הארגוני שבענן (מיילים וקבצים), אפילו ממכשירים לא מנוהלים, בצורה ישירה אחרי אימות בסיסי של משתמש + סיסמה. גישה פשוטה זו חושפת את הארגון לשורה של סיכוני אבטחה פוטנציאליים שאין להם מענה בפתרונות האבטחה הקיימים כמו פיירוול, אנטי וירוס, Mail Relay ועוד .


במטרה להתמודד עם סיכוני האבטחה הללו, פיתחה Bitglass דור חדש של מערכות CASB – Cloud Access Security Broker – שהוא רכיב אבטחה ענני, מעין נקודת ביקורת המתווכת בין אפליקציות הענן לבין עובדי הארגון בעת שהם משתמשים בכל מכשיר, בכל עת ומכל מקום. הפתרונות מספקים שקיפות, עמידה ברגולציות, הגנה בפני איומי סייבר לא ידועים (Zero Day), הגנה על המידע ומתן שליטה למניעת זליגת מידע (קבצים לדוגמה) ועוד.


טכנולוגיות Bitglass מספקות הגנה על כ-100,000 אפליקציות שעל פי ההערכות 95% מהן לא אושרו לשימוש על ידי מחלקות ה-IT. הן מגנות על אפליקציות מנוהלות כמו: Office 365, Salesforce, G-Suite וכן אפליקציות אישיות בלתי מנוהלות כמו: Twitter Facebook, Dropbox ורבות נוספות. הפתרונות מוצעים כשירות SaaS על גבי מערך השרתים של AWS והם אינם מחייבים כל התקנה של Agent במכשיר הקצה.


פתרונות Bitglass אומצו והוטמעו על ידי חברות וארגונים ברחבי העולם במגוון של שווקים וורטיקליים וביניהם: פיננסים, רפואה ובריאות, ייצור, חינוך ואקדמיה ועוד. לפני כחודש הכתיר ה-Wall Street Journal את Bitglass כאחת מחברות הטכנולוגיה שכדאי לעקוב אחריהן.


שמעון אמויאל, מנכ"ל אבנט תקשורת: "Bitglass היא אחת החברות היחידות בעולם שמתמחה באופן בלעדי בטכנולוגיות CASB והראשונה בתחום זה להציע את מוצריה בישראל. עסקים וארגונים בישראל ימצאו בפתרונותיה רובד אבטחה חיוני לאתגרים שמציבות אפליקציות ענן מנוהלות ולא מנוהלות במגוון מכשירי קצרה מנוהלים ולא מנוהלים. הטמעה של פתרון מסוג זה עשויה להיות נקודת מפנה ביכולת של עסקים להתמודד עם אתגרי האבטחה בתחום זה שיש בו כיום חסר ממשי של יכולות".
אבנט תקשורת היא המפיצה בישראל של שורה מותגים בינלאומיים מובילים נוספים וביניהם: Microsoft, Hitachi Vantara, Commvault, Avaya, Adobe, SAP, Sophos ועוד.






טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il