TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

קרן פימי רוכשת 9% ממניות חברת עמיעד מערכות מים, תמורת כ- 5.3 מיליון דולר, מחיר השוק בבורסת ה- AIM בלונדון


פימי
החברה נסחרת בבורסת ה- AIM בלונדון והעסקה בוצעה במחיר השוק, כ-2.6 דולר למניה וסה"כ תמורת העסקה הינה 5.3 מיליון דולר

עמיעד מערכות מים נוסדה בשנת 1962 והיא מעסיקה מעל 700 עובדים ברחבי העולם. המפעל המרכזי של החברה נמצא בקיבוץ עמיעד שבצפון. החברה הונפקה בבורסת ה-AIM בלונדון בשנת 2005 וקיבוץ עמיעד הוא בעל השליטה הנוכחי עם החזקה של 48.5%. בין בעלות המניות של החברה ניתן למצוא את חברת ברמד של הקיבוצים סער ועברון ואת קיבוץ בית זרע. מנכ"ל החברה הנוכחי, דורי יבזורי, בעבר מנכ"ל חברת תמה, מונה לתפקידו בספטמבר 2016.


עמיעד עוסקת בפיתוח, ייצור ומכירה של מערכות סינון מים המיועדות להגנה על השימוש במים במגזרים התעשייתיים, המוניציפליים, בתחומי השקיה, מי נטל, נפט וגז ובתחומי השימוש הביתי. החברה מתמחה בטכנולוגיית המסננים בעלי יכולות ניקוי עצמי אוטומטיות. החברה היא מהמובילות בעולם בתחומי הפעילות שלה.


בשנת 2017 מחזור המכירות של עמיעד היה כ- 112 מיליון דולר, EBITDA של 8 מיליון דולר (7% מהמחזור) ורווח נקי של 3.2 מיליון דולר (כ-3%). ההון העצמי של החברה נכון לסוף 2017 הוא כ- 61 מיליון דולר, שווי השוק של החברה כיום הוא כ- 59 מיליון דולר.


חברת עמיעד עוסקת בתחום התואם את פרופיל ההשקעות של קרן פימי – חברה בוגרת בעלת מחזור מכירות משמעותי, הפועלת בשוק צומח כמובילת שוק בתחומה ובעלת פעילות בינלאומית בפריסה רחבה.

על קרן פימי
קרן פימי נוסדה בשנת 1996 והינה קרן ההשקעות הפרטית הראשונה בישראל עם הון של 3.2 מיליארד דולר, קרן ההשקעות הגדולה בישראל .
הקרן רוכשת שליטה בחברות ומבצעת בהן תהליכי השבחה משמעותיים. עד כה רכשה הקרן שליטה בכ-88 חברות ומימשה כ- 57 מהן בהיקף עסקאות כולל של למעלה מ- 5.0 מיליארד דולר.
הקרן מעסיקה כיום למעלה מ- 27,000 עובדים ופועלת ב- 50 מפעלי ייצור בישראל ועוד עשרות מפעלים בעולם.


הקרן משקיעה בחברות ישראליות, שלהן פעילות בינלאומית ענפה והינן מוטות ייצוא.
הקרן השקיעה עד היום במגוון תחומים רב, הכולל את מרבית ענפי התעשייה, המסחר והשירותים. הקרן איננה משקיעה בחברות נדל"ן ובחברות פיננסיות.


עד היום השקיעה פימי בין היתר, בחברות: ריטליקס, ריווליס, מנועי בית שמש, יוניטרוניקס, נובולוג, מגל, תמי 4, שניידר, המלט, אורמת, אופיר , סקופ, מדטכניקה, מרחב, גילת, מטרו מוטור, תאת טכנולוגיות, אורדן, אורלייט, נירלט, תדיראן קשר, איטונג, ליפמן, פורמולה סיסטמס, ר.ה. טכנולוגיות, אוריין, אמ.די.טי., רביב, תה"ל, פריורטק, תדירגן, סולבר, דימר, גבעון, ח. מר, אוברסיז, נייר חדרה, מפעלי חמצן וארגון, פולירם, דלק סן, ג'יפוראס ישראל ועוד.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il