TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

איילון משקיעה עשרות מיליוני ש"ח בפיתוח והטמעת כלים דיגיטליים חדשניים לשיפור השירות לסוכן וללקוח


איילון
מנכ"ל איילון, אריק יוגב הדגיש, כי "לפנינו עדיין עבודה רבה אבל אני יכול לציין בסיפוק, כי אנחנו משיגים את היעדים אפילו קודם למועדים שתוכננו

מנכ"ל איילון, אריק יוגב:
"קידום תחום החדשנות והדיגיטציה – מאבני הדרך של התכנית האסטרטגית של החברה. סיכום תוצאות החציון הראשון של 2018 כבר מעיד על שיפור ניכר בשירות לסוכן וללקוח"

יותר מ-350 סוכני חברת איילון, לקחו חלק בכנס החדשנות והדיגיטל שקיימה החברה במלון דניאל בהרצליה. זהו כנס ראשון מסוגו הממוקד בחדשנות ודיגיטציה, המתקיים במסגרת פעילותה המואצת של החברה לקידום ופיתוח תחום זה, במטרה להעניק לסוכני החברה כלים מעשיים ועדכונים על הנעשה בתחום בארץ ובעולם.

מנכ"ל איילון חברה לביטוח, אריק יוגב, אמר כי "גם הפעילות שלנו בתחום הדיגיטל מוטמעת דרך הפרספקטיבה של חברת סוכנים ונועדה להציף לכם ערך כלפי הלקוחות. קידום החדשנות והדיגיטציה באיילון היא נדבך נוסף בתכנית האסטרטגית שלנו. השקענו עשרות מיליוני שקלים בהקמת התחום ופיתוחו, גייסנו כוח אדם ויועצים בקנה מידה עולמי וביניהם משה תמיר, לשעבר מנהל תחום החדשנות של ג'נרלי ואף הקמנו מחוז דיגיטלי שיחבר סוכנים מתקדמים בעולם הטכנולוגיה למערכות החברה תוך קיצור משמעותי של תהליכים". עוד ציין כי החברה ממשיכה להתמקד בפעילויות הליבה ומתן מענה יצירתי שמייעל ומגביר את כושר התחרות של סוכניה – בכל תחומי הפעילות.


יוגב סקר בדבריו את הפיתוחים הדיגיטליים העדכניים בתחום והדגיש את החיבור הקיים בין חברות הביטוח לבין חברות הטכנולוגיה שמפתחות מוצרים תומכים ומשלימים בפעילותן של החברות במגוון תחומים. "המשך ההתפתחות הדיגטלית בענף פותחת כל העת הזדמנויות חדשות לחברות ולסוכנים כאחד" הוסיף יוגב.


מנכ"ל איילון, אריק יוגב הדגיש, כי "לפנינו עדיין עבודה רבה אבל אני יכול לציין בסיפוק, כי אנחנו משיגים את היעדים אפילו קודם למועדים שתוכננו. השלמנו את רכישת תיק ביטוח החיים והחיסכון של פסגות, הכפלנו את היקף הפרמיות של ביטוחי הבריאות וסיכום תוצאות החציון הראשון של 2018 כבר מעיד על שיפור ניכר בשירות של כל מחלקות החברה. אנחנו עדים לכך הן מתגובות הסוכנים – ולא פחות חשוב, מהמשובים שאנחנו מקבלים מהלקוחות".

יעל יריב, סמנכ"לית בכירה, מנהלת אגף ביטוח כללי – פרט של איילון, ציינה כי תפיסת הדיגיטל של איילון מושתתת על כלים מקצועיים לסוכנים, שהינם חלק בלתי נפרד ממהפכת הדיגיטל של איילון. בניגוד לפעילויות הפוכות שאנו עדים אליהן כיום בענף, הפעילות הדיגיטלית של איילון לא מבטלת את תרומת הסוכן, תרומה שאנו כה מאמינים בה. יריב סקרה את השינויים הצפויים בתחום ביטוחי הדירות באיילון ומסרה כי "מטרתנו ליישם באמצעות הדיגיטל את המגמות של שקיפות, אמון, שיתופיות ופשטות יחד עם המגע האנושי של הסוכן".

יעל פאר, סמנכ"לית, מנהלת אגף שיווק ותקשורת של איילון, אמרה כי "יזמנו את הכנס כדי להעניק לסוכני החברה ערוץ נוסף במסגרתו ייחשפו לנעשה בתחום האינשורטק בארץ ובעולם וכן ילמדו תכנים מעשיים אותם יוכלו ליישם בפעילותם היומיומית. אנחנו שוקדים על פיתוח ממשקים דיגיטליים שיעניקו לסוכני החברה כלים חדשניים, כולל ממשק ישיר למערכות ההפקה של איילון ומוצרים ייחודיים למען מתן שירות מיטבי".

פרדריק בלסן, חוקר חדשנות, דיגיטל והתנהגות, סקר באוזני סוכני איילון מגמות של חדשנות, התנהגות צרכנים ושימוש במובייל ובדיגיטל בארץ ובעולם, בתחום הפרט, בשוק הצרכנות ובעולם העסקים. "חדשנות זה לא רק טכנולוגיה, חדשנות זה לערער על הקיים, להתחבר לתפיסה של ערכים ורעיונות חדשים".

אסף דותן, מייסד ומנכ"ל חברת הייעוץ BO- Business Online : וענבר דותן, שותפה ויועצת בכירה בחברה, נתנו טיפים מעשיים לסוכן לחיזוק הקשר עם המבוטחים באמצעות הכלים הדיגיטליים. הדגימו כלים וערוצים דיגיטליים לשיווק, מכירה ושירות לשימוש סוכני איילון.




טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il