TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

הושק אתר המכר הראשון בישראל לרכישה מלאה של רכב אונליין


האתר החדש
קבוצת הרכב לובינסקי החליטה להיות הראשונה להשיק בישראל אתר מכר לרכישה מקוונת של רכבי מותג MG אותו היא משווקת בלעדית בישראל

בעוד שהעולם צועד לכיוון של קניות באונליין, עולם הרכב עדיין נשרך מאחור ומתנהל במודל הקמעונאות הישנה. חיפוש, התנסות ורכישה של רכבים בישראל עדיין מצריכה הגעה פיזית לאולם התצוגה, וסגירת העסקה מלווה בתהליך מסורבל של טופסולוגיה מעיקה שפוגמת בחוויית הקנייה של הלקוח.

קבוצת הרכב לובינסקי החליטה להיות הראשונה להשיק בישראל אתר מכר לרכישה מקוונת של רכבי מותג MG אותו היא משווקת בלעדית בישראל. מאחורי הפלטפורמה החדשנית עומדת טכנולוגיה של בית התוכנה קוד אואזיס יחד עם מערכות המידע של הארגון, שהיו אמונים על הקמת אתר, תכנון ופיתוח ממשק המשתמש והתממשקות מלאה למערכות ה-CRM, ה- ERPושאר מערכות המידע של קבוצת לובינסקי. הטכנולוגיה הותאמה לצרכים המיוחדים של המיזם למקסום חווית המשתמש ומתן מענה בזמן אמת לארבעת השלבים המרכזיים במסע הלקוח ברכישת רכב: חיפוש, התנסות, רכישה ושימוש.

נוסף על האפשרות לבצע רכישה מלאה של הרכב באתר בתהליך פשוט וקצר זמן, הטכנולוגיה המתקדמת של קוד אואזיס בשילוב מלא עם מערכות המידע של הקבוצה לפעילות משולבת בזמן אמת, מייצרת תהליך משולב דיגי-פיזי, עם 2 מסלולים רזים בדרך לרכישה הדיגיטלית: האחד, נהיגת מבחן עד הבית- לראשונה בישראל, הצרכן יכול להזמין את הרכב לנהיגת מבחן בכל יעד שיבחר, בתאריך ובשעה שנוחים לו, ובזמן אמת, ממש בדומה להזמנת כרטיס לקולנוע. השני, התנסות חינמית של 24 שעות ברכב, בתהליך פשוט של סריקת רישיון הרכב אונליין, עם אפשרות לבחור את הצבע של הרכב, מה שמדמה תהליך קנייה אמיתי.


אפשרויות מתקדמות אלה מבוססות על הטכנולוגיה של קוד אואזיס שמתממשקת באופן מלא למערכות המידע של קבוצת לובינסקי, בזמן אמת, ולהסתנכרן על מלאי הרכבים וזמינותם, כמו גם לבצע יחד אינטגרציה למערכת ניתוח תמונה (OCR) שתאפשר קריאה של נתוני הרישיון שהמשתמש מעלה בצילום בטלפון או המחשב. המסלולים הרזים מסייעים למשתמש במעבר טבעי יותר לרכישה דיגיטלית, לאחר שהתנסה פיזית במוצר בתהליך שכולו דיגיטלי, וכך מהווים תפקיד חשוב בחינוך שוק של הצרכנים לרכישה מקוונת של רכבים. בנוסף, פיתחה קוד אואזיס יחד עם מערכות המידע של הקבוצה טכנולוגיית התממשקות למערכת חיתום דיגיטלי ומערכת סליקה, שמאפשרים לרכוש את הרכב באתר תוך מספר דקות בכמה לחיצות עכבר בלבד.

קבוצת לובינסקי, אחת מקבוצות הרכב המובילות בארץ, נוסדה בשנת 1936 ומייצגת את מותגי פיג'ו, סיטרואן DS ו-MG בישראל משיקה את MG-ZS החדש עם תהליך רכש והתנסות חדשני בישראל באופן דיגיטאלי מלא. תחת הסלוגן Mobile Generation, יוכלו הלקוחות המתעניינים לראשונה להזמין נהיגת התרשמות עם נציג המותג אל כל מקום שיבחרו - ביתם, מקום עבודתם או כל מקום אחר. בנוסף לכך, תוצע לראשונה נהיגת התנסות ארוכת טווח של 24 שעות עם רכבי MG, מתוך הרצון לאפשר ללקוחות להתנסות ברכב ולהתרשם ממנו בפרק זמן ארוך, להראותו לבני המשפחה ועוד. ולבסוף, תהליך ה-Mobile Generation יאפשר ללקוחות לראשונה לבצע רכישה מלאה, כולל אפיון הרכב (צבע, גרסאות וכו') ואף תשלום מלא באמצעות הסמארטפון או המחשב באתר החברה https://mg-israel.co.il ובכל שעה ביממה. עם מסירת הרכב ללקוח, הלקוח יוריד יישומון מותאם לטלפון החכם שיאפשר לו להתנהל מול ממשק דיגיטלי מלא לצורך תיאום תור במרכז שירות או כל ממשק אחר שקשור לרכב כמו: מצב מצבר, סטטוס טיפולים, הסבר על נוריות חיווי, וכו'

בנוסף לכך, בכל רגע נתון יכולים הלקוחות לעבור מהעולם הדיגיטאלי לעולם הפיזי באמצעות יצירת קשר מידית עם צוות המכירות. בהתאם לשיטת מכר חדשנית זו, יבואנית מותג MG לישראל תפעיל אולם תצוגה יחיד בישראל, דבר המאפשר לחברה לחסוך בהוצאות התפעול ועלויות האולמות ולהסב את תקציב זה לטובת מחיר אטרקטיבי בהרבה לרוכשי הרכב.

במהלך זה, השלימה קבוצת לובינסקי פרויקט של טרנספורמציה דיגיטלית שבמהלכו הוסבו תהליכים ארגוניים שונים לעולם הדיגיטלי במערכות המידע עם התבססות על מערכת ממשקים מקיפה מאובטחת שמבטיחה מידע מדוייק בזמן אמת שנשמר רק במערכות הקבוצה . כמו כן חוברו למערכת תחומים נוספים, כגון מערכת לניהול טפסים אלקטרוניים וסגירת תהליכים באמצעות טאבלטים, מערכת OCR המבצעת סריקת נתונים, מערכת המבצעת סליקה דיגיטלית ועוד. פרויקט הטרנספורמציה הדיגיטאלית נמשך שישה חודשים והיקפו הכספי מאות אלפי שקלים.

דני שביט, מנכ"ל קבוצת לובינסקי: "ההגעה הצפויה של רכב הפנאי החדש MG-ZS יצרה בפנינו הזדמנות מציינת לפרוץ את הדרך לאפשר רכישת רכב און-ליין בישראל ולהתוות דרך ממשית לשאר מותגי קבוצת לובינסקי בעתיד. השקענו מאמצים גדולים ואלפי שעות עבודה כדי לייצר ממשק נוח, קל וידידותי ללקוח שמאפשר לו לפעול בהתאם לתרבות הרכישה המקוונת גם בעולם הרכב. המאמץ בהחלט השתלם וכבר כעת מתבצעות עשרות הזמנות לנהיגות מבחן, נהיגות התנסות, הזמנות וגם רכישות מלאות באמצעות הממשק החדש".

אמיר גולן, מייסד ומנכ"ל קוד אואזיס: "אנו שמחים לקחת חלק בפיתוח טכנולוגיה חדשנית ופורצת דרך בעולם הרכב, שלראשונה מפגישה את הצרכן עם המוצר הסופי בתהליך שכולו דיגיטלי עם מערכת שמיועדת למובייל תחילה המשרתת את הצרכן בכל זמן ובכל מקום, ומודים להילה אזמנוב ולצוות הדיגיטל במערכות מידע מחברת לובינסקי על הובלת הפרויקט, אפיון והגדרת ממשק המשתמש. אין ספק שאימוץ הטכנולוגיה ע"י הצרכנים תהיה כרוכה בחינוך שוק לשינוי דפוסי הקנייה הקיימים בענף הרכב, אבל אנו מאמינים שלובינסקי שירתה את יריית הפתיחה בענף תסחף אחריה חברות נוספות בענף, ובעתיד הלא רחוק קניית רכב אינטרנטית בישראל תהפוך לדבר שבשגרה".

אודות קוד אואזיס

קוד אואזיס הינו בית תוכנה בוטיק מוביל בישראל עם ניסיון של 13 שנים בפיתוחי תוכנה מגוונים עבור למעלה מ- 200 לקוחות בישראל ובעולם. החברה ממוקמת בהרצליה פיתוח וכוללת 100 מומחי טכנולוגיה במגוון תחומים. קוד אואזיס מתמחה בפיתוחים חדשניים של פלטפורמות דיגיטליות ומערכות מידע מורכבות עבור חברות מובילות בישראל וסטארט-אפים טכנולוגיים מובילים בעולם בתחומי הייטק, פיננסיים, רכב, תקשורת, צריכה, סחר אלקטרוני, בטחון ועוד. הקבוצה כוללת 2 חברות בנות. חברה בשם Tingz המתמחה בעולמות טרנספורמציה דיגיטלית, תכנון ממשקי משתמש, IoT, אפליקציות דיגיטליות וצ'ט בוטים וחברת Insurtix המוקמת בימים אלו, המפתחת פלטפורמה דיגיטלית מקיפה ראשונה מסוגה בעולם עבור חברות ביטוח.

אודות לובינסקי

קבוצת לובינסקי, שהוקמה לפני למעלה מ-80 שנה, היא אחת מיבואניות הרכב הוותיקות והגדולות ביותר בישראל. הקבוצה מייבאת מכוניות מתוצרת סיטרואן, פיג'ו, DS ו-MG ולצדם מותגים שמתמחים בכלי רכב חשמליים: GOUPIL ו-AIXAM. חברה-בת בשם "ד.ל.ב מוטוספורט" הוקמה במיוחד במטרה לרכז את היבוא והשיווק של דגמי הפנאי וכלי הרכב הדו-גלגליים; תחת חסותה של ד.ל.ב מוטוספורט מיובאים לישראל רכבי הפנאי והשטח של POLARIS ו-TGB, אופנועים ואופניים מתוצרת KTM האוסטרית, אופנועי היוקרה של המותג האמריקניINDIAN , וקטנועי פיג'ו ו-TGB. פרטים נוספים על קבוצת לובינסקי ניתן למצוא באתר https://www.lubinski.co.il.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS

כתבות נוספות

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il