TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

אורקל משיקה זמינות של שירות בלוקצ'יין בענן


אמית זאברי, סגן נשיא בכיר לנושא פלטפורמת הענן של אורקל
עסקים גלובליים פונים לבלוקצ'יין של Oracle כדי לנהל עסקאות במהירות ובאופן מאובטח
שירות בלוקצ'יין בענן של אורקל (Oracle Blockchain Cloud Service) הופך היום לזמין באופן כללי. השירות מאפשר לארגונים לבנות בקלות רשתות בלוקצ'יין כדי לבצע טרנזאקציות מאובטחות ויעילות יותר וכדי לעקוב אחר סחורות באמצעות שרשראות אספקה ​​בקנה מידה עולמי. עסקים ברחבי העולם כבר מפעילים גירסאות מוקדמות של השירות, בהם ארגונים גלובליים כמו: CargoSmart, Certified Origins , Intelipost, Nigeria Customs ו-Solar Site Design ועוד רבים אחרים שכבר אימצו את פלטפורמת בלוקצ'יין של Oracle.

לטכנולוגיית בלוקצ'יין יש את היכולת לשנות באופן יסודי את הדרך בה עושים עסקים בכל ענפי התעשייה, על ידי ביצוע אינטראקציות בצורה יותר מאובטחת, שקופה, יעילה וחסכונית. שירות הענן Oracle Blockchain Cloud Service הוא שירות הבלוקצ'יין המקיף היחיד בשוק המספק ללקוחותיו פלטפורמת פיתוח שבה הם יכולים להשתמש כדי לבנות רשתות משלהם ולשלב אותן במהירות עם Oracle SaaS או עם יישומים של צד שלישי שכבר נמצאים בשימושם, כמו גם עם רשתות בלוקצ'יין אחרות ועם שירותי Oracle PaaS אחרים. הוא גם מאפשר למשתמשים לספק רשתות בלוקצ'יין, להצטרף לארגונים אחרים ולפרוס ולהפעיל חוזים חכמים לעדכון ספר החשבונות (Blockchain Ledger) ולביצוע שאילתות עליו. פלטפורמת הבלוקצ'יין של Oracle ממנפת את עשרות שנות ניסיונה של Oracle בענפי התעשייה השונים ואת האקו-סיסטם הנרחב של שותפיה כדי לשתף ולנהל באופן אמין עסקאות מהימנות עם ספקים, בנקים ושותפי סחר אחרים באמצעות בלוקצ'יין.

"בלוקצ'יין היא מהטכנולוגיות שיעשו את השינוי הגדול ביותר בדורנו", אומר אמית זאברי, סגן נשיא בכיר לנושא פלטפורמת הענן של אורקל. אנו שמחים להכריז על הזמינות של שירות בלוקצ'יין בענן של אורקל, שהינו תוצאה של שנים של מחקר ופיתוח לצד שותפים ולקוחות שלנו. הפלטפורמה של אורקל מאפשרת לארגונים להגדיל את נפח עסקיהם לצמצם תהליכים לא נחוצים ולעשות עסקים עם רשתות מבוזרות ביותר קלות, שקיפות ואבטחה מאי פעם."

פלטפורמת הבלוקצ'יין של Oracle מתבססת על Hyperledger Fabric של Linux Foundation ומסופקת עם רכיבים נוספים כגון מערכת ניהול זהויות, שירותי תשתית קונטיינרים, ניטור מובנה ושירותי REST, המאיצים את ההקמה ואת תהליך הפיתוח המתמשך. Oracle Blockchain Cloud הוא שירות ענן מנוהל המגובה ב-SLA של 99.95% זמינות, וכולל זמינות גבוהה מובנית, וכן יכולות גיבוי ושחזור רציפים של ספר החשבונות, שמאפשרות התאוששות אוטונומית מאסון גם בפריסה באמצעות מרכזי נתונים מרובים.

פלטפורמת ה- Blockchain cloud service Oracle מתחברת בקלות למארג שירותים ויישומים בענן ובחצר הלקוח באמצעות ממשקי API, סביבות פיתוח וכלים נוספים. אורקל מספקת גם יישומי ענן SaaS אשר יעשו שימוש בפלטפורמה זו לשימושים מגוונים כגון מעקב אחר אירועים, זהויות, אחריות, שימוש ועוד.

לדברי מני מלר, טכנולוג ראשי באורקל ישראל, "בלוקצ'יין היא טכנולוגיה מעניינת ומשנה סדרי עולם בפני עצמה, ויחד עם זאת היא מתממשקת למערכות מידע מסורתיות ומודרניות, לכן שירות בלוקצ'יין כחלק משכבת שירותי PaaS בענן אורקל בצורה אוטונומית יהפוך את הבחירה בטכנולוגיה הזו ליישום במסגרת פרוייקטלית לפשוטה, מהירה ונטולת סיכונים בתצורה עננית וגם היברידית".

"פרויקטים של בלוקצ'יין, עוברים במהירות משלב הפיילוט לסביבת ייצור כאשר גופים מסחריים וממשלתיים/ציבוריים רואים את הערך המוסף של טכנולוגיה, המיישמת ספר חשבונות מבוזר וחוזים חכמים", אומר רוברט פארקר, סגן נשיא ביחידת התעשיה והיצור ב- IDC. "ככל שהמערכות יהיו מרכזיות יותר, יידרשו פלטפורמות ברמת אנטרפרייז, שהן מעבר להתקנות קוד פתוח בלבד,ואשר כוללות אבטחת מידע, סקלאביליות, יכולות ניהול, וקישוריות".

ציטוטים של ארגונים גלובלים המשתמשים בשירות הבלוקצ'יין בענן של אורקל:

לטכנולוגיית בלוקצ'יין יש כוח להשפיע כמעט על כל ענפי התעשיה ולהיות מיושמת בכל הוורטיקלים, החל מתחבורה, שרשרת אספקה ולוגיסטיקה, אנרגיה, קמעונאות וסחר אלקטרוני, עד לשירותים פיננסים ומגזר ציבורי. ארגונים שונים, כולל מספר קבוצות קונסורציום בתעשיה, משתמשים כבר בשירות Cloud Blockchain Cloud כדי להקל על עסקאות, לעקוב אחר סחורות באמצעות שרשראות אספקה ​​ולהפחית עלויות, בהם: חברות ספנות מובילות, יצרנים רב-לאומיים, יצרני מזון ואנרגיה. לדוגמא, אורקל הצטרפה לקונסורציום הבטיחות במזון, והיא חברה בקבוצת פתרונות תעשיית הטלקום, בה היא חברה בקבוצת עבודה על בלוקצ'יין.

"אנו משתמשים בשירות בלוקצ'יין בענן של אורקל כדי לפתח אפליקציה שתסייע לפשט את תהליכי התיעוד המורכבים שמסרבלים את עבודתנו בתעשיית הספנות", אמר סטיב סיו, מנכ"ל CargoSmart. "האופי המקיף של השירות מאפשר לנו להפוך במהירות אבות טיפוס למוצרים קיימים בתוך סבבים של 12 שבועות. עד כה, ראינו שיפור בפריון של יותר מ-30% בהשוואה לפלטפורמות בלוקצ'יין אחרות שניסינו. דרישות נוספות מבחינתנו הן הניהול המשולב וכלי האינטגרציה, המאפשרים לשותפים עסקיים לנטר את כל פעילויות הבלוקצ'יין שלהם ואת תקינות הרשת".

"עזרנו בהקמת רשת האנרגיה בבלוקצ'יין בתחילת השנה, אחרי שהבנו שהגורמים הפועלים באקוסיסטם של פרויקטים סולארים זקוקים למקור אחד של אימות מול רישומים שאינם ניתנים לשינוי, על מנת להיות בטוחים במידע לגבי הסטטוס של כל פרויקט", אמר ג'ייסון לויאט, מנכ"ל Solar Site Design. "אנחנו יכולים עכשיו לתכנן את הסטטוס של כל פרויקט, לרשום דרישות ואת ערך ההחזרים הכספיים (תמורת חשמל) בזמן אמיתי. אנו מרוצים מהאופן שבו פלטפורמת הפיתוח של NetSuite ((SuiteCloud ופלטפורמת הבלוקצ'יין של אורקל משתלבות עם API של בלוקצ'יין בחבילה אחת, מה שמאפשר לנו לבדוק דרכים חדשות לפתח חוזים חכמים, לנהל פרויקטים ותוכניות של החזרים כספיים".

משאבים נוספים
נסו את הפלטפורמה Oracle Cloud Platform
צפו ב-Oracle Blockchain Cloud Service webcast הבוקר ב-9:00 שעון PST
קבלו מידע נוסף על Oracle Blockchain Cloud Service
קבלו מידע נוסף בעיר הקרובה אליך בשולחן העגול של Oracle Blockchain
עקבו אחר הפלטפורמה של Oracle באמצעות בלוג, Facebook ו-Twitter

על Oracle
Oracle Cloud מציע חבילות יישומי SaaS מלאות ל-ERP, HCM ו-CX, וכן פלטפורמת מסד נתונים כשירות (PaaS) ותשתית כשירות (IaaS) שהן הטובות ביותר מסוגן, ממרכזי נתונים ברחבי אמריקה, אירופה ואסיה. לקבלת מידע נוסף על Oracle (NYSE:ORCL) בקרו אותנו ב-oracle.com.

סימנים מסחריים
Oracle ו-Java הם סימנים מסחריים רשומים של Oracle ו/או של חברות כלולות. לשמות אחרים יכולים להיות סימנים מסחריים של בעליהם בהתאמה.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il