TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

אביסרור משה ובניו, משיקה דירה לדוגמה בעיצובה של אריאלה שניאור, בפרויקט המוביל 431-מערב רחובות


דירה לדוגמה- אביסרור- מערב רחובות 431- קרדיט סוזי לוינסון
שכונת אבן גבירול, בה ממוקם הפרויקט, נבחרה לאחרונה לאחת השכונות המבטיחות ביותר בארץ, הסמוכה לצירים ראשיים ולמוסדות חינוך וציבור מרכזיים

יורם אביסרור, סמנכ"ל השיווק של אביסרור משה ובניו, מסר: " אנו שמחים להודיע על פתיחת שיווקו של המגדל התשיעי בפרויקט היוקרה הכולל 12 מגדלי פאר הנישאים על פני 12-20 קומות ובניינים מדורגים, במסגרתו יוצעו תנאי רכישה מיוחדים ללקוחותינו".


עוד הוסיף אביסרור, "קצב המכירות של פרויקט רחב היקף זה משביע רצון ומלמד על גידול בדרישה של פרויקטים מסוג זה ברחובות, המושכים קהל איכותי ובעלי מקצועות חופשיים. הרוכשים השכילו להבין כי מיקום מנצח הסמוך לצירים מרכזיים כמו כביש 4 ו- 431 לצד סטנדט בניה גבוה, מהווים מרכיבים משמעותיים בעת רכישת דירת מגורים ותורמים רבות לאיכות החיים ולחווית המגורים".

אביסרור משה ובניו, משיקה דירה לדוגמה בעיצובה של המעצבת המובילה אריאלה שניאור, בפרויקט היוקרה 431-מערב רחובות. שכונת אבן גבירול בה ממוקם הפרויקט, נבחרה לאחרונה לאחת השכונות המבטיחות ביותר בארץ סמוכה לצירים ראשיים ולמוסדות חינוך וציבור מרכזיים. החברה, הודיעה בימים אלו על פתיחת שיווקו של המגדל התשיעי בפרויקט היוקרה הכולל 12 מגדלי פאר בני 20 -12 קומות ובניינים מדורגים, במסגרתו יוצעו תנאי רכישה מיוחדים ללקוחות החברה.


הדירה המוצגת לדוגמה הנה בת 4 חדרים הכוללת מטבח רחב ידים בשילוב אי היוצר חיץ עם הסלון, יחידת הורים ושני חדרים ילדים נוספים, שתי אמבטיות, חדר שירות עצמאי ומרפסת מפנקת. בעיצוב הדירה ביקשה שניאור לייצר אווירה חמימה וביתית, המתאימה לקהל יעד רחב ככל שניתן ועשתה זאת באמצעות בחירת ריהוט ואביזרים משלימים בסגנון אקלקטי מודרני עם נגיעות וינטג' עדכניות.


פרויקט המגורים של חברת אביסרור משה ובניו, כולל דירות בגדלים שונים: 4-5 חדרים עם מרפסות, דופלקסים מפנקים בני 6-7 חדרים ופנטהאוזים מפוארים בסטנדרט בנייה מהגבוהים בארץ. הדירות בעלות מפרט עשיר ורמת גימור גבוהה, לובי דו קומתי מפואר, חדר אופניים ועגלות, חדר דיירים וחניון תת קרקעי. המתחם שופע במדשאות ושבילים הולנדיים, ממוקם בחלקה המערבי של רחובות בקרבת פרדסים המשרים אווירה פסטורלית באזור.


קומפלקס המגדלים משקיף לפארק המשתרע על פני שטח של 12 דונם ובסמיכות למוסדות חינוך ותרבות מהמובילים בעיר. פרויקט המגורים המפואר נוח ונגיש ליציאה לכביש 4 ולכביש- 431.
לפרטים נוספים: *5508
אתר האינטרנט: www.avisror.com


אודות החברה
אביסרור משה ובניו, הנה חברת בנייה יזמית, מתכננת ומבצעת מהוותיקות והיציבות בענף הבנייה בישראל, הפועלת בתחום המגורים והמסחרי כאחד. החברה בבעלות פרטית, הוקמה בשנת 1978 על ידי משה אביסרור המשמש כיום כנשיא החברה ובניו מכהנים בתפקידים שונים בהנהלה הבכירה. כחברה משכנת היא מסווגת בדירוג בסיווג בלתי מוגבל (דירוג ג') ובנוסף להיותה חברה קבלנית רשומה לביצוע עבודות ממשלתיות ועבודות תשתית ופיתוח.


החברה מהווה את חוד החנית הטכנולוגית בתחום הנדל"ן, מתמחה ובונה בטכנולוגיות המתקדמות בעולם התואמות את תו התקן ISO9002 של מכון התקנים הישראלי, המבטיח בקרת איכות, תכנון לפרטים, סטנדרט של איכות ותודעת שירות מהגבוהות בענף.
אביסרור משה ובניו, נמצאת בצמיחה מתמדת ובפריסה ארצית עם עשרות פרויקטים באזורי באר-שבע, רחובות, פתח תקווה, בת ים, מודיעין, ראש העין, יבנה ואשקלון. בקרוב תרחיב את פעילותה לערים נוספות באזור המרכז. במקביל לפעילותה הענפה ברחבי הארץ, מציעה החברה פרויקטים במסגרת "מחיר למשתכן" בגדרה, ראשל"צ ובאר-שבע.


החברה חרטה לה לדגל את נושא תודעת השירות ומשקיעה בכך משאבים רבים לרווחת קהל לקוחותיה. נוסף לכך, תרומה לקהילה מהווה נר לרגליה והיא פועלת רבות בסיוע לאוכלוסיות מוחלשות מסקטורים שונים.
אביסרור משה ובניו, הנה נותנת החסות הראשית של אלופת ישראל בכדורגל, הפועל באר-שבע.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il