TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

Virtual Crypto משיקה את NetoBit ATM


אלון דיין, מנכ"ל Virtual Crypto
כספומט שיאפשר קניה ומכירה מיידיות של מטבעות ביטקוין

חברת הסטארט אפ הישראלית Technologies Ltd. Virtual Crypto (www.virtual-crypto.com) מראש העין (OTCQB: VRCP), העוסקת בפיתוח ואספקת פתרונות להנגשה לציבור של מטבעות קריפטוגרפיים, דרך כספומטים, טאבלטים, מחשבי PC וטלפונים חכמים, משיקה את ה-NetoBit ATM, כספומט שיאפשר קניה ומכירה מיידיות של מטבעות ביטקוין.


בניגוד לרוב מכשירי כספומט הביטקוין האחרים בעולם, המאפשרים רק קניה של ביטקוין, ה-NetoBit ATM של Virtual Crypto הוא פלטפורמת כספומט דו כיוונית המאפשרת למשתמשים להמיר מטבעות ביטקוין לכסף רגיל – למכור ביטקוין, וכן להמיר כסף רגיל לביטקוין – לקנות ביטקוין. למיטב ידיעת החברה, ה-NetoBit ATM הוא הכספומט הראשון והיחיד בעולם המאפשר בזמן אמת המרה קניה ומכירה של ביטקוין. המוצר, שתומך כבר כעת ברוב מטבעות הכסף המקובלים כיום, זמין לרכישה ברחבי העולם.


ה-NetoBit ATM הוא המוצר השני בסדרת מוצרי התוכנה והחומרה NetoBit של Virtual Crypto. באפריל השיקה החברה את המוצר הראשון, פלטפורמת הטאבלטNetoBit Pay , שמאפשרת לעסקים בכל רחבי העולם לקבל תשלומים במטבעות וירטואליים בזמן אמת ובאופן מאובטח, תוך הגנה מתנודתיות בשער המטבעות וערבות לכל עסקה בשווי של עד ל-3,000 דולר.


שוק הכספומטים למטבעות קריפטו בו פועלת Virtual Crypto מאופיין בשיעורי צמיחה יוצאי דופן. על פי מחקר של חברת Coherent Market Insights מאוקטובר 2017, היקף השוק ב-2017 היה 14 מיליארד דולר, אך הוא צפוי לצמוח בקצב שנתי ממוצע (CAGR – Compound Average Growth Rate) של 46% בין השנים 2017 ל-2025.


פתרונות NetoBit בכלל וביניהם ה-NetoBit ATM שונים מפתרונות רבים אחרים בשלושה מישורים לפחות. ראשית, אלגוריתם האימות של Virtual Crypto מסוגל לחזות ברמה גבוהה מאד של דיוק ושל מהירות אם עסקת מטבע הקריפטו תאושר בבלוקצ'יין מיד ברגע שידור הטרנזקציה ועוד בטרם חיתום הבלוק, ובכך מאפשר לאשר את עסקת הקריפטו בתוך שניות עד דקות במקום בתוך 10 דקות עד 24 שעות ולאחר תהליך של שישה אישורים, כפי שקורה היום. כתוצאה מכך Virtual Crypto מסוגלת ליצור חוויה נעימה ומידית של הטרנזקציה וכן למזער את הסיכוי להונאות מהסוג שיכול להתבצע בתהליכים הארוכים הרגילים של אישור הטרנזקציה. כתוצאה מכך, לקוחות NetoBit ATM יכולים למשוך מזומן ולהעביר כספים מהארנק הדיגיטלי שלהם ואליו בתוך מספר שניות.


שנית, באופן רגיל, מפעילים של פלטפורמת מסחר במטבעות קריפטו מאפשרים ללקוח המבצע טרנזקציה לנהל אינטראקציה עם בורסת קריפטו אחת בלבד, ולכן הלקוח כבול לשער החליפין המוצע על ידי אותה בורסה. Virtual Crypto מאפשרת ללקוח לעבוד עם מספר בורסות קריפטו בו זמנית עבור כל טרנזקציה. באופן זה מסוגלים האלגוריתמים של Virtual Crypto לאתר באופן מידי את עסקת הקריפטו הטובה ביותר המציעה את שער החליפין האטרקטיבי ביותר בעמלה הנמוכה ביותר בזמן ביצוע הטרנזקציה. יכולת זו מאפשרת לחברה להגן על הטרנזקציה מתנודות מטבע העשויות להתרחש במידה והעסקה מאושרת בטווחי הזמן הארוכים המקובלים כיום ואף להציע אחריות לעסקאות בשווי של עד ל-3,000 דולר.

שלישית, הטמעת מערכת ניהול כספים של Virtual Crypto מאפשרת להפעיל מספר רב של עמדות ATM ונקודות מכירה במטבעות קריפטו תוך מתן כלי ניהול ומעקב אחר תזרימי הכספים בכל עמדה ועמדה. בין היתר, יכולות המערכת מאפשרת להציב גבולות למחירי המטבעות בכל טרנזקציה, להגדיר את ה-KYC (זיהוי הלקוח – Know Your Customer) בהתאם למדינות שונות, לבצע התאמות לרגולציות שונות ולקונפיגורציות שונות, לנהל סיכונים וכן להציג נתונים סטטיסטיים והפקת דוחות כספים הכוללים פירוט עסקאות על כל נקודות המכירה. יכולות אלה שונות מפתרונות רבים אחרים המציעים הצגת עסקאות על מוקד טרנזקציות אחד בלבד.


אלון דיין, מנכ"ל Virtual Crypto, מסר בתגובה להכרזה: "אנו ממשיכים לקבוע סטנדרטים עבור התחום המשגשג של מטבעות קריפטוגרפיים. האלגוריתם הקנייני שלנו קיצר את זמן הטרנזקציה הטיפוסי מסדר גודל של 10 דקות עד 60 דקות לרמה של כמה שניות. בשלב זה, מכשירי ה-Netobit ATM משלבים מהירות, תעריף עסקה אטרקטיבי, עם הנוחות של כספומט ומעניקים ללקוחות אפשרות לקנות ולמכור ביטקוין תוך שימוש בכסף רגיל. התוצאה היא חוויית מסחר משופרת מאד עבור הלקוחות, מה שיהפוך את המוצר לאטרקטיבי הן עבור שותפינו העסקיים והן עבור הצרכנים".


חברת Virtual Crypto Technologies Ltd. הוקמה בינואר 2018 על ידי צוות יזמים ישראלים הכולל את המנכ"ל אלון דיין, המדען הראשי ד"ר רועי יצחק ומומחה הקריפטו גיא כורם. אלון דיין שימש בין היתר כמייסד משותף ומנכ"ל של חברת התקשורת האלחוטית Celliboost ושל חברת הסייבר L1-Systems Ltd.. ד"ר רועי יצחק הוא מומחה למתימטיקה שימושית ולאלגוריתמים של ביג דטה, שצבר ניסיון עשיר במחקר יישומי ובאקדמיה בתחומים דוגמת כריית נתונים וניתוח רשתות. בין היתר, פיתח ד"ר יצחק אלגוריתמים עבור החברות Gett (לשעבר Get Taxi) ו-Fiverr, והוביל צוותי מו"פ ב-AT&T, HP ו-Outbrain. גיא כורם שימש בין היתר כמנכ"ל של חברת Spondoolies, המספקת ציוד לכריית ביטקוין וצבר ניסיון רב שנים בתרומה לקהילת הביטקוין. Virtual Crypto Technologies החלה להיסחר החל ממרץ 2018 בזירת ה-QB בשווקי ה-OTC (Over the Counter) בארצות הברית תחת הסימול VRCP (OTCQB:VRCP).



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il