TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

פריניב משיקה לראשונה בישראל סדרה חדשה של מיצים כתומים מבוססי כורכום וג'ינגר


פריניב כתומים
חברת פריניב, מהיצרניות המובילות בישראל בתחום המיצים הטבעיים, משיקה כחלק מהביקוש ההולך וגובר למשקאות בריאות ללא תוספת סוכר, מיצים כתומים חדשים, טעימים ובריאים על בסיס כורכום וג'ינג'ר

בסדרה החדשה:
מיץ תפוח סחוט טבעי, גזר, בננה, לימון, ג'ינג'ר טרי ושורש כורכום טרי.
ומיץ תפוז סחוט טבעי, מנגו, בננה, דלעת, ג'ינג'ר טרי ושורש כורכום טרי.

הסדרה החדשה ממשיכה את המגמה של פריניב שהכניסה לראשונה לישראל גם את סדרת המיצים הירוקים הכוללים ספירולינה וגם היא פונה לשוחרי הבריאות.
שוק תוספי התזונה מוערך בישראל בכ- 950 - 900 מיליון ש"ח בשנה, וכ-17%-15% מתוכם מגלגלת הקטגוריה של מוצרים המוגדרים כ"סופר-פודס" (כ- 150 מיליון ₪ בשנה).

חברת פריניב, מהחברות המובילות בישראל בייצור מיצים טבעיים, ממשיכה לשלב את טרנד הבריאות בסדרת המיצים הסחוטים הטבעיים ומשיקה, כחלק מהביקוש ההולך וגובר למשקאות בריאות ללא תוספת סוכר, מיצים חדשים כתומים, טבעיים, טעימים ובריאים על בסיס כורכום וג'ינג'ר.
המודעות בישראל לתועלות הבריאותיות של שורש הכורכום והג'ינג'ר הפכה את חומרי הגלם הללו לפופולריים במיוחד ולרצון הלקוחות לצרוך מזונות ומשקאות מועשרים בהם.


מהלך חדשני זה של החברה בא לתת מענה לדרישות קהל הצרכנים מחברות המזון והמשקאות להשתמש בחומרי גלם איכותיים וטבעיים. המיצים הכתומים החדשים הנם ללא תוספת סוכר, טעימים ומועשרים בסופר-פודס (מזונות-על) טבעיים.


הסדרה כוללת מיץ תפוח סחוט טבעי, גזר, בננה, לימון, ג'ינג'ר טרי ושורש כורכום טרי ומיץ תפוז סחוט טבעי, מנגו, בננה, דלעת, ג'ינג'ר טרי ושורש כורכום טרי.
שוק תוספי התזונה מוערך בישראל בכ- 950 - 900 מיליון ש"ח בשנה, וכ- 15% - 17% מתוך כך מגלגלת הקטגוריה של מוצרים המוגדרים כ"סופר-פודס" (כ- 150 מיליון ₪ בשנה). הספירולינה והכורכום מוגדרים כסופרפוד מפני שהם עשירים במגוון רחב של ערכים תזונתיים חשובים לגוף האדם כגון נוגדי חמצון, כלורופיל, ויטמינים ומינרלים, חומרים נוגדי דלקת ועוד.


לדברי אפי דיין, סמנכ"ל השיווק בחברת פריניב: "חברת פריניב היא הראשונה בישראל לקבוע סטנדרטים חדשים וטעמים חדשים של מיצים טבעיים באיכות הגבוהה ביותר. הסדרה החדשה ממצבת את פריניב כחברה חדשנית, מפתיעה וכבחירה הנכונה ביותר מבין המשקאות האישיים בישראל. החברה השקיעה בפיתוח הסדרה החדשה כ- שלושה מיליוני שקלים ומדובר בסדרה הפונה לקהל שוחרי הבריאות, ספורטאים וקהלים בעלי מודעות לתזונה נבונה ובריאותית הצורכים תוספי תזונה בכלל וכורכום וג'ינג'ר בפרט המחפשים מיצים כתומים טבעיים ואיכותיים, טעימים ומזינים".

כיום ידוע, כי הבסיס הנדרש לתזונה בריאה הינו להרבות בירקות ופירות בתפריט היומי. ירקות בצבעים שונים נחשבו מאז ומתמיד לבריאים ביותר לתזונת האדם מאחר שהם מכילים רכיבים שחשובים להתפתחות גוף האדם ולתפקודו התקין.

פתרון מושלם לשילוב ירקות ופירות בתזונה שלנו תוך כדי מיצוי מלוא הערכים והיתרונות המופלאים הקיימים בהם הינו באמצעות שתיית מיץ.

שתיית מיץ שנסחט מירקות ומפירות מסייע במניעת מחלות, מנקה ומחזק את הדם, מפחית שומנים בדם, מגביר תחושת שובע ומסייע לתהליך דיאטה טבעי ויעיל ששומר על מראינו ובריאותנו.

שתיית מיצים שנסחטו מירקות ופירות כתומים כגון: תפוז, גזר, דלעת, ג'ינג'ר וכורכום מאזנת את רמת החומציות והבסיסיות שכה חיונית לתפקודו התקין של הגוף. שתיית המיצים הכתומים מעניקה אספקה מיידית של ויטמינים, מינרלים, אנזימים ונוגדי חמצון שמשפרים את מצב הרוח והתחושה הגופנית הכללית.

תוך דקות ספורות מזמן שתיית המיץ הכתום, הגוף מקבל אספקה אדירה של דלק טבעי שמזין את התאים ומסייע לשיקום ולחיזוק המערכת החיסונית.

אפי דיין, סמנכ"ל שיווק פריניב: "מהפיכת מזון הבריאות נכנסת לישראל וכולם מדברים על בריאות, הן הצרכנים והן יצרני המזון אשר פועלים ליישר קו עם המגמה הלאומית. אנו, בפריניב, חלוצים בתחום. אנו מודעים לעובדה כי קיים שיח מתמשך בקרב הציבור ובכלל בהימנעות ממשקאות ממותקים בסוכר עם חומרים משמרים וצבעי מאכל ולהיחלשות של צריכת משקאות קלים ממותקים. מבחינתנו זוהי הזדמנות לבסס את מעמדנו בקטגוריית המיצים הטבעיים המצוננים שאינם מכילים תוספת סוכר ונסחטים מפירות וירקות טבעיים, ללא תוספת של חומרים משמרים וצבעי מאכל ולהוסיף להם ערכים בריאים יותר".

מיץ כתום כאורח חיים
יותר ויותר אנשים כיום משלבים בתפריט התזונה היומי שלהם מיצים סופר ירוקים וכתומים וזאת בכדי לשמור על אורח חיים בריא ואיכותי. שפע הויטמינים וחומרי ההזנה שנמצאים במיצים מחזקים משמעותית את מערכת החיסון שמגנה עלינו טוב יותר מפני מחלות. צריכת מיצים ירוקים וכתומים על בסיס יומי הופכת אותנו לאנשים חיוניים, חסינים, עירניים ואנרגטיים יותר משהיינו בעבר.


מה השפעתם של מזונות העל (סופר-פודס) בתוך המיצים הכתומים (כורכום, ג'ינגר)?
ביכולתם של מזונות העל לשפר סימפטומים של כמעט כל מחלה. הם מעודדים את רמת האנרגיה והחיוניות בגופנו ומצוינים לחיזוק המערכת החיסונית ולשיפור הבריאות הכללית.
מזונות על מגבירים את יצור הורמון הסרוטונין ולכן גורמים לנו להיות מאושרים יותר, מעוררים ומחזקים את המיניות וממריצים את תהליך ניקוי הרעלים מהגוף.
מזונות על מהווים מקור חשוב לנוגדי חמצון (אנטי-אוקסידנטים), לחלבון, לחומצות שומן חיוניות, לוויטמינים, למינרלים, לאנזימים ולחומצות שומן חיוניות.

תכונות הכורכום:
הכורכום הוא צמח נפוץ ברחבי דרום אסיה ובתת היבשת ההודית. שורש הכורכום מצוי בשימוש קולינרי ורפואי נרחב ברחבי העולם מזה אלפי שנים והוא משמש כאחד התבלינים החשובים במטבחי אסיה השונים. הוא נצרך מדי יום על ידי למעלה משליש מאוכלוסיית העולם. הכורכום הוא אחד מצמחי המרפא החשובים ביותר ברפואות המסורתיות של הודו, סין, ויאטנם, קוריאה, יפן ובכל רחבי דרום מזרח אסיה. ברפואות המסורתיות השונות נעשה שימוש בו במגוון רחב של בעיות בדרכי העיכול, במערכת הלב וכלי הדם, בעיות שלד ומפרקים, דלקות כרוניות, בעיות עור ועוד.


הכורכום נחשב לאנטיביוטיקה של הטבע, הוא נוגד חמצון חזק שנלחם בדלקות, מסייע בניקוי רעלים ובאיזון רמת הכולסטרול. מחקרים מדעיים מגלים שהוא משפר ומשמר יכולות קוגנטיביות ולכן מתאים למניעת מחלות שכחה. המחקרים אף גילו שהכורכום גורם לנסיגה של תאים סרטניים.


העוסקים בספורט נוהגים להשתמש בכורכום לטיפול ומניעת פציעות ספורט אופייניות ודלקות פרקים.
הכורכום נחשב כיום לרכיב הטבעי הנחקר ביותר בעולם והוא זכה לסיקור של למעלה מ-8,000 פרסומים ומחקרים מדעיים שונים.


ברפואת הצמחים המסורתית, נעשה שימוש בכורכום במגוון רחב של בעיות עיכול נפוצות, כמו גם במקרים של הפרעות מטאבוליות ובעיות המשויכות לכבד ולכיס המרה. מחקרים רבים אשר נערכו בשנים האחרונות מייחסים את ההשפעה החיובית של הכורכום בעיקר לרכיב כורכומין הקיים בצמח.


מחקרים רבים בארץ ובעולם הוכיחו את בטיחותו ואת יעילותו של הכורכום כרכיב מזון בריאותי המכיל נוגדי-חימצון חזקים (אנטי-אוקסידנטים) הנלחמים בתאים סרטניים ובדלקות שונות.
מקובל לעשות שימוש בכורכום במקרים של בעיות במערכת העיכול, לחיזוק הגוף ולהגברת זרימת הדם.


כורכום ודיכאון
הרפואות המסורתיות השונות ברחבי אסיה ייחסו לשורש הכורכום פעילות מעוררת והשפעה אפשרית לשיפור מצב הרוח ולחידוש זרימת הדם והאנרגיה בגוף. הכורכום היווה רכיב חשוב בפורמולות מסורתיות שונות, ברפואה הסינית וההודית, אשר ניתנו למגוון מצבי חולשה ותקיעות ברמה הפיזית והנפשית.


תכונות שורש הג'ינג'ר (זנגביל):
הג'ינג'ר הגיע יחסית מאוחר לעולם המערבי, אבל בסין, יפן ואפילו בהודו הכירו את האיכויות שלו לפני עשרות אלפי שנים. ג'ינג'ר מוחמץ לצד הסושי היתה הדרך המסורתית של היפנים להגן על עצמם מחיידקים שעשויים להיות נוכחים במזון נא. ברפואה הסינית המסורתית ג'ינג'ר שימש להקלה על שיעול ולהפחתת עודף לחות בריאות.

על פי רפואת צמחי- המרפא העתיקה, ג'ינג'ר התאים גם לטיפול במצבים רפואיים רבים: הרגעת מערכת העיכול (עצירות, גזים), הגברת התיאבון, דלקות חניכיים, כאבי שיניים, כאבי מחזור, אסתמה, שבץ, ואפילו סוכרת. ג'ינג'ר נמצא לפחות במחצית מהמרשמים של צמחי-המרפא ברפואה הסינית המסורתית. לעיתים בתפקיד המתווך בין הרכיבים השונים, לעיתים בתפקיד עצמו.

איך הוא עושה את הקסם הזה? המחקר הוכיח כי הקרדיט כולו מגיע לג'ינג'רול, נוגד החימצון שגם אחראי לטעם החריף של הג'ינג'ר,שהצליח לעכב את הייצור של כמה מהרדיקלים החופשיים היותר פעילים בתהליכים דלקתיים בגוף. ג'ינג'רול נמצא יעיל אפילו בקרב מטופלים שלא הגיבו לטיפול תרופתי ומחקרים אחרים רבים מאמינים כי הוא החומר שמסביר מדוע מטופלים הסובלים מדלקת מפרקים חווים הקלה משמעותית בכאבים, ושיפור בטווחי התנועה, כאשר צורכים ג'ינג'ר בקביעות.

חברת פרי ניב הוקמה בשנת 1994 במושב דבורה שבחבל התענך למרגלות הרי הגלבוע על ידי משפחת יניב. החברה מנהלת כיום מפעל מודרני , מהמתקדמים והחדשניים בישראל, הממוקם באזור התעשייה מבואות גלבוע. המפעל בשטח של כ- 9 דונם ,ומאפשר לחברת "פריניב" לייצר כמויות גדולות של מיץ סחוט טרי, תרכיזים טבעיים, נקטרים טבעיים ומיצי בריאות ירוקים בתוספת ספירולינה.

מחיר מומלץ לצרכן: 16.90 ₪ – 15.90 ₪
להשיג בכל רשתות השיווק המובילות ובחנויות הטבע ברחבי הארץ.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il