TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

שותפות טכנולוגית חדשה


SAP ו-Mercedes EQ, קבוצת הפורמולה E, דוהרות בכל העוצמה אל העתיד

SAP הכריזה על הסכם רב שכבתי חדש עם מרצדס-בנץ לפיו היא תשמש כשותפה ביצועית עסקית רשמית של קבוצת הפורמולה E של החברה, Mercedes EQ, במטרה ליצור מערכת יחסים שתניע חדשנות ותיזום טכנולוגיות חדשות. קבוצת הפורמולה E של מרצדס תעלה על המסלול לראשונה בעונת 2019. מדובר בסיווג חדש עבור מרוצי מכוניות חשמליות.


SAP, כשותפה ביצועית עסקית רשמית, תתמוך בקבוצת Mercedes EQ עם פתרונות משרדיים ועם יוזמות חדשות המבוססות על הטכנולוגיה של SAP. המהנדסים של Mercedes EQ, יחד עם אנשי SAP, מתכננים להשתמש בפלטפורמת הנתונים העסקית SAP HANA כדי לפתח פתרונות טכנולוגיים שיעזרו לקבוצה לנתח נפחים גדולים של מידע ולעקוב אחר הביצועים הכלליים. בנוסף, יוכלו המהנדסים להשתמש בתכונות ויכולות נוספות המסופקות בידי טכנולוגיות כמו SAP Cloud Platform ו-SAP Leonardo עם תמיכה בתהליכי פיתוח משותפים הקשורים באינטרנט של הדברים, בפונקציות חיזוי, וביכולות לימוד מכונה.


"ההתמקדות של SAP בקיימות היא חלק אינטגרלי בחזון ובמטרה שלנו לעזור לעולם לפעול טוב יותר ולשפר את חיי האנשים. ניידות ברת קיימא היא צעד חשוב בדרך שלנו לנטרול ההזדקקות שלנו לפחמן. מכיוון שכך אנו רוצים להגיע למצב בו לפחות 20% מהמכוניות בצי המכוניות של SAP עד 2020 יהיו חשמליות, וזו הסיבה שגורמת לנו לחפש פתרונות IT חדשניים שקשורים לניידות אלקטרונית", אמר ברנד ליאוקרט, חבר בהנהלה הביצועית של SAP SE בתחום מוצרים וחדשנות. "אנחנו מצפים לשילוב של היוזמות הטכנולוגיות של SAP ב-Mercedes EQ, קבוצת מרוצי הפורמולה E החדשה. מרצדס-בנץ ו-SAP רוצות ליצור עתיד בר קיימא עבור הלקוחות, השותפים והחברה שלנו בעזרת טכנולוגיות דיגיטליות חדשות".


"אנחנו שמחים להכריז על SAP כעל השותפה הראשית הראשונה שלנו בקבוצת מרוצי הפורמולה E החדשה שלנו, Mercedes EQ", אמר טוטו וולף, מנהל, קבוצת המרוצים במרצדס-בנץ. "למרות שאנחנו נמצאים כ-16 חודשים לפני המרוץ הראשון שלנו, הסכם חדש זה מדגים את הפוטנציאל המסחרי של התחרות ומעניק לנו בסיס חזק ממנו נוכל להתחיל את השלב הבא בהכנות הטכנולוגיות והספורטיביות לקראת ההשתלבות שלנו בעונה השישית. הסכם זה ישלב ערכי מותג מסורתיים עם שימוש בטכנולוגיות חדשניות שיתרמו באופן משמעותי לביצועים שלנו על המסלול".

אודות SAP
SAP היא מובילה עולמית בפיתוח ויישום יישומים ארגוניים. החברה מסייעת לארגונים בכל סדר גודל ובכל ענף ועיסוק להתנהל טוב יותר. SAP מעצימה ארגונים ואנשים על מנת לעבוד יחד טוב יותר ויעיל יותר ולקבל החלטות טובות יותר באמצעות כלי Back Office, כלים לניהול החלטות בחדר ישיבות, ניהול מפעלים, ניהול מרכזים לוגיסטיים ועד חנויות. היישומים והשירותים של SAP משמשים כ- 320,000 עסקים ולקוחות על מנת לעבוד ברווחיות, להתחדש ללא הרף ולצמוח בהתמדה. SAP היא ספקית היישומים העסקיים הגדולה בישראל. ל- SAP 3,400 לקוחות גדולים ועד קטנים בישראל ולמעלה מ- 220,000 משתמשים. בין לקוחות SAP בישראל נמנים: ממשלת ישראל, צה"ל, רוב החברות הגדולות במשק, ומאות רבות של ארגונים אחרים.
למידע נוסף בקר באתר החברה: www.sap.com/israel



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il