TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

דירוג פורבס: 50 הנשים המשפיעות בישראל 2018


שרת המשפטים איילת שקד
שנה שנייה ברציפות: איילת שקד היא האישה המשפיעה בישראל

שרת המשפטים היא האישה הראשונה שמדורגת בראש רשימת הנשים המשפיעות של פורבס ישראל שנתיים ברציפות * עוד ברשימה: פרופ' דינה פורת, שפי פז, טליה ששון וגם – נטע ברזילי

מגזין פורבס ישראל מפרסם כמדי שנה את דירוג הנשים המשפיעות בישראל. על השער מופיעה השנה שרת המפשטים איילת שקד, שהיא האישה המשפיעה ביותר בישראל, גם השנה. שקד היא הראשונה שמופיעה בראש דירוג הנשים המשפיעות של ישראל שנתיים ברציפות – עובדה שמלמדת הרבה על מידת השפעתה.
בדרך לפסגה עקפה שרת המשפטים את נשיאת בית המשפט העליון החדשה אסתר חיות (מקום 2), נגידת בנק ישראל קרנית פלוג (מקום 3), שרי אריסון (מקום 4) והממונה על רשות שוק ההון, ביטוח וחיסכון דורית סלינגר (מקום 5).


הרשימה כוללת מגוון של נשים בעמדות שונות בחברה הישראלית, כולן מאוד משפיעות בתחומן על הציבוריות הישראלית ועל החברה הישראלית בכללותה.
בין השאר מדורגות ברשימה גם ארבע חוקרות מתחומים שונים – החל מביוכימיה ועד פשיעה. אחת מהן היא פרופ' דינה פורת, ההיסטוריונית הראשית של יד ושם, שבניגוד לדעת היסטוריונים רבים, תומכת בהצהרה המשותפת של ממשלת ישראל וממשלת פולין על חלקם של הפולנים בשואה. חוקרת נוספת היא פרופ'-משנה מיטל לנדאו מהטכניון, שפענחה את מבנהו של חלבון, באמצעותו תוקפים חיידקים תאי אורגניזמים ואת מערכת החיסון שלהם. מחקרה עשוי להוביל בעתיד לפיתוח תרופות חדשות נגד חיידקים אלימים.
עוד בין החוקרות, ד"ר סארה אב כף מאוניברסיטת בן גוריון. אבו כף, המתגוררת בכפר אום בטין, שבו אין תשתיות מוסדרות של מים וחשמל, היא הפסיכולוגית הקלינית הראשונה בחברה הבדואית. היא פועלת להנגשת שירותים של בריאות הנפש לקבוצות תרבותיות בעלות צרכים מיוחדים.

התקשורת מככבת
הרשימה משופעת השנה גם בנשות תקשורת. בין היתר מככבות בה אילנה דיין, אילה חסון, אופירה אסייג והפרשנית הפוליטית של ידיעות אחרונות, סימה קדמון. לצדן מופיעה השנה גם השלישיה הבכירה של עיתון גלובס – הבעלים אלונה בר-און וענת אגמון, והעורכת הראשית נעמה סיקולר.


בזירה הפוליטית נכללות ברשימה, מעבר לשרות איילת שקד, מירי רגב וגילה גמליאל, גם יו"ר מרצ החדשה, תמר זנדברג וח"כ אורלי לוי אבקסיס, שתעמוד בבחירות הקרובות בראש רשימה חדשה ומבטיחה, שהסקרים מנבאים לה הצלחה גדולה.
גם בתחום התרבות והבידור מופיעות השנה כמה דמויות חדשות ומרעננות כמו המשוררת נעם פרתום, הקונדיטורית קרין גורן, הזמרת נסרין וכמובן, זוכת האירוויזיון, נטע ברזילי.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il