TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

Dell מעדכנת על פעולותיה במסגרת פרויקט Legacy of Good 2020 המיועד לשיפור ההתקדמות האנושית באמצעות הטכנולוגיה


DELL
הפרויקט 'מורשת של טוב 2010' משקף מה ניתן לעשות כאשר מאחדים אנשים וטכנולוגיה לטובת מטרה טובה

Dell, מקבוצת Dell Technologies, הודיעה על האצת פרויקט Legacy of Good 2020 אשר נועד לשפר את ההתקדמות האנושית באמצעות הטכנולוגיה, על יד יישום הטכנולוגיות והמומחיות של החברה לטובת המין האנושי וכדור הארץ. משמעות הדבר היא השקעה בחדשנות, אשר מפחיתה את ההשפעות הרעות על הסביבה, מייעלת את שרשרת האספקה, מבטיחה את מעמדו של כוח העבודה ומקדמת אוכלוסיות מוחלשות.

הפרויקט 'מורשת של טוב 2010' משקף מה ניתן לעשות כאשר מאחדים אנשים וטכנולוגיה לטובת מטרה טובה. דל תמשיך לחפש דרכים חדשניות לפריסת משאביה, דרכי השלכת הפסולת והמחזור שלה ובסופו של דבר להתמקד בצורך הגדול ביותר - עולם בר קיימא. המעבר לכלכלה מעגלית (במקום כלכלה ליניארית של ייצור, שימוש והשלכה) הוא קריטי על מנת לאפשר את חיי המין האנושי והתקדמותו. מומחיות החברה בתחומי שרשרת האספקה והייצור, אסטרטגית התכנון ותשתית המחזור האלקטרוני, מאפשרת לה לקדם את המודל המעגלי.

דל חלוצה בחדשנות ובתכנון בר קיימא במגוון רב של תחומים. כך למשל בתחום מחזור הפלסטיק דל מיחזרה, מאז שנת 2013, כ-33 מיליון ק"ג של חומר והשתמשה בו לטובת מוצרים חדשים, והיא עומדת ביעד שקבעה לעצמה עד 2020 למחזר כ-45 מיליון ק"ג פלסטיק. בנוסף, דל משתמשת בזהב מהפסולת האלקטרונית שלה לטובת לוחות אם של מחשבי ה- Latitude 5285 2-in-1, וכן לטובת ייצור קו תכשיטים העונה לשם "The circular Collection", בשיתוף עם Bayou with Love, של ניק יריד. מחקר בנושא מצא כי השימוש החוזר בזהב של דל, בהובלת שותפתה Wistron Green Tech , מוביל לירידה של 99% בהשפעה הסביבתית, לעומת כריית זהב באופן המסורתי. תוכנית זו זכתה בפרס 'בחירת האנשים' לשנת 2018 בכנס 2018CES .

בנוסף, דל מתמקדת גם בנושא זיהום הפלסטיק הימי. כך למשל, סדרת המחשבים הנישאים מסוג XPS 13 2-in-1 נארזה באריזות פלסטיק ממוחזר הנמשה מהאוקיינוסים, אשר זכתה אף היא בפרס החדשנות בכנס CES האחרון. על רקע זה, דל משתפת פעולה עם עמותת The Lonely Whale לטובת פרויקט NextWave – קונסורציום חברות המקדישות את משאביהן לניקוי הזיהום הימי בעולם, תוך התמקדות ביצירת יתרונות כלכליים וחברתיים כאחד.

מאז 2014, דל השקיעה 50 מיליון דולרים, ברחבי העולם, לטובת לימודי מדע, טכנולוגיה, הנדסה ומתמטיקה בקרב בני נוער מאוכלוסיות מוחלשות. החברה מאמינה, כי חינוך מחד, וחדשנות טכנולוגית מאידך, יעזרו להבטיח כי כוח העבודה העתידי מצויד היטב בכישורים וביכולות הנדרשים כדי להשיג עולם בר קיימא המבוסס באופן טבעי יותר ויותר על טכנולוגיה. כך למשל, דל תרמה יותר מ-650 אלף דולרים לטובת יותר מ-400 אלף בני נוער וכ-3,000 אנשי חינוך, ביותר מ-422 מוסדות באתיופיה. זאת, כחלק מפרויקט גדול יותר שבו דל, בשיתוף משרד החינוך האתיופי, תספק למעלה מ-30 אלף מחשבים ליותר מאלף בתי ספר על מנת לעזור ל-1.2 מיליון ילדים עד 2019. הפרויקט, הנאמד בשווי של כ-12 מיליון דולרים, יכלול גם יותר מ-16 מיליון שעות של מידע והכשרה של טכנולוגיות תקשורת עבור אנשי מוסדות החינוך באתיופיה.

החברה מעודדת גם עבודה מרחוק ומדורגת במקום התשיעי (מתוך מאה) מבין החברות המאפשרות גמישות זו. יותר מ-58% מעובדי דל עובדים מרחוק לפחות פעם בשבוע. החברה משקיעה מאמצים רבים בכדי להדגיש שאתיות ומוסר הם ערכים אינטגרליים בחברה. לפי מכון Ethisphere® דל מדוגרת כחברה האתית בעולם, שנה חמישית ברציפות.

דל מחויבת לשמירה על שרשרת אספקה חדשנית, מגוונת, אתית ושקופה המבטיחה תנאי עבודה טובים וגישה מתמשכת לספקים ברחבי העולם. חווית המציאות המדומה שמציעה דל, מאפשרת למשתמשים להביט על המפעלים המספקים את החומרים והמוצרים של דל ולראות את תנאי עבודתם של עובדי המפעלים. בנוסף, בשש השנים האחרונות, דל משקיעה יותר משלושה מיליארד דולרים בכל שנה, בעסקים קטנים ובספקים בבעלות נשים ואוכלוסיות מיעוט.

כעסק גלובלי, דל מאמינה כי שיתוף פעולה הוא הדרך הנכונה ביותר להתמודד עם מרבית אתגרי המין האנושי כיום. השנה, דל, בשיתוף עם ממשלת הודו וזרוע ההשקעות של תאגיד טאטא (Tata), השיקו את שירות Digital LifeCare. זהו פתרון אנליטי מבוסס ענן אשר ישפר את המיפוי הבריאותי של כ-37 מיליון אנשים, מעל גיל 30, ביותר מ-150 מחוזות ברחבי הודו. בכך, תוכל הממשלה לעקוב אחר מגמות בריאותיות ברחבי המדינה השנייה בגודל אוכלוסייתה בעולם. כשני שליש מאוכלוסיית הודו מתגוררים באזורים כפריים. שירות ה-LifeCare יאפשר לאנשי בריאות, שאינם בעלי תואר ברפואה, לראות חולים, לפעול בהתאם למודולים אינטראקטיביים ובכך להבטיח שכל החולים יקבלו את אותה רמת טיפול.


אודות דל טכנולוגיות
דל טכנולוגיות היא משפחת עסקים ייחודית המספקת את התשתית הנחוצה לארגונים לבנות את העתיד הדיגיטלי שלהם, להיכנס לעולם ה-IT ולהגן על הנכס החשוב להם ביותר: המידע. דל טכנולוגיות משרתת חברות בכל הגדלים מ-180 מדינות, בהן 98% מהחברות בדירוג Fortune 500, באמצעות פתרונות טכנולוגיים מקיפים וחדשניים ביותר, מרמת המעבד ועד הענן.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il