TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

היטאצ'י ונטרה מכריזה על פתרון חדש לשכפול וגיבוי נתונים באמצעות Hitachi Data Instance Director


פיטר סג'וברג, מוביל תחום מודיעין נתונים ופתרונות תעשייתיים בהיטאצ'י ונטרה
היכולות החדשות של Hitachi Data Instance Director מסייעות לארגונים לעשות שימוש חוזר ולהפיק רווח מהunstructured data- הארגוני

היטאצ'י ונטרה, חברת בת בבעלות תאגיד היטאצ'י, הציגה את הגרסה החדשה לפלטפורמת שכפול והגנת הנתונים שלה – Hitachi Data Instance Director v6.5 (HDID). הפלטפורמה מסייעת ללקוחות להגן על בסיסי נתונים קריטיים ועל יישומים באמצעות שימוש ב-snapshot מודרני ובטכנולוגיות שכפול בצורה קלה ומהירה.


אחת הבשורות בגרסה זו היא היכולת לשמירה ארוכת טווח של המידע ב-object storage ובפורמט המקורי של הקבצים. יכולת זו מסייעת לארגונים להפיק תובנות עסקיות מנתוני ה-unstructured שלהם ללא כל השפעה על סביבת הייצור הראשית, דבר המאפשר שימוש חוזר בעותקי נתונים מנוהלים ותמיכה בטווח רחב של יישומים משניים.


פלטפורמת ה-HDID מספקת שירותי העתקה לצורך הגנה על נתונים מודרניים והתאוששות במקרה אסון או תקלה, המאפשרים עמידה בדרישות זמינות נתונים ורגולציות. הגרסה החדשה משתלבת עם Hitachi Content Platform, פלטפורמת ה-object storage של היטאצ'י, כמאגר אחסון עבור גיבוי של קבצי מערכת לטווח רחוק.


כמויות המידע ההולכות וגוברות בארגון והצורך לגבות את המידע מייצרים עלייה בנתוני האחסון, אף על פי שערכו ממומש רק כאשר הנתונים משוחזרים. שירותי ההעתקה הגמישים של פלטפורמת HDID v6.5 מאפשרים שמירה ארוכת טווח של הגיבויים, תמיכה בגילוי וניתוח נתונים ושימוש חוזר בנתוני הגיבוי בעבודה השוטפת ולא רק בזמן שחזור.


פלטפורמת HDID v6.5 שולחת גיבויים של קבצי מערכת לפלטפורמת HCP בפורמט המקורי של הקובץ. לאחר מכן, ניתן להשתמש בנתוני הגיבוי בתוכנות שונות כגון: Hitachi Content Intelligence ותוכנת הניתוח האנליטי Pentaho על מנת לקבל יכולות חיפוש מתקדמות המספקות לארגון תובנות עסקיות ומאפשרות את ניהול המידע בצורה מיטבית.


"באופן מסורתי, נתוני גיבוי מחכים בצורה "רדומה" עד רגע האסון ובכך, תופסים מקום אחסון יקר", אמר פיטר סג'וברג, מוביל תחום מודיעין נתונים ופתרונות תעשייתיים בהיטאצ'י ונטרה. "יותר ויותר ארגונים מחפשים להפיק ערך מוסף מנתוני הגיבוי שלהם ולהפוך אותם לזמינים לשימושים אחרים, כמו גילוי וניתוח עסקי. אנו בהיטאצ'י ונטרה מספקים את היכולת הזאת באמצעות שילוב של Hitachi Data Instance Director, Hitachi Content Platform ופורטפוליו מודיעין הנתונים הרחב שלנו".


פתרון ה-HDID v6.5 מתייחס לצרכי הלקוחות ומספק כלים למנהלי הגיבוי ולמומחים שונים בארגון לנצל בצורה טובה יותר את נתוני הגיבוי שלהם, כך שיתמכו בטווח רחב של פעולות משניות, ובכלל זה, גילוי נתונים, ניהול ותאימות, אנליטיקה, DevOps ועוד.


לקוחות אשר מתמודדים עם אתגרים כגון: חוסר גמישות, עלויות גבוהות, אמינות נמוכה או ביצועים ירודים בפתרונות גיבוי מערכות הקבצים הנוכחיים שלהם, יכולים להרוויח בדרכים רבות באמצעות שימוש ב- HDID v6.5 יחד עם פלטפורמת HCP, ביניהן:
הגדלת השימוש ב-HCP הארגוני והקטנת אתגרי העלות והניהול בשיטות המסורתיות של אחסון וניהול נתוני גיבוי.


קבלת גישה לטווח רחב יותר של נתונים, ביטול המורכבות הכרוכה בבקרה של מערכות רבות על ה-unstructured data הארגוני וביטול השפעות הביצועים והזמינות בעת ביצוע הביקורת על מערכות הייצור.
תיעוד של קבצים אשר השתנו באופן הדרגתי, הפחתה בזמני גיבוי ובקיבולת האחסון הדרושה.
פלטפורמת HDID v6.5 מספקת את יכולות הליבה והכלים הדרושים ללקוחות כדי להכיר דרכים חדשות שבהן ניתן להשתמש בנתונים, להפחית את עלויות ניהול הנתונים ולהגדיל את הרווחיות.
למידע נוסף אודות הפתרון לחצו כאן.

אודות Hitachi Vantara
היטאצ'י ונטרה (Hitachi Vantara), חברת בת בבעלות מלאה של תאגיד היטאצ'י, מסייעת לחברות מובילות מבוססות-נתונים למצוא ולהשתמש בערך הנתונים שלהם במטרה ליצור חדשנות אינטליגנטית ולהגיע לתוצאות משמעותיות עבור עסקים והחברה הסובבת אותנו. אנחנו משלבים בין טכנולוגיה, קניין רוחני וידע תעשייתי במטרה לספק פתרונות ניהול נתונים אשר עוזרים לארגונים לשפר את חווית הלקוחות שלהם, לפתח אפיקי הכנסה חדשים ולהפחית את עלויות העסק. רק היטאצ'י ונטרה מעלה את יתרון החדשנות שלכם על ידי שילוב בין טכנולוגיית IT עמוקה, טכנולוגיית OT ומומחיות בתחום. אנחנו עובדים עם ארגונים בכל רחבי העולם כדי להביא את הנתונים שלהם לכדי תוצאות משמעותיות. בקרו אותנו בכתובת www.hitachivantara.com.




טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il