TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

Dentsu Aegis Network מודיעה על ההשקה של Merkle המזרח התיכון וצפון אפריקה


רודי בנהולצר (תמונה: Business Wire)
רודי בנהולצר מונה לנהל את הפעילות המורחבת החדשה באזור

Dentsu Aegis Network מרחיבה את פעילותה באזור המזרח התיכון וצפון אפריקה (MENA) עם השקת משרד חדש של Merkle (www.merkleinc.com), סוכנות שיווק מבוסס ביצועים ונתונים מובילה עם יכולות טכנולוגיות. הודעה לעיתונות זאת כוללת מולטימדיה. צפו בהודאה המלאה כאן: https://www.businesswire.com/news/home/20180626006689/en/

ב-MENA, ינהל את Merkle רודי בנהולצר, לשעבר המנהל הכללי של סוכנות המדיה החברתית עם מלוא השירותים Your Social לפני רכישתה על ידי Merkle באזור MENA.
Your Social ממותגת מחדש ל-Merkle, כשהמשימה של רודי עכשיו היא להגדיל את היכולות של העסק לעזור ללקוחות לאמץ שיווק המבוסס על אנשים (PBM). PBM מאפשר למותגים לזהות אנשים אמיתיים על ידי שימוש בנתונים שמאחוריהם כדי ליצור חוויות מותאמות אישית - ובסופו של דבר להגביר את נאמנות הלקוח. כמובילה גלובלית ב-PBM - עם מסורת עשירה בנתונים, טכנולוגיה וניתוחים - Merkle התרחבה במהירות ב-MENA, שכולל עכשיו כמעט 1500 אנשים ב-14 משרדים בחמש מדינות.


רודי הצטרף ל-Your Social לפני שש שנים, עם משימה להקים את המשרד האזורי בדובאי ולהגדיל את העסק באיחוד האמירויות וברחבי המזרח התיכון. הצוות של 25 אנשים כבר תומך במותגים גלובליים ואזוריים מובילים, ביניהם דאמאן ביטוח, דולבי, פיוניר והבנק הלאומי של פוג'יירה במדיה חברתית, חוויית הלקוח ושיווק מבוסס ביצועים.


בתפקידו החדש רודי יקבל תמיכה מווימאל בדיאני, שקודם לאחרונה לתפקיד של מנהל מסחרי. וימאל היה קודם ב-Merkle Periscopix בבריטניה, סוכנות המדיה המבוססת על ביצועים ש-Merkle רכשה ב-2015, ותפקידו האחרון היה מנהל החיפוש בתשלום.


מיכאל קומסינסקי, נשיא Merkle אירופה, המזרח התיכון ואפריקה, אמר: "ההשקה הזאת היא התפתחות משמעותית בהתרחבות המתמשכת והמהירה של הנוכחות הבינ"ל שלנו ומגוון היכולות. התיאבון לשיווק המבוסס על אנשים, יחד עם הניסיון של רודי בהגדלת העסקים ב-MENA, יוצרים הזדמנות מלהיבה עבורנו".
רודי הוסיף: "אני מצפה להאצת הצמיחה על ידי ניצול הכוח של המעמד של Merkle כמובילה עולמית בשיווק המבוסס על אנשים והגודל העצום של Dentsu Aegis Network כדי לתמוך בצרכים של לקוחותינו במסעם בשיווק המבוסס על אנשים".


טארק דאוק, מנכ"ל Dentsu Aegis Network MENA אמר: "אני שמח שאנחנו משיקים את Merkle באזור ושאנחנו יכולים להמשיך לקדם את סיפור הנתונים של Dentsu Aegis כאן באמצעות חבילה של שירותים ומוצרי ניתוח חדשים. Merkle משלימה את ההיצע הקיים שלנו ובעולם של שיווק דיגיטלי מותאם אישית אנחנו שמחים שאנו יכולים להציע ללקוחותינו מגוון חדש ועוצמתי של יכולות ניהול קשרי לקוחות וביצועים".

אודות Dentsu Aegis Network
חלק מ-Dentsu Inc., Dentsu Aegis Network מורכבת מעשרה מותגי רשתות גלובליים - Carat, Dentsu, dentsu X, iProspect, Isobar, mcgarrybowen, Merkle, MKTG, Posterscope ו-Vizeum ונתמכת על ידי המותגים המיוחדים/ בשווקים רבים שלה. Dentsu Aegis Network מחדשת את האופן שבו מותגים בנויים עבור לקוחותיה באמצעות המומחיות והיכולות הטובות מסוגן בשירותי מדיה, דיגיטל ותקשורת יצירתית. Dentsu Aegis Network מציעה מגוון ייחודי וחדשני של מוצרים ושירותים. המטה שלה נמצא בלונדון והיא פועלת ב-145 מדינות בכל העולם עם יותר מ-40,000 מומחים ייעודיים. www.dentsuaegisnetwork.com


אודות Merkle
Merkle היא סוכנות שיווק מבוסס ביצועים ונתונים מובילה עם יכולות טכנולוגיות שהתמחותה בהענקת חוויית לקוח ייחודית ומותאמת אישית בפלטפורמות ומכשירים שונים. במשך יותר משלושים שנה, חברות Fortune 1000 וארגונים ללא כוונת רווח מובילים חברו ל-Merkle כדי למקסם את הערך של תיקי הלקוחות שלהם. המסורת של הסוכנות בנתונים, טכנולוגיה וניתוחים מהווה את הבסיס למיומנויות שאין שווה להן בהבנת תובנות של צרכנים שמניעות אסטרטגיות של שיווק המבוסס על אנשים. החוזק המשולב שלה במדיה מבוססת ביצועים, חוויית הלקוח, ניהול קשרי לקוחות, נאמנות וטכנולוגיית שיווק ארגוני משפר את תוצאות השיווק ויוצר יתרון תחרותי. עם יותר מ-5,500 עובדים, המטה של Merkle נמצא בקולמביה, מרילנד, עם 24 משרדים נוספים בארה"ב ו-26 משרדים באירופה, המזרח התיכון ואפריקה ובאסיה פסיפיק. ב-2016 הסוכנות הצטרפה ל-Dentsu Aegis Network.
צפו בגרסת המקור באתר www.businesswire.com: https://www.businesswire.com/news/home/20180626006689/en/



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il