TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

הודעה לעיתונות: Global Fishing Watch חושפת את כל הפעילות האנושית בים


מימון של 60 מיליון דולר יזרז יוזמה חדשה ליישם נתוני בינה מלאכותית ולוויינים כדי לעזור לשים קץ לדיג בלתי חוק י ולהגן על האוקיינוס
Global Fishing Watch קיבלה התחייבות של 60 מיליון דולר לחמש שנים באמצעות The Audacious Project למנף נתונים פתוחים וטכנולוגיה מתפתחת כדי לחולל מהפכה בניהול האוקיינוסים העולמי. במהלך חמש השנים הבאות, העמותה לשימור האוקיינוסים תמפה באופן ציבורי יותר ממיליון כלי שיט היוצאים לאוקיינוס ואת כל התשתיות הקבועות בים.

The Audacious Project, השוכן בתוך TED, ארגון ללא מטרות רווח המוקדש ל"רעיונות ששווה להפיץ", בוחר מדי שנה קבוצה של פרויקטים המייצגים פתרונות נועזים לאתגרים קריטיים העומדים בפני העולם. על ידי חיבור יוזמות שאפתניות אלה עם קבוצה מעוררת השראה של תורמים ותומכים, The Audacious Project עוזר להאיץ רעיונות גדולים ולהעצים את ההשפעה הכוללת של העבודה.

מנכ"ל Global Fishing Watch, טוני לונג, נשא הרצאת TED שפורסמה ביום האוקיינוס העולמי (8 ביוני) ותיאר את הפרויקט החלוצי של הארגון למפות ולנטר את כל הפעילות התעשייתית בים ולהפוך את הידע הזה לזמין באופן חופשי לעולם.

"למרבה התדהמה, מעט מאוד ידוע על הפעילות האנושית המתרחשת על פני יותר משני שלישים מפני השטח של כוכב הלכת שלנו. זה חייב להשתנות אם אנחנו רוצים לשקם את בריאות האוקיינוס שלנו", אמר טוני לונג, מנכ"ל Global Fishing Watch. "לכבוד הוא לנו לקבל את המימון הקטליטי הזה באמצעות The Audacious Project, שמאותת בבירור על תמיכה בטכנולוגיה החדשנית שלנו כדי להתמודד עם המשבר הדחוף באוקיינוס שלנו. עם השקעה זו, אנו יכולים לשנות את האופן שבו אנו מנהלים את האוקיינוס על ידי הפיכת הבלתי נראה לנראה".

Global Fishing Watch, שנוסדה בשנת 2015 כשיתוף פעולה בין Oceana, SkyTruth וגוגל, הדגימה את כוחם של בינה מלאכותית ונתוני לוויין לשפוך אור על פעילות הדיג העולמית. העמותה בנתה את המפה הראשונה אי פעם כדי לדמיין ולעקוב באופן פומבי אחר ספינות דיג תעשייתיות - כ-70,000 סירות - כמעט בזמן אמת.

במסגרת פרויקט זה באוקיינוס הפתוח, Global Fishing Watch תשלב נתוני GPS עם מיליוני ג'יגה-בייט של תמונות לוויין וישתמש בלמידת מכונה כדי להציג בפומבי את הפעילות של כל ספינות הדיג התעשייתיות ומאות אלפי סירות דיג וספינות משא בקנה מידה קטן. הוא גם ימפה את כל התשתיות הנייחות בים כמו מכלאות חקלאות ימית, חוות רוח ואסדות נפט, ויפתח חלון מקוון להשפעה שלנו על פני כוכב הלכת הכחול שלנו בפעם הראשונה.

"כיום, כל אחד יכול לגשת באופן חופשי לתצלומי לוויין כדי לחקור כל כביש ובניין ביבשה בכמה לחיצות עכבר. אנחנו רוצים לעשות את אותו הדבר עבור האוקיינוס: ליצור מפה שלמה ודינמית של כל הפעילות התעשייתית בים שתהיה חופשית לכל אחד לצפות בה ולהשתמש בה", אמר דיוויד קרודסמה, מנהל מחקר וחדשנות ב-Global Fishing Watch. " היוזמה שלנו היא נועזת. הוא חדש, גדול ונועז. אנחנו מונעים על ידי פוטנציאל ההשפעה - והפוטנציאל הזה מרגש מאוד".

מאמצי ניהול האוקיינוס נפגעו בשל היעדר מידע מדויק ובר ביצוע. ממשלות רבות חסרות את המשאבים הדרושים כדי לעבד ולנתח נתונים על היכן ומתי הסירות שלהן דיג ומה הן תופסות, או לפקח על פעילות אנושית אחרת בים. פרויקט האוקיינוס הפתוח ישחרר גל חדש של נתונים פתוחים ושקיפות בניהול האוקיינוס.

"כדי להגן על האוקיינוס אנחנו צריכים לראות ולהבין את כל מה שקורה בים. ואנחנו צריכים להעצים מוסדות ואנשים לפעול על סמך הידע הזה", הוסיף פאולו דומונדון, מנהל התוכניות הראשי של Global Fishing Watch. "נאפשר לממשלות לשפר את ניהול המים שלהן כדי להגן טוב יותר על הסביבה הימית ועל האנשים שמסתמכים עליה – הן על ידי שימוש בפלטפורמה הטכנולוגית שלנו והן על ידי יצירה משותפת של כלים שעונים על הצרכים הספציפיים שלהם".

הפרויקט יקבל מימון של 60 מיליון דולר מתורמים רבים, כולל הנתינה של משפחת אקטון, קבוצת באלמר, קרן בכט, קרן אוק, לורה וגארי לאודר והמשפחה, קרן לידה היל, מקנזי סקוט, קרן Sea Grape וקרן Valhalla, בין היתר.

"העבודה הנועזת שנעשית על ידי Global Fishing Watch תשנה את האופן שבו אנו רואים את האוקיינוס ואת מקומנו בו. הזמן שלנו להגן על מערכת תמיכת החיים החשובה הזו ועל המגוון הביולוגי הימי שכולנו תלויים בו", אמרה אנה ורגזה, מנכ"לית The Audacious Project. "אנו נרגשים מהשינוי ש-Global Fishing Watch תזרז בשנים הקרובות עם גל התמיכה הזה".

בסופו של דבר, Global Fishing Watch שואפת לגייס 60 מיליון דולר נוספים כדי להתאים את הכספים שהושגו באמצעות The Audacious Project, אשר יתמוך בתוכנית הבינלאומית של הארגון לעבוד עם ממשלות והחברה האזרחית כדי לרתום נתונים פתוחים ולהוביל עידן חדש של שקיפות כלפי ממשל האוקיינוס. ההשקעה מתורמים חדשים יחד עם שותפי מימון מבוססים כמו Bloomberg Philanthropies ו-Oceankind יוצרים מומנטום לקראת מטרת הארגון.

"הבנת הפעילות האנושית והשפעותיה על האוקיינוס היא קריטית לא רק לבריאות המערכות האקולוגיות הימיות והאנשים התלויים בהן, אלא גם לשמירה על כדור הארץ שלנו מפני איומי שינויי האקלים", אמרה אנתה וויליאמס, שמובילה את תוכנית הסביבה בקרן בלומברג. "השותפות ארוכת השנים של Global Fishing Watch עם Bloomberg Philanthropies, Oceana, Outlaw Ocean Project ואחרים סייעה לשנות את האופן שבו האוקיינוס שלנו מנוהל. השקעה חדשה זו בטכנולוגיה חדשנית תסייע לחשוף נתונים חיוניים עוד יותר כדי להגן על משאבים יקרי ערך, לקדם פרקטיקות בנות קיימא ולמתן את ההשפעות של שינויי האקלים".


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il