TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

אלקו מסכמת את הרבעון הראשון של שנת 2023


קרדיט: ישראל הדרי
סך ההכנסות ברבעון הסתכמו לכ-4.73 מיליארד שקל רשמה ברבעון רווח נקי מיוחס לבעלי המניות של כ-13 מיליון שקל

קבוצת אלקו פרסמה היום את הדוחות הכספיים לרבעון הראשון לשנת 2023.

עיקרי התוצאות לרבעון הראשון לשנת 2023
סך ההכנסות ברבעון הסתכמו לכ-4.73 מיליארד שקל, בהשוואה להכנסות של כ-4.81 מיליארד שקל ברבעון המקביל אשתקד.

החברה רשמה ברבעון הראשון לשנת 2023 רווח נקי מיוחס לבעלי המניות של כ-13 מיליון שקל לעומת כ-300 מיליון שקל המיוחס לבעלי המניות ברבעון המקביל אשתקד.

ממאזנה המאוחד של אלקו עולה, כי לקבוצה מצבת מזומנים והשקעות לזמן קצר, נכון ליום 31.3.2023, של כ-1.54 מיליארד שקל.

הונה העצמי של אלקו, נכון ל-31.3.2023, הסתכם בכ-5.46 מיליארד שקל (מתוכם כ-2.60 מיליארד שקל מיוחס לבעלי מניות החברה).

דיבידנדים –ברבעון הראשון של 2023 הכריזו החברות הבנות הציבוריות של הקבוצה על דיבידנדים שחלקה של אלקו בהם הינו בסך של כ-60 מיליון שקל.


הדיבידנדים התקבלו בחודשים מרץ-מאי 2023. בחודש מרץ הכריזה אלקו על דיבידנד של כ-50 מיליון שקל ששולם בחודש אפריל 2023.

להלן תרומת החברות הבנות הציבוריות לרווחי הקבוצה ברבעון הראשון לשנת 2023:
אלקטרה בע"מ רשמה ברבעון הכנסות של כ-2.93 מיליארד שקל, ותרמה רווח של כ-57 מיליון שקל, עלייה קלה לעומת רווח בסך של כ-56 מיליון שקל שנרשם ברבעון המקביל אשתקד.


הגידול ברווח המגזרי של אלקטרה נבע מגידול ברווחיות בתחום התשתיות ומגידול ברווחי החברות הבנות של אלקטרה הפועלות בארה"ב.

אלקטרה מוצרי צריכה רשמה הכנסות של כ-1.51 מיליארד שקל, ותרמה הפסד של כ-53 מיליון שקל, לעומת רווח של כ-42 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד.


השינוי ברווח נבע בעיקר, מכך שברבעון המקביל אשתקד נכללה הכנסה משערוך נדל"ן להשקעה בסך 31 מיליון שקל, ומהפסד ברבעון השנה בתחום קמעונאות המזון כפועל יוצא של תהליכים שבוצעו להאצת מהלך השקת Carrefour הבינלאומית בישראל.

אלקטרה נדל"ן רשמה בתקופה הכנסות של כ-30 מיליון שקל, ותרמה רווח של כ-20 מיליון שקל, לעומת רווח של כ-253 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד.


הקיטון נובע בעיקר משינויים בסביבה העסקית, מקיטון בהכנסות מדמי הצלחה (Promote) בקרנות ההשקעה, ומקיטון בחלק החברה בהתאמות שווי הוגן של נכסי הנדל"ן בהם השקיעה כשותף מוגבל (LP).

אלקטרה פאוור רשמה הכנסות של כ-213 מיליון שקל, ותרמה רווח של כ-3 מיליון שקל, לעומת רווח של כ-14 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד.


 הקיטון נובע בעיקר מתהליך הרה-ארגון שהחברה עברה, מירידה בכמויות הגפ"מ שנמכרו, וכן משחיקת מרווחים ומירידה בכמויות הגז הטבעי שנמכרו.

קבוצת אלקו עוסקת בייזום, פיתוח והכוונה של חברות ומיזמים עסקיים. הקבוצה פועלת למימוש הזדמנויות עסקיות, בארץ ובחו"ל -הן בתחומי העיסוק של חברות הקבוצה והן במגזרים נוספים.

עיקר פעילותה של החברה מתבצעת באמצעות חברות הבת להלן: אלקטרה (48%), פועלת בתחום שירותים למבנים ותשתיות בארץ ובחו"ל, ובכלל זה:


התקנה ושירות של מערכות מיזוג אויר מרכזי, מעליות, תברואה, תשתיות, ביצוע והקמה של מתקני תשתיות לאומיות, פתרונות אבטחה ומיגון משולבים, חשמל וצנרת, בניה, פיקוח וניהול נדל"ן, ייזום נדל"ן, ניהול ותחזוקת נכסים ובתחום התחבורה הציבורית; אלקטרה נדל"ן (60%), עוסקת בתחום רכישה, ניהול והשבחה של דיור להשכרה בדרום מזרח ארה"ב - המוחזקים ישירות ע"י החברה וע"י קרנות להשקעה בדיור להשכרה בארה"ב.


כמו כן משקיעה ומנהלת שותפויות להשקעה בבתים צמודי קרקע (SFR), קרן להשקעה במלונות בארה"ב, וכן בקרן להשקעה במשרדים בבריטניה;


אלקטרה מוצרי צריכה (49%), פועלת בתחום ייבוא ושיווק מוצרי צריכה חשמליים ומתן שירות למוצרים, בהפעלת רשתות שיווק קמעונאיות למכירת מוצרי חשמל, ורשת קמעונאות מזון;


אלקטרה פאוור (62%),העוסקת בין היתר בשיווק גפ"מ וגז טבעי ללקוחות תעשיה, מסחר, חקלאות ומשקי בית פרטיים, לצד הקמה ותכנון של מערכות גפ"מ וגז טבעי, וכן עוסקת בהספקת חשמל ללקוחות פרטיים ומסחריים; Dream


 Group holdings (100%) (לשעבר אלקו מדיה) , פועלת בתחום הפעלת מתחמי קולנוע בפריסה ארצית הכוללת, בין היתר, מכירת כרטיסי קולנוע, מזון ומשקאות במזנונים, השכרת אולמות קולנוע ושטחים מסחריים למטרות שונות ומכירת מדיה (פרסום על מסכי קולנוע);


דיסקונט השקעות (29.8%) המחזיקה חברות בתחום הנדל"ן (נכסים ובניין), הסלולר (סלקום), יזמות הייטק (אלרון) חקלאות ובתי קירור (מהדרין). דניאל ומיכאל זלקינד מכהנים כמנכ"לים משותפים של הקבוצה.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il