TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

הוועדה המחוזית אישרה להפקדה תוכנית ענק


מורדי שבת מנכל ICR צילום אמיר לוי
התכנית כוללת הריסה ופינוי של כ-320 יח"ד לטובת בניית כ-1,000 יח"ד חדשות ב-16 בניינים בני 6-15 קומות

חברת ICR ישראל קנדה ראם החזקות, בניהולו של מורדי שבת, יוזמת ומקדמת תכנית התחדשות עירונית במתווה של פינוי בינוי במתחם בן צבי - כצנלסון ביהוד.


התוכנית, אשר אושרה להפקדה בוועדה המחוזית, כוללת הריסה של כ-320 יח"ד ובניית כ-1,000 יח"ד חדשות, מתוכן חלקה של החברה מעל 800 יח"ד, המקיפות פארק חדש אשר יוקם בשכונה, בשילוב חזית מסחרית וגני ילדים אשר ישרתו את תושבי המתחם החדש.


התכנית כוללת כ-1,200 מ"ר שטחי מסחר, וכ- 14,000 מ"ר שטחי ציבור, מתוכם כ- 1200 משולבים בבנייני המגורים והיתר במגרש ציבורי קיים, תוך מקסום הבניה בו.

מדובר בתוכנית שהיא חלק מתהליך התחדשות עירונית של האזור, כאשר תכנית זו משלימה את ההתחדשות של הרחובות כצנלסון ומוהליבר המרכזיים בעיר יהוד, ומאפשרת הקמה של שדרות עירוניות פעילות הכוללות מסחר, מדרכות רחבות ומוצלות, ותחבורה ציבורית המשרתת אותם.


התכנית נערכה בשיתוף פעולה מלא עם עיריית יהוד, וקיבלה את ברכת הוועדה המחוזית אשר ציינה את חשיבותה ותרומתה לחידוש העיר ולהגדלת מלאי יחידות הדיור החדשות בה.

מנכ״ל ICR מורדי שבת, מסר היום: ״חברת ICR שמה לה ליעד להיות פעילה באזורי ביקוש הן בעולמות ההתחדשות העירונית והן בפרויקטים יזמיים מבטיחים, שנהנים מנגישות תחבורתית מצוינת.


אנו מאמינים בעיר יהוד שנמצאת בתנופת בנייה והתחדשות, ומושכת אליה אוכלוסיה חדשה, צעירה ואיכותית.


הפרויקט החדש הוא גדול וחשוב ויכלול תמהיל מגוון של יחידות קטנות המיועדות לזוגות צעירים, לצד דירות פנטהאוז מרווחות למשפחות, ושטחים משותפים לרווחת הדיירים - כל אלה תואמים באופן מלא את תפיסת העולם של ICR לחוויית מגורים הוליסטית".

הפרויקט, ששטחו 35 דונמים, ממוקם בין הרחובות כצנלסון, בן צבי ומוהליבר ויש בו 18 בניינים הכוללים בסך הכל 320 יח"ד.


 מבנים אלה צפויים להיהרס לטובת הקמת פרויקט מגורים הכולל 16 בניינים בגבהים משתנים ומגוונים של 6, 10 ו- 15 קומות, הכוללים סה"כ כ- 1,000 יח"ד.


 כמו כן, המתחם כולל בית כנסת ושני גני ילדים קיימים אשר התכנית מציעה להותיר כשטחים ציבוריים לרווחת הציבור העתיד להתגורר במתחם, תוך התחדשותם וניצול השימוש בקרקע בה הם ממוקמים.

התכנית תכלול תמהיל יח"ד מגוון הכולל יחידות קטנות המיועדות לזוגות צעירים, לצד דירות פנטהאוז מרווחות למשפחות, ושטחים משותפים לרווחת הדיירים בהתאם לתפיסת העולם של ICR לחוויית מגורים הוליסטית.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS

כתבות נוספות

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il